Spil Guider > moblie spil > omfattende > Anmeldelse: Drunk Devs Full Moon Rising

Anmeldelse: Drunk Devs Full Moon Rising

En af de mest bekvemme ting om indie-spil er, at du kan spille en og se det hele i løbet af et døgn. Men det, jeg kan virkelig godt lide den slags spil er deres evne til at springe fra de lænker triple-A spil, der gør alt hvad de kan for at behage så mange mennesker som muligt, og i stedet vælge at dække alle de mindre nicher af gaming befolkningen . Det vil sige, Mørk Moon Rising
, og mange andre indie-spil, er ikke bange for at få deres hænder beskidte med emner, der er for "meget" til bredere publikum.

Drunk Devs, først gjort kendt med indie platformspil, en mands Quest Hotel (kendt for sin fremragende komprimering af den mytiske heltens rejse), har nu gjort en tredje platformspil eventyr: Full Moon Rising.

Efter historien om en varulv i det viktorianske England, vil spilleren løbe og hoppe hans eller hendes vej gennem spillets lineære plads en gang, truet af mange fjender, der ikke kan dræbt eller bedøvet, og derefter tilbage , i den modsatte retning efter at have indhentet fuld ulv-beføjelser. Mens meget enkel i det væsentlige, spillet opretholder en tung tæppe af udfordring gennem gulv design og fjende placering, støt stigende som flere typer af fjender introduceres, og bruges i krydset

Men spillet gør vise barmhjertighed:. Du opnå evnen til at modstå seks hits fra enhver fjende tidligt i spillet, og du er fuldt helet ved starten af ​​hvert værelse. Når det er sagt, død resulterer i afspilleren skulle genstarte fra begyndelsen af ​​det rum, han eller hun er i, så mens famle hovedkulds ind i fjender, i stand til at råd til de hits, de beskæftiger, kan lejlighedsvis arbejde, betyder det ikke straffe spilleren eksperimentere. Trial and Error har været filosofien bag fejl i udviklerens tidligere titler, og den gør det ved at gøre døden så hurtig og smertefri som muligt, for at få dig tilbage op på dine fødder og forhindre tempo fra aftrapning. En særlig øjeblik, hvor jeg nød tilgangen i eksperimenter havde mig sæt mod en række små spir, bombarderet af fjender, der kastede papirkurven på dig i høje buer. Fordi jeg havde formået at bevare mit helbred hidtil, kunne jeg råd et par hits, og det lykkedes at hoppe et stykke skrald, tog en hit, fik lanceret i luften (som nogen hits du tager banke dig tilbage i retning af den hit s kraft) og ryddet en hoppe hele vejen til sikkerhed. Skal jeg overveje det udnyttes design? … Kan være. Men jeg nyder at gøre det? Absolut!

Den vigtigste forskel mellem din menneskelige form og din, senere opnåede, ulv form, er, at ulven er udstyret med en streg-angreb, der kan dræbe fjender, absorbere sundhed nogle, og drive dig en god afstand til venstre eller højre, afhængigt af hvilken vej du stod overfor. Dette medfører, hvad der er muligvis min mest iøjnefaldende kritik af spillet, og det er for alle de gange jeg døde komme gennem spillet som et menneske, jeg breezed igennem det som en varulv uden at dø en eneste gang. Jeg havde forventet at skulle bruge min nye flotte evne til at komme igennem nye hindringer, som ellers ville være for langsom til som menneske-noget, der opdateres spillet, ud over de morsomme, første, få, Gore-spattered drab. Må ikke få mig forkert, hvad spillet tabt i den samlede platformspil besvær kom tilbage i den sidste boss kamp, ​​selv om, og det modigt insinuationer-krydret dialog blev side-opdeling på et punkt, og som pr normen af ​​Drunk Devs, den slutter er komisk at en T, der havde mig stadig griner som jeg spillede gennem ... "slutspil".

at være meget let at spille og replay, ikke tager nogen stor mængde tid overhovedet at nyde og opretholde en konsekvent optimistisk stemning og tempo, Full Moon Rising
er let at anbefale med dens korte gennemførelsestid og humoristiske vittigheder, fire stjerner ud af fem er velfortjent
Final bedømmelse:.