Spil Guider > videospil > alle video game > 'The Walking Dead: Episode Two' anmeldelse

'The Walking Dead: Episode Two' anmeldelse

Telltale Games vidste det havde et hit på sine hænder med The Walking Dead
efter lanceringen af ​​Episode One (læs vores episode én anmeldelse her). Efter topping online salg og opsamle opmærksomhed verden over, de tog deres tid at skubbe den anden episode, Sultet for hjælp
. Nu, at titlen endelig har udgivet, kan vi med sikkerhed sige, at episoden var ventetiden værd.

E3 2012 forhåndsvisning bragt os flere adrenalin-pakket øjeblikke og mere hårde dilemmaer i hurtig rækkefølge, som viste sig at være en nøjagtig forhåndsvisning for resten af ​​episoden. Telltale Games har taget alt, hvad der gjorde den første episode et hit og blot forstærkes oplevelsen, hvilket gør spændingsfyldte scener alle mere frygtindgydende og giver quick-valg endnu mere indflydelse til storyline, for bedre eller værre.

Episode Two begynder meget gerne en episode af tv-show, med en tidligere On walking Dead 'segment, som giver mulighed for en hurtig resumé for spillere at huske deres vigtigste beslutninger. Fra da af den anden episode åbner tre måneder efter afslutningen af ​​ en ny dag
. Med mad kører og hele gruppen et argument væk fra en nedsmeltning, er Lee Everett igen tvunget til at træffe svære beslutninger og gøre sit bedste for at beskytte Clementine, den unge (og sandsynligvis forældreløse) pige, han svor at beskytte frem for alt andet. < p> Telltale Games har fortsat med at gøre et stort stykke arbejde i forhold til at opbygge karakter dybde, og sulte Hjælp
kaster lys til alles fejl som stress, sult og primal instinkt komme op til overfladen. Spillerne vil blive tvunget til at foretage et væld af moralske beslutninger, fra at vælge hvem får mad hele vejen til at holde valg af liv i dine hænder. Der vil være masser af lejligheder, hvor spillerne bliver nødt til at vælge en side til spørgsmål snarere end opholder sig på hegnet, og med lidt tid til at tænke over dine beslutninger i varmen i det øjeblik mange spillere vil sandsynligvis færdig Episode Two
med et par beklagelser

selvfølgelig, det er netop, hvad Telltale sigtede til:. vil spillerne være villige til at bryde nogle essensen af ​​deres menneskelighed i navnet for at overleve? Hvor langt vil de gå for at beskytte sig selv og gruppen, og disse helliger midlet? Spillere vil blive tvunget til at stille sig selv disse spørgsmål igen og igen i en episode, hvor dårlige nyheder bare synes at blive værre, og relationer til andre tegn vil sandsynligvis har deres broer brændt Spillere bliver nødt til at vælge, hvem der skal have tillid til -. Og håber de har ret.

Mens sulte Hjælp
indeholder en masse flere action-sekvenser end den første udflugt, historie stadig forrang. De leder efter en Left 4 Dead
erfaring skal stadig søge andre steder, men gamere på udkig efter en fængslende historie om overlevelse blandet med mørke elementer vil være kommet til det rette sted med The Walking Dead
. Med det sagt, Episode Two
har optrappet med mængden af ​​Gore, og spillerne kan føle væmmes gennemgår nogle dele af spillet -. Der er selvfølgelig den ønskede reaktion til en titel som denne < p> Uanset spiller indblanding, vil Lee Everett komme ud af denne episode sandsynligvis have gjort mange valg, han ville ikke have troet han nogensinde havde brug for at gøre, som binder i til tanken om episode Two
som hele: en ny æra klart finder sted for de overlevende, og de skal vælge, om at sikre deres overlevelse på bekostning af deres menneskelighed, eller tage den moralske høje vej og risikere død af gruppen, hvad enten det er fra vandrere, sult, eller endog andre mennesker. At vide, hvem der skal have til din ryg vil være forskellen mellem liv og død, og spillerne vil være i for en psykologisk mareridt, når det kommer til at regne ud, hvem der er troværdige, og hvem ville forlade dig til døde.

Kort sagt, Telltale Games har fortsat skabelsen af ​​en historiefortælling mesterværk, er sikker på at bringe spektret af en god tv-episode til gamere, om det vil glæde dem, presse dem eller bare afsky dem. sulte Hjælp
er en virkelig underholdende titel, samtidig varsler et nyt element i mørke til serien. Dette er et spil, der virkelig gør spillerne tænke over deres valg, og forme hvilken slags mand Lee bliver i verden af ​​ Walking Dead, vil
har spillerne ikke kun spørgsmålstegn selv, men de andre i deres gruppe samt . Det siger sig selv, at The Walking Dead
er en spændende oplevelse fra start til slut, og købe en årskort til spillet, uanset Vent-tid mellem episoder, er netop blot god værdi - gør det et must -have for fans af showet

The walking Dead:.. Episode Two