Spil Guider > videospil > alle video game > 'PlayStation All-Stars Battle Royale' anmeldelse

'PlayStation All-Stars Battle Royale' anmeldelse

På trods af en solid blanding af spænding og skepsis, PlayStation All-Stars Battle Royale
er endelig ankommet til PlayStation 3 og PS Vita. Superbot Entertainments crossover-drevne kampspil har gjort en ganske splash, da det først blev afsløret tidligere på året, men mange, der har fulgt titlens udvikling har været forsigtigt optimistisk det endelige produkt.

Resten forsikret, at Battle Royale
er meget mere end blot den Super Smash Bros.
klon, som mange oprindeligt påstod det at være, men det kommer op lidt kort i form af værd bonusmateriale.

for dem uvidende om den grundlæggende forudsætning bag PlayStation All-Stars
, det er en 4-player kampspil at stjerner velkendte første og tredje parts tegn fra PlayStation mærkets fortid og nutid. Alle fra Ape Escape
's Spike til God of War
' s Kratos er fremtrædende plads i spillets rolleliste sammen et par gæst karakterer som Bioshock
's Big far, og de kan kæmpe om overherredømmet på flere forskellige spil-inspirerede steder. Den bedste del om disse faser er dog, at de har to spilverdener invaderer hinanden. Det er lidt underligt at se den tegneserieagtige verden af ​​ Loco Roco
invaderet af Metal Gear
, men disse faser bare hjælpe kanalisere zaniness af titlen faktiske koncept.

Der er i alt 20 bogstaver, der udgør lanceringen roster i PS All-Stars
, og (som mange fans er allerede godt klar over), der er simpelthen ikke engang sammenlignes med konkurrence i form af ren og skær volumen. Kun have 20 kombattanter til at vælge fra, er én ting, men når der er så mange andre stærkt ønskede maskotter stadig mangler fra titlen er det svært ikke at blive skuffet over, hvad der kunne have været. Superbot har allerede annonceret planer om at frigive det første par gratis downloades tegn i begyndelsen af ​​næste år, og formentlig studiet har endnu stadig kommer, men on-disc arbejdstidsplanen er lidt tynd. Uncharted møder Bioshock Infinite ... Ja, det er fantastisk

Når spillerne vælge deres favorit karakter, kan de hoppe direkte ind i single-player "Arcade" mode -. Noget, som mange fans helt sikkert vil nyde. Hver fighter har deres egen indledende scene, der udspiller sig med flere forskellige stillbilleder, og mens det virker til at forklare de unikke motiver bag hver slagsbror, er det stadig en nedern at Sony ikke gider at omfatte faktiske in-game filmsekvenser. Hver figur har også en speciel rivalisering med en anden maskot i All-Stars
, og dele, hvor de to interagerer med hinanden, heldigvis, har en kort filmisk af de to. Disse videoer er utrolig kort selv, og ikke rigtig give meget baggrund i, hvorfor disse ikoner fra to forskellige spil er endda gå tå til tå med en sådan fjendtlighed i første omgang.

Uanset, går igennem som hver karakter vil netto spillere trofæer i PlayStation All-Stars
, men endnu vigtigere, det vil også niveau hver fighter op. Nivellering op en karakter vil låse visse muligheder for spillere at udnytte, og der er godt over 1.000 ting at tjene i alt. For det meste, men disse kan låses op føler trivielt, og ikke tilføje så meget til selve spillet. Alle af den karakter specifikke indhold (dvs. alt. Kostumer, introer, outros, sejr musik, taunts, etc.) gør det værd at investere tid og kræfter i at frigøre nye emner, men disse er stadig en mangelvare. Det meste af tiden, vil spillerne være tjene billeder og baggrunde, som kun bruges til at tilpasse en begrænset profil, der vises til online brugere, men meget få vil ønsker at tilbringe tid at tjene dem. Der er masser af emner at låse op, men et flertal af dem er bare alt for lille til at være ønskelig; heldigvis, vil gameplayet selv trække i spillerne for utallige timer.

De centrale kæmpende mekanik i denne titel er ulig nogen i andre kampspil derude, og de ender med at gøre for en nice ændring af trit fra lignende medlemmer af den samme genre. For at sikre sejren, vil spillerne nødt til at få så mange drab og så få dødsfald som muligt, men at opnå en kill er ikke så simpelt som pummeling fjender til underkastelse eller banke dem ud en kant. I stedet er spillerne til opgave at opbygge deres "super angreb", og dette gøres ved effektivt at blokere og lave combos. Som gamere lander angreb, vil deres meter på bunden af ​​skærmen begynder at bygge op, og når de fylder baren, de vil have tjent en niveau 1 Super.

Når den fatale første niveau angreb er optjent , kombattanter har derefter mulighed for at bruge Super eller forsøger at nå det næste niveau for en endnu mere ødelæggende angreb. Spillere kan bygge linjen op højst tre gange, og aktiverende der vil normalt netto brugere en stor del af drab. Disse ekstremt kraftfulde bevægelser er den eneste måde at vinde en kamp, ​​og som har tre forskellige niveauer at bygge op til tilføjer en nice lag af strategi til Battle Royale
. Det er en meget anderledes måde at spille et kampspil, men Superbot fremragende udførelse af mekanikeren har givet dette spil et unikt aspekt, som mange gerne vil opleve på første hånd.

Hvis den almindelige måde at spille ikke kildre din fancy, så kan det være betryggende at vide, at der er flere andre gameplay muligheder, spillere kan vælge fra. Standarden 'Stock' kamp er også tilgængelig i tilfælde spillere ønsker at holde sig til en mere traditionel formel, mens den "Kill 'match hjælper med at gøre for en nice ændring af trit når enkeltpersoner føler behov for at blande tingene lidt op. "Stock" giver tegn et bestemt antal liv, og når de har kørt tørre person /CPU, der udtømte deres liv reserve vil være i stand til at gyde. "Dræb«, på den anden side sætter en score, der skal nås for at vinde spillet. Begge disse gør for nogle dejlig variation fra den standard metode til at spille, og deres optagelse er meget værdsat.

Når historien-esque tilstand har kørt sit løb, ivrige fans vil sandsynligvis springe lige ind i multiplayer aspekt af Battle Royale
, og det er her titlen virkelig skinner. Spillere kan hoppe ind i en fri-for-alle scenario mod tre andre modstandere, eller de kan spille sammen med en ven og lægge smackdown samarbejdsvilligt. Uanset hvad, kan konkurrencen blive fundet lokalt eller online, og slutresultatet er næsten altid en blast. De hastigheder tilslutning er ikke alt for lurvet på alle enten med undtagelse af nogle få buggy runder, der vil opstå fra tid til anden. Samlet set multiplayer fungerer godt, og mange kan sikkert takke den seneste All-Stars
beta for det. En advarsel for brugte købere selvom dette spil kommer med en online aflevering, og spillerne vil være i stand til at spille mod andre online, indtil koden er enten blevet indløst eller købt ud af PSN.

Samlet set < em> PlayStation All-Stars
er en helt anden bæst end nogen andre kampspil derude, og dets unikke spillestil adskiller det fra lignende konkurrence. Det er så meget mere end mange oprindeligt gav det kredit for, og de eneste downfalls det har er en mangel på spændende indhold at låse op og dens samlede vagtplan størrelse.

Enhver, der investerer i PS3 spil vil også score en digital kopi af Vita version gratis, hvilket gør det et værdifuldt aftale for spil-sulten bærbare aficionados. Superbot Entertainment og Sony har formået at skabe noget, der gamere vil spille med venner i temmelig lang tid fremover, og nogen på udkig efter en sjov ny kampspil vil finde netop det i denne crossover-drevne Beat'em up.

< em> PlayStation All-Stars Battle Royale
er i øjeblikket tilgængelig på PlayStation 3 og Vita

-.