Spil Guider > moblie spil > omfattende > SLAMMED! Anmeldelse (iOS, Android, PC)

SLAMMED! Anmeldelse (iOS, Android, PC)

Jeg elsker virkelig at spille den Valg af spil
titler: deres sci fi eventyr normalt tage mig til ukendte planeter, har jeg kæmpe horder af aliens eller besejre frygtelige drager. Du kan forstå min overraskelse, da jeg fandt ud af, at de nu er at frigive en interaktiv historie baseret på den professionelle wrestling scene ... og med mig at vide så meget om brydning, som jeg gør om cricket (hvilket ikke er meget) og synes om dem, iscenesatte kampe som meget, som jeg kan lide en skrue i min albue, var jeg sikker på jeg får meget kede at spille spillet. Smækket - i tilfælde af at du ikke se det komme fra titlen

Interaktiv fiktion og vælg din egen vej type historier gik -. Indtil nu - perfekt med fantasy og sci fi genrer, og jeg har aldrig forbundet dem med noget så virkelig som brydning. Men Slammed og valg af spil formået at overraske mig endnu en gang, der beviser, at store skrift og et fantastisk udvalg af begivenheder er nok til at slå en underdog til en superstjerne. Hvilket vil være præcis, hvad du skal gøre i spillet også med din professionelle wrestler.

Efter et ton af kapitler med flashbacks i fortiden og et ton af valg, der vil sætte dig i dybe moralske dilemmaer, Slammed starter med energi af en rookie wrestler og holder tempoet oppe hele vejen til den underholdende ende. Hvilket er formet på dine handlinger, beslutninger og spillestil

Hvis du ikke har spillet sådan et spil før, "gameplay" er meget enkel:. Efter at have læst tonsvis af tekst (mesterligt skrevet, i denne tilfælde), skal du vælge en af ​​de tilgængelige indstillinger, der former løbet af historien. For eksempel kan du få, på et tidspunkt i spillet, til et forslag fastsætte en match: det er op til dig at beslutte, hvad de skal gøre, og det vil helt sikkert påvirke fremtidige begivenheder. Gør det forkerte valg, og du kan ende op som en mislykket wrestler, drikker hans sorg i billige motel værelser ...

Hvad jeg ønsket om Slammed var, at op til et punkt, kunne sammenlignes med den fantastiske Walking Dead spil fra Telltale: nogle af de valg, som du havde at gøre var så svært og ingen syntes rigtigt, at det virkelig afprøvet din personlighed. Og hvad får du til gengæld er den præcise svar på, hvem du er: en retfærdig spiller, en gennemsnitlig skurk eller nogen, der er interesseret i noget, men hævn og berømmelse. Det er op til hver enkelt af jer beslutter, og det vil være en utrolig tur.

Så selv om jeg vil stadig ikke åbne min TV for at se wrestling kampe i et par timer, jeg kan sige, at jeg allerede kender lidt mere om sporten, jeg ved, hvad kayfabe midler og, vigtigste, blev jeg en top pro wrestler. Stort set, selvfølgelig, men det var lige så underholdende og fantastisk som den ægte vare ville have været (jeg formoder). Med andre ord, hvis du læser en masse synes ikke som en stor slukke for dig, smækkede by Choice of Games er en skal spille, selv hvis du er ligesom mig mere ind i fantasi og sci fi og mindre i brydning.

spillet er tilgængelig på iOS, Android og PC
Final bedømmelse:.