Spil Guider > moblie spil > omfattende > Projekt Zomboid anmeldelse

Projekt Zomboid anmeldelse

Jeg må starte med at sige, at jeg er en stor zombie freak. Fra film til litteratur og noget i mellem, jeg helt som alt zombie, jeg har en zombie overlevelse kit hjemme og jeg fandt mig selv mere end en gang at tænke på en mulig zombie apokalypse, skaber situationer og overlevelse historier for mig selv. Du kan forestille dig efter at finde ud af disse små hemmeligheder om mig selv hvor spændt jeg var, da jeg snuble på Project Zomboid, en zombie overlevelse RPG. Læs om min anmeldelse af spillet for at finde ud af, om spændingen er stadig her efter at have spillet i zombie angrebne verden for et par timer

Den første ting, der slog mig om dette spil -. Og sandsynligvis ville have den samme effekt på enhver overlevelse freak derude - er, at Project Zomboid handler ikke om at dræbe zombier, men virkelig om overlevelse. Spillet begynder med at sige, at "dette er, hvordan du døde", hvilket betyder, at ja vil du i sidste ende dø i spillet. Det er op til dig at træffe de rigtige beslutninger og overleve så længe som muligt

Og det er hård -. Første gang jeg spillede spillet, jeg overlevede i 1 dag og 1 time. Næste var mindre end to dage, fordi en mærkelig udseende fyr skudt mig. Men jeg holdt prøver, og efter endnu et mislykket forsøg (næsten 2 uger) og efter at dø på grund af madforgiftning, lykkedes det mig at nå mit rekord: 2 måneder! Og lad mig fortælle dig, at disse var de vanskeligste måneder i enhver virtuelle liv jeg har levet.

Den fantastiske ting om Project Zomboid er, at det forsøger at være en simulation af en zombie udbrud mere end noget andet, og nu og da det gør mig til at tænke over Fallout, hvor du havde så mange måder at få tingene gjort, og uanset hvad du gør, tingene holde på vil og historien udfolder sig baseret på dine handlinger. For eksempel er det dude med riffel: under en af ​​mine Project Zomboid spille sessioner, jeg var i køkkenet spise suppe, når en fyr med en pistol smadrede sig vej ind og dræbte mig, fordi jeg forsøgte at køre. Næste gang, gik jeg ovenpå og gemte sig i badeværelset. Han kom der og begyndte at tale med en NPC i rummet, og jeg formåede at snige bag ham og få ham dræbt. Sandsynligvis hvis jeg løb fra det hus, ville tingene har været anderledes. Og lignende ting sker hele tiden!

Dybest set, Project Zomboid er en top down RPG, der finder sted i en forholdsvis lille by, hvor Zombie udbrud forlod få mennesker i live. Zombier roamer overalt, og der er ingen reel sted at køre. Du er nødt til at skjule og overleve. Gå udenfor og samle mad. Saml forsyninger. Barrikadere døre og vinduer. Rest, derefter starte forfra

Men jeg fortalte dig, at Project Zomboid også kunne betragtes som en simulation, og her er hvor amazingness finder sted:. Din karakter er menneske. Han får sulten han bliver træt, kan han kun bære for meget vægt, kan han gå i panik, hvis han har taget på sengen af ​​zombier, han kan blive syg, begynder at føle ensom og deprimeret ... han er et menneske i en tilsyneladende virkelige verden og handlinger og gør ting som nogen af ​​os ville gøre i en sådan situation.

for eksempel, din karakter har til at sove for at få sin styrke tilbage. Men zombier laver lyde udenfor kan vække ham og ødelægge dagen. Men du kan tage sovepiller. Du kan endda tage dem med alkohol for at sikre, du sover som en baby. Men tager for meget, og du kan dø af en overdosis. Nu synes real! Og eksemplerne er utallige og lignende situationer og muligheder er overalt i Project Zomboid.

Så meget som jeg elsker spillet, må jeg indrømme, at det er stadig langt fra perfekt. Heldigvis alle sine problemer - eller bedre sagt ting, det mangler, fordi der ikke er så mange problemer - er baseret på det faktum, at denne indie titel udvikles som vi taler, og lige nu er det kun i nogle meget tidlige Alpha stadier. Det der bliver solgt som betyder for udviklerne at få nogle ekstra penge og fortsætte deres arbejde på, hvad der er en fantastisk projekt. Hvilket, som jeg lige har sagt, er langt fra færdig.

Først og fremmest mangler Project Zomboid en tutorial eller nogle grundlæggende instruktioner, hvilket betyder, at det tog mig lidt tid at vænne til kontrol og vigtigst, at lære at bruge våben i spillet. Dernæst et Gem spil funktion er mangler, der måtte være bevidst mangler blot at sørge for, at vi ikke snyde for vores overlevelse, men hvis du er hardcore og kan overleve i flere måneder, betyder det en masse i form af gameplay.

og endelig, at antallet af varer, kombinationer, events og færdigheder er meget lille. Dybest set du kun har to typer af våben, blot et par bits af fødevarer og andre emner og meget få crafting muligheder. Du kan ikke sidde på en stol, når benene er trætte, for eksempel. Du kan ikke interagere med andre NPC'ere. Efter et punkt, er der ikke så meget at gøre - men måske overlevelse er kedeligt for

På trods af disse negativer, Project Zomboid er en fantastisk oplevelse, og jeg vil anbefale det til nogen levende væsen på jorden, uanset hvis de er til zombier, overlevelse eller Gilmore Girls. Vi har en lille perle her, en indie projekt, der bør støttes af så mange mennesker som muligt, og gjort til den nye Minecraft. Fordi det helt klipperne og på trods af sine fejl, til trods for at det er i begyndelsen af ​​alfa og sandsynligvis kun 10% af hvad udviklerne har planlagt for spillet er klar, jeg kan stadig sige, at det er f *** ing awesome!

Så gå over til den officielle hjemmeside for Projekt Zomboid og selv gør en fordel og få spillet
Project Zomboid bedømmelse:! 9 ud af 10

BEMÆRK: Denne anmeldelse er skrevet for version 0.1. 5. spillet er i sin alfa etaper og konstant opdateret, så mange forbedringer bør gøres i senere opdateringer