Spil Guider > videospil > alle video game > 'Law & Order: Arv' anmeldelse

'Law & Order: Arv' anmeldelse

Spil Rant Matt Rowland anmeldelser Law & amp; Order: Arv

Law & amp; Bestil
var en af ​​de længst kørende kriminalitet viser på tv. Det affødte fire spin-off serien gennem årene og fortsætter med at støt marchere sammen i kabel syndikering. Telltale Games straks kiggede til kontanter i den Law & amp; Order: LA
serien sidste år, men da NBC aflyst showet i maj Telltale omformateret spil version af Law & amp; Bestil: LA
og dermed, Law & amp; Bestil:. Arv
blev født

Law & amp; Order: Arv
gør brug af velkendte figurer fra showet selv, samt motiver, plot-enheder, og selvfølgelig, den ikoniske soundtrack. Dem bekendt med Telltale Games vil straks genkende fokus på samtalen og karakter interaktion - udgiverens stærke kulør. Er Law & amp; Bestil
brand og Telltale design stil gøre for en spændende og givende spil? Læs videre for hele anmeldelsen

Desværre, det er en blandet landhandel for Law & amp.; Bestil: Arv
, som spiller ud mindre som et videospil og mere som en interaktiv historie

Arv
er designet meget nøje til, hvordan en typisk Law & amp;. Bestil
show ville spille ud på tv: en forbrydelse sker, politiet efterforske forbrydelsen, spørgsmål vidner, identificere mistænkte, og foretage en anholdelse. Ligesom i showet, omkring halvvejs gennem fokus ændringer af retslige side, som spilleren nu styrer distriktet advokater i retten værelse, spørgsmålstegn vidner, tiltalte, etc, alle i et forsøg på at svaje juryen til den ene eller den anden side . Mini cut-scener er drysses i mellem de forskellige karakter interaktioner, nogle af dem kritisk, nogle af dem underordnet.

Disse interaktioner er, hvor spillerne vil tilbringe det meste af deres tid, at se, hvordan det er den eneste del af spillet, der giver mulighed for direkte spiller intervention. For eksempel i Episode 1, spilleren vil blive bedt om at sætte spørgsmålstegn ved et hotel maid, som rapporterede en død krop. Efter et par spørgsmål, vil spillet pause og spørge afspilleren, hvis de mener svaret fra pigen. Baseret på hvad der allerede er blevet nævnt, er du nødt til at bruge din egen intuition for at finde ud af, om svaret er rigtigt, især hvis der ikke er nogen direkte beviser. Korrekt identificere svar vil resultere i en "Correct" budskab, og typisk vil forekomme en opfølgning, spørger den spiller, der, ja, mens svaret var korrekt, hvorfor blev det korrekt? Korrekt identificere årsagen vil tildele spillere med "stjerner", som kun bruges til at spore dine fremskridt og tilbyde nogen iboende værdi.

Yderligere indstillinger dialog åbne som samtalen fortsætter, og lejlighedsvis røde sild dukker op (som er altid bedt i spillet). Især under politiets efterforskning dele, er der altid den følelse af "der er helt sikkert vil være en test på dette senere." Heldigvis er alle samtaler optages i en udskrift og kan nemt tilgås når som helst ved at pause spillet. < p> De udskrifter kommer i ganske praktisk, hvis du ikke kan huske, hvad der er blevet sagt, eller er i tvivl om, hvad du måske allerede har spurgt. Dette er især kritisk i den retslige del af spillet og skal sætte spørgsmålstegn samt krydsforhøre vidner, mistænkte, og den anklagede. Når forsvaret er spørgsmålstegn nogen på standen, er det spillerens opgave at afgøre, om forsvarsadvokaten handler ude af trit ved at modsætte på et bestemt punkt. Telltale gør et godt stykke arbejde for at hjælpe spillere, der er mindre end sofistikerede i retsvæsenet i at forstå, hvad disse vilkår er - og hvordan man korrekt
bruge dem

Men det er en af ​​spillets mange ulemper. . Disse møder, ligesom alt andet i Arv
er helt scripted. Spillere får ikke mulighed for at gøre indsigelse mod en bestemt linje, medmindre selve spillet standser handlingen og spørger, om de ønsker at gøre indsigelse, og viser derefter en liste med 3-4 mulige indvendinger. Brug den forkerte, og juryen vil begynde at miste troen på anklagerens sag. Få en hel afdeling forkert, og anklagemyndigheden kan ende helt død i vandet. Det gør dog ikke noget, fordi i slutningen af ​​hvert afsnit af game-play, kan spillerne simpelthen afspille sekvensen (springe alt dialog også) og vælge den rigtige indstilling (er) i stedet.

Som et resultat, er det svært at nogensinde føler en følelse af uopsættelighed, når man spiller dette spil. Mange spil tillader spillere at ramme reload hvis noget galt, men den simple kendsgerning, at begivenhederne er scriptede og helt statisk tager meget af spændingen ud af oplevelsen. Spillere bare ikke tilbøjelige til at give en anden tanke til konsekvenserne af deres valg - hvilket fører til mere af en gætteleg end noget andet. Afspilning igennem med varierende grader af succes i samtaler kan resultere i forskellige udfald for den tiltalte (ligesom mord 1 vs. frivillig manddrab), hvis dele ikke spilles om. Disse ændrede resultater tilføje nogle dybde og vægt på spillerens handlinger - men ikke nær nok

Ligeledes Law & amp;. ". Højre": Bestil Arv
har stort set ingen replay værdi efter den indledende play-through, især hvis spillerne tager deres tid og lykkes med at udfylde episoden helt Det er ikke det samme som at se en gentagelse af en episode på tv - som nogle spillere vil sandsynligvis springe hele sektioner af dialog bare at komme til de scripted samtale muligheder. Ville de fleste mennesker ser en episode af Law & amp; Bestil
på TV, hvis de allerede vidste resultatet og sprunget hele afsnit af showet - ser kun 4 minutter af en typisk 45 minutter episode? . Ikke sandsynligt

Ydelse klog, spillet er solid - med meget beskedne computer specs påkrævet. Med hensyn til grafik, i spillet tegn er en god repræsentationer af deres tv-kolleger - men stemmen handler, mens over gennemsnittet (især for et budget spil), er ikke altid synkroniseret korrekt. Historierne selv er for det meste fjollet og forudsigelig, men stadig sjovt den første kørsel igennem - især hvis du er en fan af tv-serien. En del af problemet er legater '
stereotype karakterer - som sjældent overraskelse

En af de bedre beslutninger foretaget i løbet af spillets udvikling, er udgivelsen format episodisk -. Hver episode koster $ 2,99 og kan downloades kun. Der er i øjeblikket fire spilbare episoder, med tre mere, der endnu at blive frigivet. Omkostningerne selv kan lokke fans til at kontrollere spillet ud - hvis ikke af anden grund end at nyde en historie i 45 minutter (hvor spillet lykkes på gør)

Samlet set Law & amp;. Order: Arv
er en meget gennemsnitlige, scripted, budget spil, der tilbyder sig mere som en interaktiv historie end et videospil. Men på trods af sin scripted natur og begrænset replayability, Arv
vil sandsynligvis være moderat sjovt for fans af Law & amp; Bestil