Spil Guider > moblie spil > omfattende > Spil Anmeldelse: Spore Islands

Spil Anmeldelse: Spore Islands

Design din egen skabning, redigere sine statistik og evner og forsøge at sikre, at det altid er på toppen af ​​fødekæden, kongen (eller dronning) af alle skabninger! Dette er i bare én sætning, hvad Spore Islands handler om. Og ja, hvis navnet lyder bekendt, er det:! Spillet er baseret på Electronic Arts 'Spore simulationsspil, men denne kan spilles helt gratis på Facebook

Selvfølgelig alle ligheder mellem Spore og Spore øerne er begrænset til navn og den samlede fornemmelse af spillet - Facebook titel er langt mindre kompliceret, udfordrende og kan tilpasses i forhold til sin fulde budget fætter. Stadig, det er en nice play og næ (du er ikke forpligtet til at logge ind dagligt eller hver X timer til at have det sjovt at spille det), og du kommer til at finde ud af lidt mere om spillet nedenfor!

Når spillet først starter, bliver du nødt til at oprette din skabning ved at vælge et par attributter. Disse er opdelt i fire kategorier: Metabolisme, Senses, Styrke, Life. Hver har sin egen underkategori, ligesom Speed, Udholdenhed, Threat Detect, Attack eller Defense og så videre. Afhængigt af statistik for dit væsen, vil dens form ændre sig, men det vil stadig altid ligne en glad, kælen kæledyr. Hvilket måske ikke være tilfældet for alle skabninger - som det står for min glubske angriber jeg har navngivet "Cuddly"

Når du har oprettet din egen skabning i Spore Islands, er der et par ting du kan gøre.: invitere et par venner over og vente for dem at deltage i eller tilfældigt skabe nogle AI-kontrollerede skabninger og hop i naturen for at se din skabning i aktion. Her er der, hvor den strategi del kommer i spil: Hvis du opdager, at din skabning bliver morgenmad for alle de andre skabninger på øen, eller dør for hurtigt af sult af alderdom, bør du klart nappe det en lille smule. Øg forsvar og mindske angreb (som er værdiløs for en fuld vegetar!), Gør din skabning hurtigere, ændre sin kost og så videre.

Den pæne del i Spore Islands kommer, naturligvis, når du spiller mod dine venner (eller menneskelige spillere), som vil holde tweaking deres skabninger også gøre kampen om overherredømme virkelig intens og vidunderlig. At spille mod computeren bliver kedeligt temmelig hurtig, da AI aldrig vil nappe de skabninger, så du vil være i stand til at udnytte deres svage punkter.

Desværre for Spore Islands, den manglende kompleksitet er en af ​​sine vigtigste problemer og du kan få temmelig snart kede af spillet - der er næsten ingen resultater for dig at få og kun få udfordringer. Men hvis du bare elsker at være en Gud og guide dine skabninger til det totale verdensherredømme, vil du helt sikkert have det sjovt at spille Spore Islands.