Spil Guider > moblie spil > omfattende > Cyto s Puzzle Adventure anmeldelse

Cyto s Puzzle Adventure anmeldelse

Cyto
's Puzzle Adventure
, eller blot Cyto
, er et puslespil, hvor du styrer licenshaverens Cyto på en rejse for at genvinde sin tabte erindringer og forstå hans fortid. Udgivet et par uger siden på iOS-enheder, Cyto
afgifter spillere med at navigere gennem et utal af gådefuldt niveauer, der kræver spilleren til at have en grundlæggende forståelse af bane, samt hvordan man kan planlægge deres handlinger i en strategisk måde.

målet med hvert niveau er at navigere Cyto fra den ene overflade til den næste for at nå afgangen samtidig undgå forhindringer og være omhyggelig med ikke at falde til bunden af ​​skærmen. Dette gøres ved at bruge fingeren til at flytte Cyto i stand til at slynge ham til den næste klæbende overflade på en lignende måde som Angry Birds
. Undervejs vil du støde på små kugler, som er stykker af CYTO erindringer, som du kan samle for at modtage en højere score og til at låse op for flere af Cyto fortid.

kaste fra overflade til overflade lyder let nok, men tingene bliver langt mere kompleks som nye mekanikere og forhindringer føjes til blandingen. Også, ikke hver overflade er klæbende; Cyto kan kun holde sig til områder, der er dækket i små blå hår. Fra disse punkter kan du strække Cyto udad for at få fat på hukommelse fragmenter eller andre vedhæftning point. Du har mulighed for slynge Cyto når den er tilsluttet en enkelt overflade, men du vil rejse meget længere, når du starter ham fra to punkter. Selvfølgelig har du altid mulighed for at give slip på en overflade uden slynge Cyto; du kan afbryde når som helst ved blot at trykke på overfladen, du er knyttet til. I modsætning til de almindelige blå klæbende hår, behøver grønne hår ikke give dig mulighed for at lancere Cyto, snarere, de tillader ham at strække meget længere for grab på andre overflader; dette kan bruges til hurtigt at krydse det niveau og nå mere optimale punkter vedhæftning

Cyto
's stil og æstetik kan bedst beskrives som en kunstnerisk skildring af livet på et mikroskopisk niveau.; platformene, hvor CYTO klæber er celle-lignende i design og baggrunde afgiver en lignende vibe. Spillets navn og karakter er bestemt afledt af den gelagtige substans cytoplasma, som omfatter størstedelen af ​​en celles make-up. Mens navn og æstetik kan være inspireret af cellebiologi, de er begge stærkt stiliseret i en nuttede, tegneserieagtige tone. Dette er sandsynligvis min favorit aspekt af Cyto s Puzzle Adventure
; det er så pokkers sød! Mens du spiller, Cyto gør søde små nysgerrige lyde og ansigtsudtryk, der kan lokke en d'aww ud af selv de burliest af macho mænd.

Desværre, musik af Cyto s Puzzle Eventyr
er lidt mangler. Det er ikke dårligt, i virkeligheden, det er ganske godt. Problemet er, at der ikke er nok af den. Der er fire verdener i spillet, hver har i størrelsesordenen 24 niveauer, med nogle af de senere dem i en verden, der tager en god mængde tid til at fuldføre. Men hver verden kun har et enkelt musiknummer, og mens hver er uforglemmelig smuk og mesmerizingly atmosfæriske, de får gamle efter et stykke tid:. Hvilket er en skam

Samlet set Cyto s Puzzle Adventure
er et fantastisk spil for at tilføje til din iOS-enhed. Spillet er klart professionelt designet på grund af hvordan nye mekanikere og ideer bliver præsenteret i hele spillet snarere end på én gang. Dette holder spillet både frisk og sjov samtidig give spilleren tid at mestre nye færdigheder, før de får en ny. Så hvis du får syge af Angry Birds
, giver Cyto
en prøve; og på $ 0,99, du kan ikke rigtig gå galt
Final Bedømmelse:.