Spil Guider > moblie spil > omfattende > Age of Wushu anmeldelse: A Fænomenal Open World MMO

Age of Wushu anmeldelse: A Fænomenal Open World MMO

Age of Wushu (AOW)
kan ligne bare en anden kampsport MMO, men det er ikke ligefrem som det ser ud til at være. Den længe glemt Ming-dynastiet i Kina er blevet bragt til live gennem en ekstraordinær verden fyldt med intens action og eventyr. Denne orientalske free-to-play spil er blevet udviklet og udgivet af Snail Games
og spillets historie er baseret på det gamle Kina, hvor Kung Fu
regerede landet. Udpeget som en åben verden PvP MMORPG, Age of Wushu
har en masse at byde på, når det kommer til handling - udfordrende andre spillere overalt, raiding campingvogn ledsagere og brændende fjendens guild baser er blot nogle få eksempler på, hvordan fordybende AoW måske. Men hvis kæmper menneskelige modstandere er et stærkt punkt i denne MMO, søgende, landbrug og udforske realm er bestemt ikke så spændende, som du ville håbe

Æstetik:. En Marvelous Oriental verden

Den overordnede udseende Age of Wushu
er usædvanligt fantastisk. De forskellige grafiske indstillinger tillader spillere at vælge mellem detaljer og hastighed, men selv den højeste kvalitet tilstand ikke synes at være ekstremt tung (sammenlignet med andre MMO s såsom Guild Wars 2 og TERA). Grafiske funktioner såsom den volumetriske lyn og ambient occlusion tilføje en stor grad af realisme til spillet, selv om nogle miljømæssige områder er ganske fattige i detaljer.
Quiandeng, en af ​​de mange kinesiske byer findes i Age of Washu, hvor søer og træhuse forsøger at ligne det gamle Kina.

spillet forsøger at genskabe Kina i mange aspekter, alt i denne verden ligner Asien og dens fornemmelser. De kampsport dojos, de udvidede træ broer over søer, de blomstre træer; alt er blevet omhyggeligt konstrueret til at forme en fiktiv verden, hvor Vesten har absolut ingen plads. Personerne følger nøjagtig samme tendens med typiske asiatiske kostumer, symbolske orientalske frisurer, traditionelle våben og mytiske Kung Fu
træk. Klatring uendelige vægge og gå på vandet er nu en mulighed; trodser tyngdekraften er en af ​​de største attraktioner i denne MMO

Gameplay:. Martial Arts og realisme

Leveling hører fortiden, i Age of Wushu
der er ingen reelle niveauer der er et tegn, der udvikler sig med spillet, og det er ikke ligefrem vokse stærkere ved varetagelse quests og dræbe fjender, bliver det stærkere ved at lære nye teknikker og bevægelser gennem mægling. Ved andre ord, spillet har et unikt system baseret på dyrkning punkter, som kan langsomt placeres på færdigheder og karaktertræk.
Klatring vægge som en sand ninja er en af ​​de mange muligheder i Age of Washu.

Age of Wushu
værker baseret på administrative afdelinger, først og fremmest er der den største samfund af Jianghu
, alle er en borger i Jianghu
som i enhver organiseret civilisation der er regler, der skal følges. Denne gigantiske sektor tjener primært til at styre og indeholder misbrug adfærd, for eksempel hvis en spiller beslutter sig for at blive en seriemorder, er der en mulighed for at placere en dusør på den kriminelle, fængsel ham eller endda henrette ham. Men for at blive en mester i Kung Fu
, spillerne har brug for at vælge en af ​​de otte eksisterende skoler (Beggar s Sect, Emei, Royal Guards, Lærde, Shaolin, Door, Wudang, Wanderer Dal), hver med sin egen unikke teknik og evner. Den tredje sektor er skolens orientering, der kan være god, neutral eller ondt. Dette kan synes temmelig meningsløs, men i spil har en enorm indflydelse, som onde skoler har ingen disciplinær straf for at være nådesløs og hensynsløs mod ikke-school spillere. Med hensyn til de gode skoler, er de ikke lov til at gøre nogen dårlige ting, inkluderet walking gik rundt omkring i verden! Som det bruges til at ske i Ming-dynastiet, er dem, der ikke følger reglerne straffet hårdt af stormestre og omvendelse er den eneste mulighed for at indløse dig selv fra engagerede synder.
Hver skole har sin egen angrende værelse. I dette billede kan vi se Royal Guard angrende sted at

kæmper system har en stram følelse af realisme som godt.; spillere kan vælge at parere og undvige fjendens angreb og bevæger sig rundt på slagmarken så hurtigt som vinden er en mulighed også. Det faktum, at tegnene er i stand at undvige visse angreb og udføre ekstraordinære forhastede modangreb eller tilbagetrækninger skaber uendelige kamp strategier. Den udvidede liste over fluer og springer øger nedsænkning niveau af Wushu
, som spillerne kommer til at gøre meget mere end blot at køre eller ride en hest, de kan blinke, de kan forcere vægge, hoppe på bygningens tag, dias på søer uden at blive våd og på toppen af ​​alt, at de stadig kan sulte og drukne. Hvis vi flytter til erhvervet sfære, tingene er ikke nogen forskellige, de fleste crafting job er afhængige af hinanden, de er forbundet og afhængige. Desuden er der stort set ingen NPC butikker i spillet, spillerne er nødt til at skabe deres egne gear, mad, potions, enchantments og alt andet for at lykkes i Age of Wushu.
Denne faktor ikke blot stimulerer i spillet handel, det fremmer handel mellem spillere også fordi folk virkelig har brug for hinanden. Realisme er et levende konstant i dette spil, ligesom i den virkelige verden, hvor folk har brug for hinanden for at overleve

Handling:. Dræb Enhver, Anytime, Anywhere

De vidundere en åben verden PvP spil er, at spillerne kan blive angrebet næsten overalt. Age of Wushu
er ikke et blodbad klædt i fancy tøj men der er store straffe for dem, der beslutter at massemord alle på deres vej, hvis de er fanget selvfølgelig. Men spiller drab (pking) er absolut ikke den eneste måde at engagere spændende øjeblikke; handling kan låses op trug dueller, arenaer, Guild Wars, campingvogn ridings eller endda guild base-overfald. Verden er fyldt med action og det er op til spilleren at beslutte sin egen rolle og sti, godt eller ondt, nyttigt eller nådesløs, snigmorder eller Konstabel. Spillet støtter fuldt ud begge sider med endeløse belønninger for begge linjeføringer.
Duellere er den mest almindelige form for PvPing i Age of Washu.

Som for blot PKing, de skændsel niveauerne stiger meget hurtigt, du kan dræbe op til fire spillere ad gangen, eller du bliver rød, døende med en rød navn betyder øjeblikkelig fængsling. Hvis nogen dusører dig og du dør, kan du ikke undslippe fængsel så godt. Systemet er en smule for hård, mente, at det kan imødegås med in-game penge for de fleste tilfælde, som du har mulighed for at betale.

Tilfælde kan være ganske underholdende også, at systemet kan defineres som gammel mode, men det kræver strategi og høj samarbejde mellem aktører

Innovation:. en kontroversiel verden

Age of Wushu
er en uden tvivl god overraskelse for PvP verden, som den i øjeblikket indeholder mange kamp muligheder for kamp asylansøgere; på den anden side PVE er meget grundlæggende og rå. Quests er ekstremt trættende og let at udføre, og tilfælde ikke bryde den gamle mekanisme dræbe tusind mobs i timer. Der er flere uforklarlige bugs og usynlige mure omkring hele verden, især på tage - dette kan være yderst irriterende for nogen forsøger at kæmpe på toppen af ​​en. Ikke desto mindre er dette MMO bringer mange innovative funktioner udover den ejendommelige kampsystem. Wushu
byer har sin egen charme, som de er altid i live, når spillere logger af, er deres karakterer styret af serverne, bliver de NPC'ere og gå rundt byer med specifikke job, og de kan nemt kidnappet af online spillere. Andre funktioner værd at nævne er skolens holdninger, der bestrides hver uge gennem interne barske slag, lauget områder, der kan blive stjålet, og besat af fjendtlige interesseorganisationer og de regelmæssige ugentlige arrangementer, der udfordrer skolerne til at udføre visse opgaver.
Offline spillere blive aktive borgere i et bestemt job, såsom byens patruljerende betjente og gemme assistenter

social:. et nyt niveau af interaktivitet

Hver figur har en profil hedder "My Jianghu", en eksklusiv social funktion, der relaterede figurens historie og fremskridt, og den indeholder alle dens forbindelser, venner, nære venner, fjender, blod fjender, tilhængere og bekendte. Det er en slags mini Facebook i spillet, som kan være ganske interaktivt. Afspilning ofte med venner og nære venner genererer intimitet point. At blive en fan af en bestemt spiller er muligt i Age of Wushu
så godt.

Din adfærd i spillet vil påvirke andre mennesker på flere måder, for eksempel hvis du besidder en ond orientering og fest med onde spillere, vil du begynde at tjene tillid

Oversigt:. Det er godt, men det kunne har været bedre

Der er ingen perfekte MMO og hvor de fleste spil excel , Age of Wushu
mislykkes ynkelig. Men det er ganske ubetydelig i dette tilfælde, fordi AoW ikke formodes at være om PvE. Hovedfokus er PvP og Snail Games
har gjort et stort arbejde på dette område. Tilføjelse til de mange action-tilstande, der er en enorm del, der ikke er aktiveret endnu, slagmarken område, som bør omfatte slagmarker i fremtiden. For en mere udfordrende åben verden MMO, bør pking sanktioner ikke være så hård som de er nu; at være en kriminel kan være meget generende og kompliceret til tider

GM aktivitet synes forholdsvis lav, da serverne er fyldt med guld sælgere, der spammer alle kontinuerligt.; anden anomali er den betalte system, der kan forstyrre den i spillet handel drastisk.

Samlet set er spillet helt komplet og underholdende, og der er altid noget at gøre, uanset din orientering.
Instans kan synes enkel og let men de er ikke. Spillere skal opbygge strategier for at besejre højtuddannede fjender