Spil Guider > moblie spil > omfattende > Yard Sale: Hidden Treasures anmeldelse

Yard Sale: Hidden Treasures anmeldelse

Skjulte objekter spil er begyndt at invadere Facebook og Yard Sale: Hidden Treasures er en af ​​de nyeste titler til at blive frigivet på den sociale platform, udfordrer os til at teste spotting færdigheder, kombinere dem med en smule mystik løse og en masse af at vente og har en stor tid ... eller ikke. Jeg er her for at dele med dig nogle oplysninger om, hvad der gør Yard Sale: Hidden Treasures store og ikke så stor, så læs videre denne anmeldelse og nyde

Personligt har jeg ingen idé om, hvad er historien bag Yard Sale : skjulte skatte - eller hvis der er en historie på alle - men det klare ting er, at du holder søger efter poster i forskellige junkyards (aka forskellige folks yards) forsøger at fuldføre mål, finde emner til at skabe forskellige elementer, der er senere solgt til få flere penge til at dekorere din egen ejendom. Og du gør det igen og igen, indtil du er beskidte rige og din ejendom ser ud præcis som de junkyards at du besøger så ofte

Desværre er der mange problemer med Yard Sale:. Skjulte skatte. Den første af dem er den energi grænse: du starter med blot seks energi til at bruge, og til at starte et skjult objekt spil, du har brug for to energi. Det betyder, at du kan spille blot tre gange, hvilket er højst 10 minutters spil tid. Så er du nødt til at vente 36 minutter for din energi bar for at blive fyldt, som synes en frygtelig masse tid. Det er rigtigt, at du kan invitere venner og bruge dem som fri energi - men når du begynder at spille et spil, du ikke har mange naboer, så de bør har tilladt os lidt mere spille tid til at starte med
<. p> Udjævning op synes at være din eneste reelle kilde til at få ekstra energi (en ekstra energi til din energi bar pr niveau), og du gøre det ved at øge dit hus værdi, ved at købe alle mulige dekorationer fra butikken. Det gode er, at disse dekorationer give nogle penge til gengæld, penge, der kan bruges til at købe endnu mere og øge dit niveau, så det er en "holde købe" mentalitet her, der er enkel og sjovt som tilbuddet om emner i markedet er stor og giver store muligheder for tilpasning.

De skjulte objekt scener selv er temmelig fast, men hvis du ikke spiller på fuld skærm, kan du ende med forbandelse og bryde ting omkring dig. Som jeg gjorde, da jeg var nødt til at finde en Hangman s Noose og du kan se, hvor det var i billedet nedenfor (og det var også dinglende, det meste af tiden at være ude af skærmen):

< p> Bortset fra de stumper af frustrerende "manglende" ting, der er godt skjult på den skjulte objekt scene (som kan i sidste ende findes ved hjælp af de gratis hints), niveauerne ser temmelig fast og ikke trætte øjnene. Niveauet af udfordring er medium og bortset fra nogle få undtagelser, relativt let at få øje på. Men da du vil ende med at spille den samme scene igen og igen, vil du begynde at lære placeringen af ​​de punkter, og selv om der vil tilføje til din beherskelse, kan det også blive temmelig kedeligt.

En meget interessant bit af spillet er at sælge junk del (aka samlingerne). Færdiggørelse skjulte objekter scener belønner dig med alle mulige emner, som du kan placere i din værftet - nogen tid senere, vil du ende op med nogen, der har et tilbud til din junk og idéen her er at få så meget som muligt for din vare og normalt få 50% mere af markedsværdien er en reel mulighed. Denne måde vil du tjene flere penge, som til gengæld vil hjælpe dig med at købe de emner, som du virkelig ønsker. Dette tilføjer også lidt af sort i spil og er yderst velkommen

Alt i alt, Yard Sale:. Skjulte skatte er en smuk anstændigt spil for dem, der elsker den skjulte objekt genre, men du har brug for at få virkelig social og tilføje en anstændig mængde venner til at få mest muligt ud af det, ellers vil det ikke være andet end en frustrerende smule venter på din energimåler til at fylde op. Og som et ord af rådgivning: spille dette spil i fuld skærm for at spare dig fra en masse besvær

Klik her for at tjekke Yard Sale: Hidden Treasures på Facebook.Final bedømmelse: 3 ud af 5