Spil Guider > moblie spil > omfattende > Sleeping Dogs PC anmeldelse

Sleeping Dogs PC anmeldelse

Så, ligesom mange andre, Sleeping Dogs kun optrådte på min radar for et par uger siden, og da jeg fandt ud af det var en åben verden forbrydelse kapers i stil med en Grand Theft Auto spil med en stor indsats lagt i at bruge ekstra hestekræfter af PC så jeg blev solgt. Sleeping Dogs er udviklet af United Front Games og er opstået fra, hvad der var den True Crime serien, som du kan huske fra et par år siden, og da Activision faldt spillet på grund af den tid, det tog Square Enix købte rettighederne til spillet , men ikke købe den True Crime navnet dermed Sleeping Dogs blev født.

Sleeping Dogs foregår i Hong Kong, men det er ikke en mursten for mursten eller bygning til bygning repræsentation af byen ligesom LA i LA Noire for eksempel dens blevet designet til netop at give dig en fornemmelse for, hvad byen er ligesom. Du spiller som Wei Shen en undercover betjent dem job det er at forsøge at tage ned en treklang bande indefra og dens altid en fin linje at han går som han går om sin virksomhed laver opgaver for triaden bande samtidig fodring oplysninger til politi og laver missioner for dem så godt, når de vises. Der er en nivellering system til både triaden og cop side af din karakter, og efter få erfaring ved at gøre missioner du niveau op og kan derefter vælge en frynsegode slags Skyrim /Fallout 3 stil, der vil hjælpe dig i fremtidige missioner.
< p> der er en nice række mangfoldighed i de vigtigste historie missioner, som du tager på og du føler aldrig som om du har gjort det samme mission før eller de genanvendes på nogen måde ligesom nogle andre åbne verdens stil spil. Det hjælper det spil, du spiller som både treklang bandemedlem og cop som historien væver ind og ud af de to sider af din karakter, du spiller, og der er altid interessant drejninger til at ske den dybere du falder i den Triad banden underverden . Der er en hel del sidemissioner at gøre også, men de generelt ikke er så god eller så interessant og de vigtigste historie linje missioner med mange af dem bare at være "gå der og gøre det" stil og politiet udøvelse missioner, hvor du pistol ned bandemedlemmer køre biler og ridning cykler på en strækning af motorvej tilsyneladende uden grund bare føles meget ud af sted med resten af ​​spillet og lidt tidsmæssigt. Der er selvfølgelig den næsten obligatoriske bil stjæle missioner, du får med hver åben verden spil og et kapløb scene, der låser op, når du køber bestemte stilarter af biler og motorcykler.
Combat er brutal og Fun

For alle de spillede og nød åbne verdens city spil som GTA eller Saints Row vil du føle dig hjemme her. Der er fire hovedområder i byen, Aberdeen, North Point, Central og Kennedy Town og som du ville forvente med en moderne åben verden stil spil dens en temmelig stort område at køre rundt og opdage. Du kan komme rundt i byen på alle de sædvanlige måder, såsom bil, motorcykel, taxa eller endda gå, hvis du har lyst til en spadseretur. Du starter med kun en motorcykel i din garage, men det er ikke længe, ​​før du finder biler butikker eller få givet bonus bilens for at gøre missioner og du kan gøre alle de sædvanlige ting som bil jacking og stjæle, hvis du ser noget, du har lyst til at tage til en spin. Håndteringen af ​​biler og cykler er meget arkade stil og føles meget lig Saints Row 3 for dem af jer, der har spillet det spil. Næsten alt er markeret på kortet, så du kan se historien missioner, sidemissioner, tøjbutikker, bil butikker, fødevarebutikker og indstille GPS via-punkter til hvor nogensinde skal du gå.

nærkamp er en stor del af Sleeping Dogs og udvikler forsøgte at modellere det på Rocksteady s Batman spil, som er en temmelig godt spil at kopiere i den pågældende afdeling. I kampe er du generelt omgivet af fjender og skal tage din fjende er ude en ad gangen, men også se for counter angreb muligheder, når en fjende lyser rødt. Du kan bruge miljøet til at tage mange af dine fjender, som ofte bringer et smil på dit ansigt, såsom smække en gutter hovedet ind stor lyd højttaler i en natklub kamp eller optagning en anden fyr og smide ham ind i en affaldscontainer. Kampe er meget hurtigt placeret og for det meste føler sig meget glat. Nogle kan være meget udfordrende med langt skrappere fjender, der har forskellige stilarter af angreb undertiden blandet i de normale fyre du kæmper, men du lærer nye angreb og combo flytter længere du kommer ind i spillet, som hjælper til at håndtere de fleste fjender.

Forfriskende for denne stil spil der er meget lidt pistol spil i Sleeping Dogs og det tog mig omkring 6 eller 7 timer af spillet, før jeg fik mine hænder på en pistol. Der er et cover system, der fungerer ganske godt for det meste, og også en langsom-mo-mode, som du kan indtaste, når du kommer ud af dækning og hoppe over genstande meget ligner Max Payne.
Sleeping Dogs ser fantastisk på PC

jeg har set nogle korrekturlæsere af konsollen versionskommentar at det visuelle mangler noget, og i de videoer jeg har set de teksturer ser lidt lav-res, og der synes at være en hel del af skærmen tearing til stede, men det visuelle i PC-versionen er meget imponerende. Udvikleren United Front Games gjort en stor sang og dans om hvordan de havde gjort en stor indsats med pc-versionen af ​​Sleeping Dogs og dette bestemt viser, når du spiller det. Detaljeringsgraden er helt fantastisk for det meste med neon oplyste gader natten under en regnbyge ser især fantastisk. Bilmodeller og figurmodeller under scener er også meget meget detaljerede og spillet bare har et lag af polish til det, som jeg ikke har set i nogen anden åben verden spil til dato. Med hensyn til cut-scenes, de udmærket gjort i Sleeping Dogs med fremragende stemmeskuespil, som din ville forvente i et moderne stort budget spil. Mange af dem har både engelsk og kantonesisk dialogen og de altid føler sig meget naturligt og ikke teatralsk eller hammy i alligevel.

På den ned side er der et par problemer med ydeevnen, som jeg har bemærket, mens du spiller Sleeping Dogs med de fleste af dem er knyttet til mit Nvidia grafikkort. Sleeping Dogs er en AMD sponsoreret spil, så det er naturligvis optimeret til ATI-grafikkort, som du ville forvente selvfølgelig, men dette har forårsaget et par problemer for Nvidia mennesker. Den SSAA (Super Sampling Anti-aliasing), der anvendes i spillet ikke kører til godt på Nvidia kort i øjeblikket primært fordi Nvidia ikke har udgivet en optimeret sæt drivere til dette spil endnu. På mit system havde dette et stort hit på min frame rate samt kører mit Nvidia grafikkort ved meget høje temperaturer, så jeg til sidst måtte deaktivere denne mulighed helt. Der er i øjeblikket ingen SLI profil utilgængelig for spillet enten, men efter nogle grave omkring mange mennesker anbefaler at bruge "x0C4010F5" SLI flag i Nvidia Inspector som en midlertidig løsning, der ser ud til at give en god præstation boost. Ingen tvivl om Nvidia er allerede hårdt på arbejde på nogle optimerede drivere til dette spil, og jeg ville forvente at se en beta sæt frigivet snart at forbedre ydeevnen og løse nogle af disse spørgsmål. Disse problemer til side spillet i almindelighed gør kører ganske godt med en gennemsnitlig frame rate på omkring 55-65 på min 580 GTX ved høje detalje indstillinger med den førnævnte SSAA slukket og Ambient Okklusion indstillet til medium. Der er også mulighed for at downloade en høj opløsning tekstur pack til pc-versionen, som vægte i på 4,5 gigabyte, som jeg stærkt anbefale.

Alt i Sleeping Dogs er en meget imponerende pakke på PC med et stort og smukt detaljeret by at udforske sammen med vride og dreje undercover cop historie linje, som holder dig interesseret i hele. Der er bestemt en god 30 timer værd gameplay og udforske skal gøres her og med udvikleren United Front Games lover at støtte spillet over de næste 6 måneder med mange forskellige DLC pakker der vil være masser mere at gøre, når du er færdig med det vigtigste historie linje. Jeg vil anbefale dette spil til hver PC gamer, men huske på, at hvis du ønsker at se det på sit allerbedste, du får brug for nogle meget gode hardware.