Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Smackdown vs Raw 2010

Anmeldelse: Smackdown vs Raw 2010

Tid til at lægge Smackdown med Smackdown vs. Raw 2010
! Den Smackdown serien har eksisteret siden Playstation æra, og har altid været en alright serie af spil. Jeg har lagt i ganske lidt rimelig tid med SVR 2010
og har fundet nogle fejl, men disse bliver begravet af spil dybde.

Lad os få de dårlige ting ud af vejen først. Jeg hader absolut målretningssystemet i dette spil. Det er næsten som om nogen med vilje valgt at pisse folk væk ved at gøre det umuligt at målrette din fjende. Du vil ikke have nogen problemer, hvis du spiller en-til-en selv som den virkelige problemer begynder det andet du spiller med 3 spillere, eller endnu værre, en 4 player kamp. Som et eksempel, i et handicap kamp jeg bankede et tegn ned og derefter forsøgt at piske den anden ud af ringen, men endte optagning computeren karakter jeg bare slået ned, som så fører til den anden computer opstart mig i ansigtet og lade begge computere til samtidig dunke mig, mens jeg lå defenselessly på måtten. Ikke noget kønt syn for sikker.

roster i Smackdown vs. Raw 2010
er temmelig fast. Der er 67 i alt spilbare superstjerner, der leveres med spillet, der spænder fra moderne superstjerner som Randy Orton og John Cena til WWE legender som The Million Dollar Man og The Rock. Den vagtplan er stor og alle, men det føles som om det mangler mere klassiske figurer. Du bør virkelig ikke skal reservere spillet for at få Steve Austin (som er, hvad jeg gjorde) -. Han bør indgå i spillet

Hvor er Mick Foley? Hulk Hogan? Rick Flair? Åh yah, gik de alle til TNA! Awesome legender som dem 3 er helt sikkert gået glip af. Men manglen på Brett Hart og Eddie Guerrero i dette spil er uden halt. I stedet kan du være den røde og grønne fyre, der demo flytter for dig, når bygge et sæt af bevægelser, hvad formålsløshed tilføjelser. Lyt THQ, vi ønsker reelle wrestlere, ikke tegn du har gjort op for spillet.

Vejen til WrestleMania mode i Smackdown vs. Raw 2010
er meget godt klaret. Den voice over arbejde er stor, som det skal være, da det er udført af den faktiske brydere. Hver historie linje udspiller sig forskelligt afhængigt af, hvilke handlinger du vælger at tage under visse begivenheder, og nogle beslutninger resulterer i en chance for at låse op for alternative kostumer, matcher, og selv superstjerner. Hver kamp har du føles som en autentisk WWE oplevelse, med logoet for enden af ​​et segment dukker op gør det føles som du lige levet en episode af Raw. Det eneste, jeg ikke lide om The Road to WrestleMania var, at der kun er et vist antal tegn til at gå igennem det med, men det er forståeligt, da de kun har et år til at oprette et nyt spil.

Nu til Opret -a-hvad-det-helvede, du ønsker tilstande. Der er ikke meget at sige om disse tilstande, undtagen ... wow. Der er bogstaveligt talt tusindvis af forskellige figurer du kan oprette i dette spil. Du kan oprette din karakter til at ligne en berømt berømthed, eller dine skridt far og frigive noget af det indestængt raseri, du har været at bygge. Det er en masse sjov og mulighederne er uendelige. Det skaber-en-finisher er blevet forbedret med evnen til at skabe dykning slagtesvin. Du kan håndværk nogle ret skøre ting på den ting. Min fyr startede ud med en dråbe spark og så gjorde en front flip, efterfulgt af et plask. Det bedste er, at den bevæger sig flyde sammen, så din fyr ikke ligner en retarderet giraf mens du flyver gennem luften.

Den nyeste tilføjelse til dette års spil er evnen til at skabe din egen historie. Du kan pit eventuelle superstjerner, du ønsker mod hinanden, og gøre det meget personligt på samme tid! Endelig kan du oprette din egen drama uden at skulle være i highschool! Der er mange forskellige scenarier for at køre igennem, og det er alle meget nemt at bruge. Det er virkelig puster nyt liv i en serie, der havde brug for noget nyt og sjovt at gøre det føles frisk igen.

Alt-i-alt, Smackdown vs. Raw 2010
er et fantastisk spil. Sikker målretningssystemet kan pisse dig af, men du får brug for det over tid. Spillets formel forbliver den samme, men tilføjer behov smag i form af Create-a-story mode. Spillets vagtplan føles tømt, men det har alle de populære wrestlere i dag. Smackdown vs. Raw 2010
er et spil, hver brydning fan, være dem hardcore eller softcore, bør ejer. Dybden af ​​spillet er rart, og det er den bulkiest Smackdown spil siden Here Comes The Pain
. Smackdown vs. Raw 2010
bestemt ikke tilfredsstille kunden og er værd at se, hvis ikke et køb, OG AT er den nederste linje FORDI GAMERANT sagde det!