Spil Guider > moblie spil > omfattende > Sportsfriends anmeldelse: A New Champion

Sportsfriends anmeldelse: A New Champion

I det seneste år har der været en genopblussen i lokal multiplayer. Spil som Samurai Gunn og Towerfall er kommet ud til rave anmeldelser, relancere en lang hvilende niche. Den superhurtige, umådeligt givende konkurrencedygtig spil bliver en langt mere fælles begivenhed, og den seneste indrejse i dette blomstrende felt er Sportsfriends. For dem, der ikke kender, Sportsfriends er ikke et spil på alle, men fire enkelte spil pakket sammen i én pakke. Grupperingen af ​​Hokra, BaraBariBall, Super Pole Riders og Johann Sebastian Joust udgør en unik lineup, hver en standalone spil, der sætter interaktion med andre spillere over alt andet.

J.S. Joust

Johann Sebastian Joust kan være den mærkeligste spil af flok. Mens andre spil er mere traditionelle, arkade-lignende erfaringer, J.S. Dyst spilles helt uden skærmen. Spillere hver holde en controller og stå i en cirkel, mens musikken begynder at spille. Da musikken spiller, deltagerne forsøge at mase hinandens controllere samtidig holde deres egen som stabil som muligt. Skulle en controller ryste for meget, ejeren er ude. Spillet er simpelt, men uendeligt givende, som at skubbe venner og familie omkring aldrig bliver gammel. J.S. Dyst virkelig skinner, når fifle med de spil mange muligheder. Fra momentane fryser, når ingen kan flytte til flygtige øjeblikke af uovervindelighed, ekstra muligheder virkelig åbne op for allerede nyskabende gameplay. (Protip: I menuen indstillinger er der et område for en hemmelig kode Put i Bachs fødselsår, 1685, for at få en udvidet liste over valgmuligheder..)

BaraBariBall

BaraBariBall kan være den mest komplicerede spil af flok. En underlig drejning på den Super Smash Bothers formel, i BaraBariBall to hold (enten 1V1 eller 2V2) gå hoved til hoved forsøger at dunk en bold i andre hold vand. Hver karakter får 8 hopper at manøvrere rundt og undgå at angribe modstandere mens du prøver at dunk bolden, men skal de køre ud af hopper og falder i vandet deres hold taber et punkt. Resultatet er en meget strategisk, knap mashing ramme for dig at udfordre venner i. BaraBariBall kan nemt overvælde dem, der ikke spiller mange spil på grund af det kæmper spil stil, men efter spillerne forstår mekanikken det giver den mest dybden af ​​alle fire titler.

Hokra

Hokra finder det fod som den mest minimale post i Sportsfrends. Fra kontrol til visuals, alt er meget enkel og let at forstå. At pick-up og spille tilgængelighed stopper ikke Hokra fra at være strategisk dog som spiller samarbejde er afgørende for at lykkes. I Hokra, to hold af to gå hoved til hoved spille en blanding af hockey og fodbold. Da spillet starter spillere løber til midten af ​​skærmen og afhente en pixel brede 'bold', og derefter foretage det til et udpeget ende zone. For hvert sekund bolden er til stede, holdet løbende scoringer. Spillere med bolden er afskåret fra sprint, så spillerne uden bold til hurtigt at indhente og stjæle den. Deltagerne kan aflevering så godt, skaber det strategiske og tilbage behov for en god konkurrencedygtig spil. Hokra kampe tendens til at altid nå en feber banen, da spillet er så velafbalanceret, at der er sjældent "blow-out" sejre.

Super Pole Riders

Super pole Riders er den sidste post, og for mange den bedste. Oprettet af fremstilleren af ​​QWOP, Super Pole Riders handler om det er underligt kontrolordning. Hver karakter er fastgjort til en pæl vaulter pol. Den venstre analoge stick bevæger spilleren, mens den højre pind svinger stokken i uanset retning du peger. Systemet lyder let nok at mestre, men forsøger at bruge det beviser det modsatte. Som spillere kæmper mestre bevægelsen, er hver side udfordret med at ramme en bold, der er suspenderet af en snor. Uanset om de sparke det eller skubbe den med stangen, spillerne har brug for at få at bolden ned til modstanderne side.

Samlingen af ​​fire spil virker meget mærkeligt og uoverensstemmende i starten, men efter at have siddet ned med hver en jeg har fundet det modsatte. Hver af de spil komplimenter de andre, hvilket gør man være alt om holdkonkurrencen, en anden om teamwork, og derefter en anden en free-for-all. Sportsfriends bedste aspekt er den stadigt skiftende spiller dynamisk. Et sekund dig og en ven er perfekt timing passerer i Hokra, knap slå konkurrence, det næste du presser den ven i Johann Sebastian dyst. Sportfriends er en samling af sjove, interessante og unikke minispil, at når bundtet sammen tilbyde timers nydelse.

Alt dette fantastiske co-op sjov har et par store advarer dog. Først skal du sikre, at du har en gruppe af venner, der er villig til at spille. Sportsfriends trives på venner spille sammen, For BaraBariBall og Super Pole Riders, vil to spillere tilstrækkeligt, men Hokra og J.S. Dyst kræver mere, hvert spil når det er bedst med det maksimale antal spillere. Dernæst sørg for at have et sted at spille, kan en trange plads hurtigt ødelægge længere spille sessioner. Så er der prisen. Det er 15 dollars for spillet, men spillet er ubrugelig uden noget udstyr. På PS3, er der behov for enten Dualshock 3s eller PS Move-controllere, hvor som helst fra 2 til 7 afhængigt af hvordan du ønsker at spille. På PS4 kan spillerne bruge op til fire Dualshock 4s, men de fleste mennesker ikke har, at mange sidder omkring endnu. På PC der er nogle problemer så godt, som dette skrives Sportsfriends holdet har ikke fundet en måde at få J.S.Joust på Windows, så pc-brugere vil ikke være at få den fulde pakke. Controller støtte er vanskelig at, men de fleste 360 ​​og PS4 gamepads vil arbejde for alt men J.S. Dyst. Holdet forsikrer deres Kickstarter bagmænd, at de vil finde en måde at gøre spillet arbejde, men hvor lang tid, der tager endnu uvist.

I sidste ende Sportsfriends udretter hvad udviklerne ønskede den til, en vanvittig coop konkurrence, der fanger det bedste af lokale multiplayer. Med den rigtige gruppe af venner og alt det nødvendige udstyr, Sportsfriends er intet mindre end en perfekt 10. Men for at hver gang du måske ønsker at spille alle, af brikkerne, der kræves for denne 10 erfaring ikke vil være tilgængelige. Det er den fine linje spillet går - nogle gange et perfekt produkt og andre gange næsten ubrugelige - det bump det er score ned. Sportsfriends tilgængelighed og ren mekanik smelte ind i et produkt, der kan være sjovt og givende til hardcore og casual gamere ens, men aldeles ubrugelige, når ingen andre er omkring
Final bedømmelse:.