Spil Guider > videospil > alle video game > "NBA 2K11 'anmeldelse

"NBA 2K11 'anmeldelse

Hvis du har ventet udgivelsen af ​​ NBA 2K11
og du er en Game Rant læser, du har sikkert set mit første indtryk af demoen, og du ved jeg var ikke alt for tilfredse med det. Det var temmelig skelettet; Det gjorde ikke tillade dig at gøre meget andet end en "hurtig spil", og du kan ikke selv gøre erstatninger. Som et resultat, når jeg tog detail kopi, jeg var mere nervøs, end jeg normalt ville være for en 2K Sports udgivelse. Efter at have tilbragt en god mængde tid med spillet selv, kan jeg sige, at 2K Sports har leveret velsagtens den bedste basketball simulation nogensinde.

Så snart du fyre op for spillet, før du nogensinde se en menu, du træder ind i sko af dækning dreng Michael Jordan og spiller gennem spil 1 af 1991 NBA-finalerne. Vind spillet og du er belønnet med din første par Air Jordan sko. Hvert par sneakers kan udstyres til enhver spiller i ligaen (eller din oprettede spiller), og give dem forskellige vurderinger boosts. Jeg elskede denne måde at integrere player boosts, føles det meget bedre end den "kort" system, som andre sports spil bruger. Det kan synes små, men at kunne sidestille en performance boost med et emne, du rent faktisk kan se i løbet af et spil gør det løft søm mere legitimt. Det giver en ny mening til udtrykket, "det er gotta be skoene."

Når du er i stand til at udforske menuerne, du se, hvor NBA 2K11 virkelig skinner, overfloden af ​​spilmodes. 2K11
har alle de normale tilstande, du ville forvente, og tilføjer mere, specifikt 'Jordan Challenge'. Meget gerne "Madden Moments", du forsøger at replikere 10 af de største præstationer af Jordans karriere, fra at lave 63 point i The Garden i sit første playoff udseende hele vejen til hans sidste skud som en Bull til at vinde 97-98 NBA Championship . I modsætning til 'Madden Moments ", skal du spille hele spillet og møde flere statistiske mærker for at fuldføre hvert øjeblik. Slå alle 10 øjeblikke åbner en ny tilstand, "MJ: Oprettelse af en Legend, hvor du guide MJ fra en rookie til slutningen af ​​hans karriere, alt mens du prøver at kopiere hans virkelige liv statistik. Inddragelsen af ​​Jordan og den klassiske 'Jordan Moments "absolut udløser en følelse af nostalgi til basketball fans, der voksede op i en alder af MJ, og tilføjer noget meget unikt til NBA 2K-serien. Den "Jordan Challenge« tilføjer en utrolig sjov tur down memory lane

"MJ: Oprettelse af en Legend 'tilstand afspejler' My Player 'mode, som gør det muligt for dig at tage din oprettede spiller og guide tage ham fra præ -draft træning til mulige NBA stjernestatus. Dette skabte player mode er den dybeste jeg nogensinde har oplevet i en NBA spil. Før hvert spil du spiller, får du 3 specifikke opgaver at fuldføre. De kan være statistiske mål eller et mål karakter for din "Teammate Rating". Succesfuld fuldføre disse opgaver vil netto dig skill points som kan bruges til at øge dine spilleres ratings. Du kan også tage din afspiller i træningsøvelser, der vil øge dine vurderinger i bestemte kategorier. At have en konkret liste over ting, du skal gøre for at øge dine ratings gør processen med at øge din bedømmelse meget tilfredsstillende. Men alle ved, når du er en NBA superstar dit liv er fuld af mere end blot basketball spil. Din skabt spiller bliver nødt til at navigere gennem pressekonferencer, magasin dække skud og påtegninger.

Når det kommer til franchise-modes, for mine penge, "Foreningen" er den bedste i alle sportsgrene spil (måske med undtagelse af EA NHL 11). Der er så meget dybde til sæsonen modes, at man næsten kan fare vild i udsigten scouting og spiller evalueringer. Og optagelse af det nye "Player Tendencies" oplysninger hjælper dig visualisere makeup af dit team. Du vil være i stand til at se, hvor ofte en spiller skyder, passerer, eller begår frispark sammenlignet med gennemsnittet liga. Spillet-by-game præsentation er stor samt, gør du ønsker at spille bare endnu spil. Det kan ofte blive overset, men simple audio drop-ins fra annoncere team af Kevin Harlan og Clark Kellogg, der refererer en bestemt ting du gjorde sidste kamp tilføjer til den samlede oplevelse af NBA sæsonen trummerum. Og mens kommentar ikke får gentagne efter en sæson eller deromkring, er det noget, du vil ikke have noget imod at lytte til hvert par spil bare for at få den fulde oplevelse. Clark Kellogg og Kevin Harlan vide hold specifikke chants, ligesom Buck "Frygt Deer!"

Et spil kan have alle de klokker og fløjter den ønsker, men hvis gameplayet er ikke op til par, så er det alt for intet. Heldigvis NBA 2K11
skuffer ikke. Styring aktionen ikke føle træg og det meste af tiden den spiller du er kontrollerende gør præcis, hvad du vil have dem til at gøre. Jeg nævnte i min demo indtryk, at et af de største problemer med basketball videospil er, at det er den sværeste sport at kopiere, og som igen giver dårlige spil. Jeg står korrigeret, fordi NBA 2K11
replikerer NBA handling bedre end nogen spil, før det. Mens de fleste NBA simuleringer koges ned til 1-on-1 isolation matchups, i 2K11
du skal spille til styrken af ​​dit team, hvis du vil have succes. Dette bringer en af ​​de banker på spillet, dens sværhedsgrad. På ingen måde er jeg en verdensklasse konkurrencedygtig gamer, men jeg kan normalt holde min egen, og det tog mig et stykke tid at komme i gang i dette spil. Indlæringskurven er stejl, men det er mest på grund af den nye "Iso-Motion Dribling Control"

"Iso-Motion Dribling Control" system anvender både tommelfinger pinde for at kopiere den fornemmelse af håndtering af basketball.; du hovedsageligt bruger retningsbestemte combos at udføre forskellige bold håndtering bevæger sig. Dette er et tveægget sværd, for mens det gør tilføje endnu et lag af dybde til on-domstolen spillet, kan det få temmelig kompliceret for dem, der ikke bruges til at huske combos for sportsspil. Ja, du kan slippe af sted med bare at bruge knapperne til at skyde eller manøvrere, men det kan kun tage dig så langt. En god måde at forklare det på er at sammenligne det med Street Fighter 4
. Hvis du bare laver et par enkle kombinationer med Ryu, kan du få succes for en stund. Når du begynder står mere kvalitet modstandere selv, er du ikke kommer til at vare meget længe, ​​medmindre du kender de mere komplekse kombinationer. Med dette i tankerne, selv gør en favor og downloade den fulde manual fra 2K hjemmeside og gå i praksis tilstand, før du starter nogen seriøse spil. Du kan trække nogle imponerende bevægelser ved hjælp af Kobe ... med en masse praksis.

Oven i alle disse spilmodes, er der stadig den "NBA Blacktop 'funktionen, der indeholder en slam dunk contest, spil 21, 1 -on-1, og en 3-punkts konkurrence. De er ikke noget spektakulært, men er stadig rart at have. Det er de tilstande, du skal bruge for de hurtige afhente og spille sessioner med dine venner.

NBA 2K11
er den samlede pakke for enhver basketball fan. Ikke alene får du til at spille med dit favorit hold i, hvad der er nok den største basketball simulation nogensinde, men du får til at styre den største spiller nogensinde i et spil-mode, der er utrolig tilfredsstillende, især for enhver, der selv havde mild interesse i 1990'erne æra NBA. Med forsinkelsen af ​​ NBA Elite 11
indtil eventuelt efter dette års NBA sæson, dette er den eneste måde for Xbox 360 og PlayStation 3 ejere til at få deres NBA fix indtil NBA Jam
frigives engang denne ferie sæson. Med NBA fans kløe for sæsonen til at starte, selv gør en favor og afhente NBA 2K11
, vil det ridse at kradse bedre end nogen spil, der er kommet før det.