Spil Guider > moblie spil > omfattende > Rising Cities anmeldelse: A Narrow verden

Rising Cities anmeldelse: A Narrow verden

Rising Cities
er ikke ligefrem ny, men det er vokset stort, det har mere end tyve tusind lide på Facebook. Hvad er så interessant om dette casual spil fra Bigpoint
? Mest sandsynligt temaet og spillets stil, efter at alle bygge- og by building spil er ikke så almindeligt.

I denne metropol genre titel, målet er at planlægge og bygge en moderne by. For at opbygge en top by, skal du have medarbejdere og investorer til arbejde og kontanter magt, så kan du begynde din mega konstruktion. Lyder spændende og motiverende, men tingene ser ikke alt for skinnende, når du starter din oplevelse. Interfacet er meget enkel og de korte vejledninger introducere spillets struktur nemt. På du tager dine første skridt, vil du indse, hvor ufuldstændig og surrealistisk denne flash spil er, er der dybest set ingen funktioner på alle. Menuen har kun syv knapper (blot en visuel trick). To af dem er i spil muligheder, såsom at flytte elementer; den ene er til online rigtige penge; andre giver dig mulighed for at se dine i spil valutaer såsom træ og mursten; en anden er din venneliste ... de to knapper til venstre er spillets features, bygge og købe /sælge varer. En to knapper spil, lyder fantastisk, højre

Features:? Byg, Byg og Byg ...

Hvad kan du gøre? I det mindste kan du vælge hvad der skal bygge, og hvor, ikke, at rummet er enorme, men ... det er en start. Bygningen Systemet fungerer ved niveauer; højere niveauer som står i forhold flere og bedre kvalitet bygninger. Spillet valutaer er tre: By Credits
(kontanter), Metro Penge
(kontant købes med rigtige penge) og Produktion Points
(fra dine medarbejdere). For at stige op nybyggeri du har brug for penge og arbejde magt, så indlysende. Men du kan ikke bare bygge mindlessly, er der to store bekymringer til at holde din by fungerer korrekt - energiomkostninger og befolkningens tilfredshed, skal du holde begge søjler høj nok, eller din produktion og indkomst vil blive drastisk påvirket
Konstruktion: mangfoldighed og realisme

jeg opfattede, at bygningen realisme er inkonsekvent, det blander gamle teknologier med helt nye og de tilgængelige bygninger er meget restriktive. Du kan have en kul fabrikken, men du kan bygge en Lipariske park også. Når det kommer til mad, vil dine borgere ikke meget af et valg - brød, frugt og pizza er dybest set hver eksisterende købmand i spillet. Din by vil være uundgåeligt, en meget kedelig by også fordi der er ingen underholdning bygninger, jeg kunne finde et fodboldstadion og nogle lounge steder under erhvervslivet, men det er alt

Leveling:. Bare et par klik
< p> det spil er helt afslappet, at klikke på de samme knapper over tid er spillets mission. Saml indkomst, bygge, vent, starte produktion, indsamle indkomst, fuldføre en opgave, bygge. Det er en meget automatiseret og flad-system, ideel til at spille fem minutter og lad det være til næste dag

Fordele:. Unik spil tema; ingen download nødvendig

Ulemper:. Meget begrænset gameplay; . Automatiseret system
Final Rating: