'Forza Motorsport 4' anmeldelse

Spil Rant s
William Case anmeldelser Forza 4

Der er en overflod af racing titler derude. Spillere kan kæmpe for føringen med skildpadde skaller, glider forbi deres modstandere i stil, og stræber efter at være den bedste
i samling af mærke og model. Uanset hvordan en person beslutter at kravle ind bag rattet, er det garanteret, at det, de alle værner er spændingen ved selve løbet. Med Forza Motorsport 4
, Turn 10 vender tilbage til racing-genren sigter ikke kun for at opfylde denne gys, men at bygge videre på det, der allerede var højdepunktet af racing simulation.

Forza Motorsport 4
er ikke alene om løbet; det handler om de små tweaks, at en spiller foretager til en 1971 Plymouth Cude 426 for bedre at matche, hvad en 2012 BMW C5 kan gøre, og den bogstavelige føler som bilen trækker væk på startlinien. At høre stemmen af ​​ Top Gears
verdensry Jeremy Clarkson (frisk fra "Endangered Species"
trailer) forklarer glæderne af adrenalin og ophidselse over økonomien sætter alt i perspektiv: Forza Motorsport 4
handler om spændingen og fejring af alt 4-hjulede.

Udvidelse på at festlig mentalitet, har hele karrieresystem blevet moderniseret for at give spillerne mulighed for at køre bilerne de
ønsker at drive. Så hvis amerikanske Muscle er virkelig dine ting, blot ændre op sporet registrerede enhed, bekræfte ændringen og off you go. På denne måde kan spillerne bygge en bil fra bunden, mens du stadig frigøre andre modeller og producenter. Som en ekstra opgradering, når spillerne niveau op de er i stand til at træffe afgørelse om bonus, som driver XP eller Producent Affinity XP (som hjælper meget i at få nye biler eller dele).

Selv hvis en spiller er kræsen om, hvilken stil af bil de foretrækker, at karrierevej vil stadig sende dem over hele verden - Singapore, Italien, Sonoma, Tokyo og mere - mens skiftende op sporet steder hver gang. Dette gør hvert løb et pust af frisk luft, mens spillerne forsøge at samle den nye sortiment af badges og titler, der nu er indarbejdet i Forza 4 s
online og offline gameplay.

Selvfølgelig, den virkelige glæde i Forza 4
kommer fra racing. Hver af de 500 forskellige biler ser påfaldende smukke og unikke, helt ned til deres bremseklodser. Drejning er blevet forbedret og bryde har fået en tungere fornemmelse, hvilket gør sving for nogle af de bulkier amerikanske biler mere håndterbare. Simulering Steering er også blevet tilføjet, hvilket betyder, at trækninger controlleren i den forkerte retning vil sende bilen kølhaling ind i nærmeste væg.

Bremser har afgjort fået nogle tweaking for Forza 4
. ABS giver spillerne lidt mere reaktionstid, og når slukket "sweet spot" for sving pludselig bliver en herlig mulighed. I virkeligheden, med de nye ændringer spillerne bliver nødt til at være opmærksom på ting som dæk og affjedring varianter at finde det perfekte match, i stedet for blot at gå til den dyreste del.

Dette niveau af opmærksomhed bør komme i handy, når det kommer tid til at race mod opgraderede AI, der er mindre tilbøjelige til at ride udstødningsrøret og mere tilbøjelige til at gå side om side. De er ikke så aggressive pr sige, men de vil ikke ligefrem efterlade dig i en seks sekunder straks. Spillere vil bemærke, at på de lettere indstillingerne AI modstandere vil vægrer sig ved skarpe sving og under styre lejlighedsvis, men det er alt til gavn og glæde.

Selvom det er blevet kort berørt, multiplayer forbedrer køreoplevelsen endnu mere . Mens en spiller kan bruge lidt tid at løbe med deres virtuelle besætning, er overskuddet virkelig fundet i den nye Rivals mode. Det være sig online eller offline, kan en spiller udfordre deres modstander ved at sætte op en tid på et spor, og derefter give dem et spøgelse bil til race ved siden af. Hvis løbet er vundet, er kreditter og erfaring oparbejdet (og hvis løbet er vundet mod en person med en frodig rang, det er en tung udbetaling). Plus, med syv forskellige Rival tilstande, der er ærligt ingen grund til nogensinde at spille en enkelt Career begivenhed. Afrunding ud online oplevelse, er en ambitiøs mængde DLC planlagt for spillet, og et årskort vil være tilgængelige.

Forza 4
hakker når Kinect er involveret. I Autovista tilstand Kinect har sine fordele, gør det muligt for spilleren at kigge rundt på alle detaljer i hver enkelt bil med blot årsskiftet hovedet. Kinect køre- evner, er imidlertid smerteligt mangler. Kinect-only spor er placeret i deres egen kategori, og kørsel kontrol er kun delvist håndteres af brugeren, mens Xbox 360 gør resten. De vigtige brikker - breaking og acceleration - er alle op til computeren, så styring og den enkle handling kigge rundt
til brugeren. Til tider ser rundt synes næsten tvunget, og samtidig holde dine arme på det krævede "10-og-2" position gør det til en udholdenhed kamp.

Der er andre irritationsmomenter. For startere, kan det være svært at sammenligne de specifikke statistik for de enkelte biler pre-race. Også, Forza 4 s
i-kapløb musik, selvom let skruet ned, ikke meget for at forbedre oplevelsen. Heldigvis ingen af ​​disse spørgsmål tage væk fra de samlede resultater af spillet.

Tak til Forza 4 s
ærligt umatchede grafik (tjek dem ud i E3 traileren) og fremragende positionelle lyd, hver spor udseende og lyder live. Takket være sin lydhør kontrol, den enkle handling kørsel forbliver netop det: simpelt. Den nederste linje er, om du er i det for spændingen, jagten, eller for sjov, Forza Motorsport 4
er en af ​​de bedste racerspil til at komme hidtil ud.

Forza Motorsport 4
er tilgængelig nu, eksklusivt til Xbox 360