Spil Guider > moblie spil > omfattende > Trials Fusion anmeldelse

Trials Fusion anmeldelse

Hvis du ligesom mig, har du sandsynligvis brugt utallige timer i edb-klasse spiller de oprindelige Forsøg
flash spil. RedLynx havde taget en utrolig enkel idé og tilføjet en polsk for, at vi ikke havde virkelig set i genren. Flash frem til udgivelsen af ​​ Trials HD
i 2009. Spillet fik kritiske ros og en stabil fan base på grund af deres perfektion af konceptet og vellykket forsøg på at bringe den til et hjem konsol.
< p> Efter HD
Evolution
, fans forventet andet spil ville blive vist på horisonten. Cue Trials Fusion, en helt fantastisk kulmination på alle de ideer, der præsenteres i de tidligere titler, med en dejlig ny maling job til at starte.

Trials Fusion
, ligesom sin forgængere, synes at være helt lavvandede spillet ved første øjekast. Du spiller som en unavngiven test emne som han forsøger at gøre sin vej gennem hvert kursus, designet af nogle tvetydige corporation af ukendte årsager. Den helhed af spillet har du kørsel fra venstre mod højre, og indeholder kun et par grundlæggende kontrolmuligheder.

Du holder R2 for at fremskynde, L2 at bremse, og venstre styrepind til at læne sig frem eller tilbage. Ved at trykke trekant giver dig mulighed for at redde det væsentlige at begå selvmord, men ud over komiske værdi, betyder det ikke rigtig har meget formål. Du behøver sidst låse evnen til at trække ud stunts ved at holde den rigtige styrepind i bestemte retninger, tilføjer et andet niveau af dybde for dem, der søger det.

Tanken om, at spillet styres med disse grænser gør det ser ud til at være andet end en "Excitebike HD 'slags. Dette kunne ikke være længere fra sandheden dog. Mens du er begrænset af disse begreber, den virkelige dybde kommer i spil, når du faktor i de forhindringer, du skal overvinde, fysik skal du mestrer, og den absolut djævelsk design af kurserne. RedLynx har vist, at de har erobret kunsten niveau design, som hver fase er mere interessant og udfordrende end den sidste.

De hjælper holde tingene frisk ved at tilføje i lokaliteter, der kontrasterer hinanden æstetisk, og kurser føle sig unik på grund af ændringerne i tempo, så ofte tilbydes. Et niveau vil få dig på en ATV som du flyver over klitter, mens en anden kan have dig i en fabrik, der konstruerer stierne, mens du kører over dem. Idéer som denne holde tingene interessante, og der er aldrig en pludselig ændring i vanskeligheder.

indlæringskurve for niveauerne er næsten fejlfrit afbalanceret, og kurser indeholder nok checkpoints for at gøre nogen, veteran eller nybegynder, i stand til at vælte selv de mest udfordrende forhindringer. Når det er sagt, RedLynx låste de hårdere etaper bag medalje krav, så hver spiller, god eller dårlig, skal begynde at forbedre deres resultater og indsamle medaljer, hvis de ønsker at komme videre ud over de normale spor. Det er et smart træk, da det tvinger folk til at forbedre deres færdigheder, og i sidste ende, gør belønningen for at udfylde de sværere niveauer desto mere tilfredsstillende.

I Trials Fusion
, hvert trin har i alt fire opnåelige medaljer. Blot udfylde en fase net du en bronzemedalje, men for at få sølv, guld og platin, skal du opfylde tid krav og komplette perfekte kørsler. Det lyder let nok, men de etaper er udformet på en sådan måde, at hver lille hoppe kan betyde succes eller fiasko, hvis du er bare tilnærmelsesvis ud på din hastighed, hoppe, vinkel, eller timing. Niveauerne rampe op til en næsten umulig grad, og jeg fandt mig selv kæmper for at få tidligere ental dele af en scene, der er baseret på det faktum, at RedLynx kræver perfekt udførelse på "Expert" og "Master" tiers.
Spillet aldrig føles uretfærdigt dog. Det aldrig føles som om de prøver at narre dig med fejlbehæftet design. Hver forhindring og checkpoint bevidst og omhyggeligt placeret, så du altid vil have en fair chance, givet du lære mekanikken. Det er også yderst nyttigt, at de har tilladt dig at se vens replays, da jeg befandt mig at lære en masse fra spillere med et højere dygtighed loft end mig selv på særligt grusomme områder.

Hvis du formår at overvinde alle de metaforisk forhindringer RedLynx har kastet på dig, ved, at din rejse er langt fra ovre. Beyond udfylde de 53 etaper, hver etape kommer med et sæt af tre valgfrie mål. De spænder fra at finde skjulte stier, der løber over blomster, lave tricks i specifikke ordrer og andre obskure handlinger. Det tilføjer en hel lag af dybde for completionists, og tilføjer til den samlede replay værdi.

De har også inkluderet en række elementer til tilpasning, der giver dig lidt mere kontrol over din karakter og sit køretøj af valg. Selvom tilbud er ganske slank, er det rart, at du kan give din favorit cykel et andet farveskema, eller pynte din karakter som du vil.

Beyond single-player tilbud, Trials Fusion
kommer med en meget robust bane editor i stil med LittleBigPlanet. Du får et sæt værktøjer, der giver dig mulighed for at placere objekter, tilpasse vejrforhold, placeringen af ​​solen, tidspunktet på dagen, og i det væsentlige de små fif, du kunne tænke på. Du kan endda ændre geografi til din smag, og så vidt jeg kan se, er der ikke mange ulemper til systemet på plads.
Ved afslutning, du kan dele og uploade dine spor til online servere, og som forventet, gennemse community kreationer og nominerede favoritter. Det virkelig gør en allerede replay-tunge spil uendeligt
underholdende.
Ene store skuffelse har jeg med Trials Fusion
er, at de ikke tilbyder en konkurrencedygtig online funktion. forsøg
er designet på en sådan måde, at det næsten føles kriminelt at ikke har en, men så vidt jeg ved, de har noget planlagt. For at modvirke dette problem, har RedLynx givet spillere mulighed for at spille med deres venner via sofa multiplayer. Selv om det absolut hilses velkommen, især i en generation med fokus udelukkende på onlinefunktioner, ville det være rart at have et ordentligt system på plads for dem, der ønsker at spille med deres online venner eller konkurrere mod de bedste af de bedste.
< p>

Trials Fusion
tilbyder næsten uendelige replay værdi, et væld af spor at spille alle med deres egne mål, leaderboards at erobre, og et spor editor, der er bundet til at holde dig beskæftiget for kommende måneder. Trials Fusion
er, efter min mening, RedLynx største præstation til dato.

Hvis du sætter pris tæt dyst design eller er glutton for straf, påhviler det dig at tage en chance med Trials Fusion.

Denne artikel oprindeligt vist på vores søster site, VGamerz.