Spil Guider > moblie spil > omfattende > Lords of Football anmeldelse

Lords of Football anmeldelse

Jeg er en hardcore fan af Football Manager franchise, spille spillet år efter år siden 1996. Men i år var jeg helt skuffet over FM 2013 og trods mig at give spillet en chance på talrige lejligheder, spillet stadig ikke formår at gøre det for mig. Så jeg var klar til mit første år uden en rigtig fodbold management spil at spille ... indtil jeg fandt Lords of Football og jeg kom tilbage mit smil.

Det er virkelig afhænger af dine forventninger og hvad du ønsker for fra en spil, når du begynder at spille Lords of Football. At kalde det en "fodbold management simulation" title er en kæmpe overdrivelse - men heldigvis dens udviklere ønskede ikke at levere sådan et spil. I stedet er de valgt en lettere og mere afslappet oplevelse, hvor du bekymrer sig mere om de personlige liv dine spillere og deres uddannelse end match taktik, statistik og tal og medierne kampe med andre ledere.

The Sims kommer til at tænke, når de forsøger at beskrive den stil af Lords of Football: du har en visuel præsentation af dit team, hvor hver spiller har en personlighed og behov, nogle store adfærdsproblemer (så din stjerne angriber kan være forelsket i alkohol og din målmand kan være en fastfood narkoman og så videre), og du er nødt til at sørge for, at disse ikke får så dårlig, at de ødelægger spilleren. Derfor er du nødt til at styre deres liv på og uden uddannelse grunde og det vil vise sig den virkelige udfordring

Dybest set, Lords of Football er inddelt i dag: i dagslys, dine spillere træner eller gå til terapi for at miste deres afhængighed. Det er også det tidspunkt, hvor du kan gøre nogle baggrund arbejde, ligesom opsætning af taktik, line-ups eller beder om specifikke spillere (du ikke har en direkte kontrol på transfermarkedet, fordi du nødt til at fokusere på livet for dine drenge ). Efter træning kommer om natten, når alle de sjove finder sted: du skal vælge, hvilke spillere gå, hvor, du kan styre deres aktiviteter, mens opmærksom på deres behov og forsøge at holde dem glade og pasform. Hvilket vil du ikke altid formår at gøre, som markerer den udfordring og den sjove del af spillet.

Denne hele tiden management blandet med livet sim del af Lords of Football vil være et hit eller miss med fans af Football manager type spil. Du vil ikke få den kompleksitet og statistik, samt tal og vurderinger og realisme af FM franchisen, men du vil ikke brug for det. Lords of Football handler om en mere afslappet oplevelse, der tager sigte på et andet formål:. At hjælpe dig med at få en pause, har nogle sjove og opleve en anden type simulering

Selvfølgelig , vil du ikke bruge hele din gameplay timer flytter spillere fra et sted til det andet på det virtuelle kort over byen. Nej, vil du også spille fodboldkampe (dit mål er at vinde Champions League), og disse er overraskende underholdende og uden større fejl. På steder, jeg var mere tilfreds med kampen motor end jeg var med en af ​​Football Manager!

Selvfølgelig igen Lords of Football gælder for en mere afslappet tilgang, men stadig formår at pakke i nogle fantastiske funktioner. En af mine foretrukne dem er evnen til at styre spillerne på banen med konkrete anvisninger. Du skal blot holde pause i spillet og instruere spillerne til at køre til et bestemt sted, aflevering til en spiller eller bestemt område, skyde bolden og så videre. Dette giver ikke kun dig mere kontrol, men kan også betyde forskellen mellem et tab og en sejr. Og virkelig, er ekstremt sjovt!

Så Lords of Football er en frisk pust i en verden af ​​alt for alvorlige fodbold management sim spil, og den type spil, som mange af os havde brug for. Mens det med vilje undlader som en kompleks simulation (ikke engang de konkurrencemæssige navne eller spiller navne er licenseret, men du kunne ikke pleje mindre om disse detaljer), det vinder i form af at levere underholdning og en anden tilgang af genren. Det er ikke fejlfri og ligesom alle de "liv sim" typer af spil være tilbøjelige til at blive ensformigt og lidt kedelige efter mange timers spil, men jeg er sikker på, at dette års lancering markerer begyndelsen på en meget populær franchise, og en, der kan kun forbedres i de kommende år, og giver en fremragende alternativ (og en langt mere afslappet én) til Football manager. Så det er absolut værd at prøve
Final bedømmelse:!