Spil Guider > moblie spil > omfattende > Dead Frontier anmeldelse

Dead Frontier anmeldelse

Ønsker du at spille Dead Frontier? Åh, du ikke kender? Tja, i denne anmeldelse vil du finde ud af alle de grunde, hvorfor du bør (eller bør ikke) giver denne post-apokalyptiske spil en chance. Så tjek det ud!

Hvad er Dead Frontier?

Første ting først, hvad er Dead Frontier? Dybest set er det et spil sæt skabt af Creaky Corpse Games der sætter spillerne i en zombie apokalypse situation på grund af et medicinalfirma skabe et lægemiddel, der går grueligt galt. Temmelig kliché eh? Spillere skal overleve og klare sig selv som forventet. Her er faktisk, hvor den gode del begynder.

Erhverv og Klasser

Spillerne er i stand til at vælge fra en bred vifte af klasser, der understøtter forskellige roller. Disse klasser er kategoriseret under produktion, service, stat-boost og rollespil. Den kategorisering hjælper spillerne nemt vælge, hvilke fag de ønsker at spille.

Hvis du er en person, der nyder at levere til de andres behov eller dybest set sælge dine produkter og eller være en holdspiller , så produktionen klasser er dem for dig! Disse klasser er specialiserede i at skabe materialer og genstande. I øjeblikket er der kun to produktionsanlæg klasser nemlig Landmænd og Videnskabsmænd.

Lad os tale tjeneste, hvis du er en spiller, der nyder at fungere som en lejesoldat, selvom det ikke er alt, cool som det lyder i Dead Frontier, tjenesten klasser er til din rådighed! I øjeblikket er der tre serviceklasser nemlig, ingeniører, kokke og læger.

Du er ikke nogen af ​​ovenstående? Nå måske du bare nyde at slå alt op og være bedre end andre. I så fald, at Stat-boost Klasser er dem for dig! Disse klasser begynde med bonus statistikker og vil altid være bedre end andre klasser af samme niveau. Naturligvis i det lange løb disse klasser er absolut bedre end resten. Men du sandsynligvis stadig nødt til at afhænge af andre for din overlevelsesevne. I øjeblikket er der fem stat-boost klasser nemlig Boxers, Soldater, politibetjente, brandmænd og Atleter.

Nå, hvad hvis jeg ikke ønsker at være noget af ovenstående? Har jeg flere valg? Ja helt sikkert. Dead Frontier understøtter endda rollespil klasser! Disse klasser nok bare føje liv til spillet. Hvis alle er en soldat eller en videnskabsmand, hvor er de civile ret? De har dog nyde en bonus på 30% mere erfaring. Mere så jeg gætte disse klasser er grundlæggende for at fremme hurtigere end andre, men vil være betydeligt svagere i det lange løb. I øjeblikket er der ti rollespil klasser nemlig lærere, præster, advokater, revisorer, journalister, skuespillere, børsmæglere, Arkitekter, entertainere og Studerende.

Miljø og Musik!

Hvis klasserne ikke intriger din rædsel smagsløg nok, er miljøer og musik sat til at gøre spillet endnu mere spændende! Mens jeg ikke kan afspille musik her, kan jeg vise dig, hvad dens lignende på de mørke gader i Dead Frontier. Forvent zombier, mørke og uhyggelige miljøer. Nå hvad forventer du, når verden kaster sig ud i totalt kaos ret?

Bevæbnet med kun en fakkel som din kilde til lys, det helt sikkert tilføjer et strejf af en frygt faktor ind i det. Mens grafikken ikke er for bedøvelse eller smukke, dens temmelig prisværdigt for et browser spil. Spillet fokuserer også meget på realisme, som du først ind i byen for at vove sig ud på din nye fundet kaotisk rejse, vil du hurtigt indse, at hver lille handling påvirker dine endelige resultater. Loud kanoner såsom geværer eller larmende maskiner såsom motorsave vil tiltrække flere zombier til dig. Det er ikke en stor funktion, men det virkelig gør dine beslutninger tælle.

Enkelhed på sit fineste

Også spillet er simpelt og let at gribe fat i. Brug den klassiske og berømte WASD bevægelse nøgler og diverse andre for funktioner såsom opgørelse og for at se kortet, er spillet dybest set gjort simpelt. Du har ét mål, at mange andre følger, det vil overleve. I så fald betyder det, at have du lægger op på ammunition og sprængning uanset zombier eller endda spillere, hvis du aktiverer PVP at overleve. Saml alt, mad, ammunition, de alle hjælpe og er til gavn for ens stockade. Hvis du ikke behøver dem, sælge dem. Hvis du gør, bruge dem til at få mere! Simpelt nok og et gunstigt aspekt i min udtalelse.

Effort greverne

Du er formentlig undrende ved nu. Hvad med gear, nye våben og ammunition? Nå da du får valget mellem at blive en civil så er der nok ikke nogen mening at have NPC'er længere som du får mulighed for at opfylde deres roller. Som sådan, når det kommer til gear, ammunition og mad, spillerne nødt til at søge et marked, der genopfyldes, lager og udelukkende prissat på udbyderen, i hvilket tilfælde, en anden spiller. Som sådan de penge og plyndre som du tjener bør nøje anvendes eller handles. Dette tilføjer sikker meget mere strategi i spillet, som det også gør spillerne planlægge og rationere deres penge.

Progressive Sværhedsgrad og mangfoldighed

Hvert spil har sit eget aspekt og vækst. I Dead Frontier, zombier vokse sammen med dig. Som spillet skrider frem, hyppigheden af ​​zombier stiger samt deres styrke. Det er nemt at fortælle, når du bemærker deres gradvist muterede livssyn og gradvis svært ved at besejre dem. Selvom oftere end ikke, vil du blive skrider ved en konstant hastighed nok til at gøre de zombier, du kommer til at stå over for en moderat udfordring.

Mangfoldigheden af ​​zombier til rådighed, er også for store tal, og gør spillet interessant at spille på alle stadier. Selvom tidligere det kan få lidt kedelige som zombier spillerne vil engagere sig i kamp med er langsomme og sjældent gør de besidder nogen særlige evner. Som det skrider dog vil en hel ladning af syre og kaos hjælpe med at udfylde spillet med spænding!

I en zombie apokalypse situationen, dens sikkert at sige, overlevelse er nøglen. Det er endelig en gang i dit liv, at tage den sikre side er den bedste beslutning, du nogensinde gøre. Medmindre selvfølgelig, du planlægger at blive en hjernedød hjerne spise zombie så er du altid velkommen til at køre på tværs gaderne skyde nonsensically og tiltrække din snart-til-være nye bedste venner.

Konklusion

Dead Frontier er interessant på sin egen måde, og helt sikkert en af ​​de bedre valg, når det kommer til en zombie apokalypse situation. Enkel i sin gameplay endnu kompleks i strategi. Beslutninger føre til forskellige resultater, hvilket placerer spillere i en virkelige liv simulation og tager ordet overlever til et andet niveau! Efter min mening er det et fantastisk spil og de eneste områder, der mangler ville være grafik. Det kunne være lidt mere spiller venlig ved tilsætning af NPC butikker, der sælger meget basale fornødenheder såsom måske den laveste kvalitet af ammunition. Også, forventes at dø en masse, når du først begynder, er det gennem trial and error (som du heldigvis har), som hjælper spillerne lære

Fordele -. Great spil, god tid killer og har konstant mængder af spænding

Ulemper - temmelig Lurvet grafik, svært at forstå i tidlige stadier, ingen genveje
Final bedømmelse: