Spil Guider > videospil > alle video game > 'All Zombies Must Die! "Review

'All Zombies Must Die! "Review

Spil Rant Jeff Schille anmeldelser All Zombies Must Die!

Udviklerne hos Doublesix ( Burn Zombie Burn
, South Park Lad os Go Tower Defense Play!
) er tilbage med en helt ny download-spil til PC, PSN, og Xbox live Arcade. All Zombies Must Die!
Sikringer twin-stick shooter mekanik med rollespil elementer, men er den resulterende spillet større end summen af ​​dens dele, eller er det bare en anden dråbe vand i en veritabel hav af zombie -themed skydespil? Tjek vores fulde gennemgang af All Zombies Must Die!
For svarene.

Byen Deadhill er blevet ramt med en zombie apokalypse, efterlader Jack (en gamer), Rachel (Jack ex -girlfriend), Brian (en videnskabsmand), og Luxo (en alien) som den eneste overlevende. For at slippe for byen, skal tegnene fuldt ud at udforske Deadhill mange kvarterer, hele tiden kæmper for at undgå angreb fra horder af de levende døde.

Spillet gør et godt første indtryk, takket være dens Unreal Engine-drevne grafik og livlig soundtrack (tjek dem begge ud i spillets første trailer). Mens hovedpersonen kunst grænser til det generiske, de udvikler sig, topstyrede landskaber i Deadhill og især de mange forskellige former for zombier ser godt - selvom de rigelige mængder af blod, der bryder fra dræbte zombier er afgjort i strid med spillets tegneserieagtige grafik.

det samme gælder for spillets dialog, som lejlighedsvis tager en uventet venstresving ind bandeord eller seksuel insinuationer. Dette modsætningsforhold distraherende:!. All Zombies Must Die
udseende og lyder som et spil for børn, men forældre ville være klogt at tage dens M bedømmelse

I modsætning til forventningerne rejst af navn All Zombies Must Die!
, for langt størstedelen af ​​spillet, spillerne vil ikke være udrydde zombie trussel, blot at overleve det. Kun på etaper, der kan konverteres til en base af operationer for vores helte vil spillerne endelig til opgave at ødelægge alle zombier, hvorefter området er sikker. På hver anden etape, uanset omfanget af zombie blodbad, vil de udøde stige igen, og igen, og igen, indtil spilleren til sidst forlader. Heldigvis dræbe zombier i All Zombies Must Die
er rimeligt sjovt, takket være sin fleksible våben crafting-system

Hver af spillets fire hovedpersoner har en unik elementært angreb:!. Ilden for Jack, lyd til Rachel , radioaktivitet for Brian, og elektricitet til Luxo. Ved at tilføje elementært egenskaber til de våben opdaget i løbet af eventyret, kan spillerne skabe en bred vifte af zombie drab redskaber.

elementært angreb, til gengæld forårsager status effekter på zombier på måder både forudsigelige og overraskende. Sure, satte ild til en zombie, og det brænder, men sprænge en zombie med Rachels Sonic Taser (som er en mobiltelefon kombineret med en megafon), og det bliver en Sonic Zombie, komplet med hovedtelefoner. Ligeledes en zombie, der falder i en pøl af radioaktive muck muterer til en hulking, drevet op version af sig selv.

zombier, der har været udsat for elementært angreb vil falde tiltrængte stykker af loot, når dræbte (f.eks dræbe 25 Sonic Zombies at score en megafon). At plyndre kan derefter bruges til at udforme stadigt mere kraftfulde våben. Zombies droppe lejlighedsvis helbredende element og kasse med ammunition, så godt.

Det er en enkel, fleksibelt system, der opfordrer til at eksperimentere med spillets mange våben. Den tilgængelige arsenal vokser til at omfatte alt fra motorsave til laser kanoner, selv om nogle våben (haglgevær, ray pistol) er simpelthen mere nyttigt end andre (SMG). Desværre, en over afhængighed hente quests og en ujævn sværhedsgrad kurve trækker spillet ned.

Det være sig et stykke for et nyt våben, en dvd eller en mutant zombie hjerne, hver mission i All Zombies Must Die!
er en slags hente søgen. Komplicerende forhold, de kvarterer i Deadhill generelt har exit betingelser, der skal være opfyldt. Lykkedes at høste en Shock Mutant hjerne til Brian? Godt, men du vil stadig nødt til at gøre det tilbage til exit uden at dø, og derefter fuldføre et andet mål (sige, dræbe 30 flammende zombier) før du afslutter scenen.

Spillets indlæsningsskærmen tekst hjælpsomt tyder på, at spillerne kan have brug at udforme specifikke våben til specifikke quests. Det er sandt, men i tilfælde, hvor spillere har bragt langs forkerte våben til jobbet, kan det være svært bare at forlade scenen - en situation forværres yderligere af det faktum, at spillerne imellem nødt til at passere gennem flere kvarterer i løbet af en enkelt quest, og at enlige spillere mister alle fremskridt på en scene, når de dør. Bliv klar til netop at det skal ske. Gentagne gange.

All Zombies Must Die!
Begrænser ikke sin RPG indflydelse til spillets crafting-system. Spillere får XP for hver zombie dræbt, og at XP kan bruges til at opgradere tegn. Desværre, opgraderinger mangler punch, og fungere mere for at hjælpe spillerne holde trit med spillets sværhedsgrad end at få dem til at føle sig særligt stærke. Som et resultat, er spillet altid lidt sværere end det behøver at være. Den kedsomhed og frustration, der sætter ind, når tackle en vanskelig fase gentagne gange vil være mere end mange spillere pleje til at udholde.

Endelig er der spillets historie. All Zombies Must Die!
Fortæller en subtil, opfindsom meta-historie om Jack indse, at de alle skal blive hængende i et videospil. Plot punkter omfatter en fødselsdagsgave til Rachel at Jack påstande blev grebet af militæret, og muligheden for, at Brian er ansvarlig for zombie udbrud. At sige, at ingen af ​​disse historien tråde pænt er bundet op af spillets out-of-nowhere, borderline-non sequitur, slutning er at barmhjertigt underdrive situationen. Er det tilstrækkeligt at sige, jeg kan aldrig huske at være vred over et spils slutter, men jeg var vred over denne ene.

For at være fair, All Zombies Must Die!
Er ikke en decideret dårligt spil. Den styrer godt og ser nice, og spillere, der tager springet kan se frem til en langvarig eventyr. Desværre, det er vanskeligt kurve og de frustrerende gentagne quests gøre All Zombies Must Die!
Svært at anbefale fra en ren gameplay synspunkt. I mellemtiden, forskellen mellem spillets præsentation og sit emne tyder på, at udviklerne hos Doublesix aldrig helt fundet ud af hvem All Zombies Must Die!
Formodes at være for. Pass.

All Zombies Must Die!
Er tilgængelig nu til Xbox 360, PS3 og PC. Spil Rant spillede PS3 version til denne anmeldelse