Spil Guider > videospil > alle video game > 'The Walking Dead: Episode Fire' anmeldelse

'The Walking Dead: Episode Fire' anmeldelse

Det har været næsten en måned og et halvt siden sidste episode fra Telltale Games, men Walking
Dead
er endelig tilbage. Efter de begivenheder, der fandt sted i den mest sørgelige episode endnu, gamere vidste, at Telltale ville fortsætte skubber konvolutten i form af storytelling og vækker følelser. Med kun én episode venstre, serien er klar til at yde lukning og lokke spillere med en detail begrænset udgave, der omfatter hele Walking Dead
kompendium. Den fjerde episode med titlen rundt om hvert hjørne
, leverer på næsten alle mulige count - spillere kan forvente en anden fantastisk, nervepirrende rejse fra den næstsidste episode af The Walking Dead
serien den seneste episode har til formål at etablere den sidste rate og starte binde ting sammen, og endnu vigtigere gør det hele flydende og i underholdende måde.

Lee Everett, og de resterende overlevende har endelig gjort det til Savannah, hvor bliver det hurtigt klart, at vandrere er ikke den eneste trussel. Spillerne vil føle sande anfald af paranoia, da de i gang med at beskytte Clementine fra det ukendte, og bliver nødt til at stå over for, hvad der kan være den hårdeste valg af alle i forhold til barnet: taler om sine rigtige forældre. De fleste gaming studios vige truer børn i frygt for at fornærme gamere, men Telltale s omkring hvert hjørne
kører med hovedet først ind i denne udfordring flere gange i løbet af episoden - og endnu vigtigere, det lykkes. Ved udgangen af ​​episoden fire, Clementine historien har en imponerende mængde af dybde og pinde er alle på plads til en spændende sidste episode.

Mens Clementine historien har set konsekvent ekspansion, ingen af ​​de andre langvarige karakterer vokse meget i form af udvikling i rundt om hvert hjørne
. Den eneste karakter, der får en bemærkelsesværdig mængde af skærmen tid til sig selv, er Ben, som er forståeligt nok mindre populær end resten af ​​skuespillerne. Med episoden følelse så længe, ​​var det overraskende at se så meget af historien fokuserer på Clementine og Ben - indrømmet, en af ​​dem har været omdrejningspunkt for hele serien. Uanset, episoden gør et godt stykke arbejde med at fremme plottet fra scene-til-scene og opretter episode fem for en nervepirrende opgør.

omkring hvert hjørne
er den længste episode hidtil, og synes det passende, at som spillere fremskridt gennem, vil de konfrontere en række følelser. Uanset om det er ren panik, raseri, empati, frygt eller endda håb, episode fire leverer hvad der kan være en af ​​de mest adrenalin-pakket episoder endnu. Bymiljøet i Savannah tillader horder af zombier til at blive vist inden for få sekunder, hvilket skaber nogle virkelig skræmmende situationer som spillerne forsøge at holde alle i sikker gruppe. Som episoden lukker, spillerne har potentiale til at være på linje med flere forskellige grupperinger af tegn - selvfølgelig, hvem Lee ender med opholder sig med, afhænger af flere af dine handlinger, nogle af dem at nå tilbage fra tidligere episoder

Der er ingen mangel. af kamp i episoden enten, med Lee og de andre kæmper gennem en række forskellige situationer, nogle mere ensidig end andre. Personerne er ikke fremmede for at tage ned vandrere på dette tidspunkt, selv om nogle er mere i harmoni med denne evne end andre. Som gamere skal forvente, vil Lee blive tvunget til at gøre flere hurtige valg, som potentielt kan føre til lukningen af ​​hans ledsagere. Som gruppens plan for enten at finde en båd eller Clementine forældre snor sig ned til ledningen, der er tryk på for at tilpasse som situationer ændrer sig. Telltale vil smide nogle puslespil-baserede problemer sammen med den sædvanlige strøm af kamp, ​​som giver en dejlig pause fra de sædvanlige kamp-and-run taktik, der er centrale for episoden.

Kort sagt, har Telltale gjort et fremragende stykke arbejde med at forme gameplayet hele serien, og omkring hvert hjørne
er simpelthen mere af det samme (på en god måde). Dette er en episode, hvor stor underholdning kan virkelig findes, kunne man sige, omkring hvert hjørne

The Walking Dead:. Episode 4