Spil Guider > videospil > alle video game > 'Army of Two: The Devil Cartel' anmeldelse

'Army of Two: The Devil Cartel' anmeldelse

Army of Two
og dens efterfølger, 40 dage
, tilbydes over-the-top shooter erfaringer, at ikke helt lever op til forventningerne, tjener blandede til svagt positiv anmeldelser. Fem år efter den oprindelige udgivelse, har Electronic Arts frigivet seriens tredje rate

I Army of Two:. Djævelens Cartel
, Elliot Salem og Tyson Rios, stjernerne i de to første spil tager sekunder etape til et par nye spilbare figurer. Er EA Montreal bruge de nye maskerede ansigter franchisen og magt Frostbite 2 motor til at rette op på den kritik af sine forgængere? Læs videre for vores gennemgang.

threequel tager begrebet T.W.O. (Trans World Operations) - for hvilke spil bliver sin titel - og bygger på det, vender tilrettelæggelsen af ​​stærkt tatoverede, svært bevæbnede, og stærkt egoistisk lejesoldater i et fuldgyldigt militær operation med masser af (engangs) soldater. Djævelens Cartel
er den mest filmiske rate af serien, og på trods af at forsømme at give de to nye hovednavne faktiske navne, er det lykkes at skabe de mest mindeværdige karakter øjeblikke franchisen har set endnu, fra ansigter gamle og nye.

Ved ikke at give de to tegn navne, forsøger spillet til at sætte spillere i støvlerne på Alpha og Bravo, give dem mere kontrol over deres handlinger og spillet. Desværre for alle, der køber spillet, kunne dette ikke være længere væk fra væk fra virkeligheden. Djævelens Cartel
er smerteligt lineær, og ikke kun i sin overdrevent velkendte, klippe og indsætte miljøer, men i det grundlæggende i gameplayet.

Som et tredje-persons cover shooter, Army of Two
har altid trukket sammenligninger til Gears of War
, men EA har altid forsøgt at opretholde et par vigtige forskelle at distancere sig fra sådanne sammenligninger. Spillet udnytter kommandoprompter at underrette spillere af, hvor de kan komme ind dækning eller dækning swap, men det ofte undlader at fremhæve oplagte steder så spilleren manuelt skal flytte op. Og med den træge kontroller, er simple bevægelser for tredje-persons handlinger foretaget unødigt besværligt og besværlig. Når spillere gør indlede en cover-to-cover flytte dog kan spillerne ikke styre karakter og er låst fast i en animation.

Army of Two
spiller som enhver anden skytte for det meste, men det gør forsøger at tilføje spænding via Frostbite 2 motor ved at bringe tilbage den oprindelige spillets Overkill mode, hvor efter skyde en vis mængde fjender eller under vigtige forudbestemte tidspunkter, spilleren udløser en langsom-mo, ubegrænset ammunition spor af ødelæggelse for et par sekunder

så absurd som det er at slagte hundredvis og atter hundreder af det meste unarmored soldater -. der er forklaret under spillet til at være folk simpelthen desperate for penge - spillets skyderi er, hvor det skinner. Den store arsenal af våben har en forunderlig effekt på at tage ned fjender og tilpasningsmuligheder er rigeligt. Spillere tilpasse højlydte-outs med en bred vifte af primære våben, der kan købes med in-game kontanter (svarende at opleve), og hver af afsnit af våben kan opgraderes, boosting forskellige statistik afhængigt spiller præference. Det er et simpelt system, men tilføjer en masse til gameplay sort og spiller kontrol.

Spillere kan også tilpasse Alpha og Bravo, ved at ændre deres Army of Two
maske (selv tilpasse det med mærkater), tatoveringer og deres påklædning (taktisk gear). Låser op er tilgængelige for køb, da spilleren rammer højere niveauer og opgraderinger har et spil skiftende indflydelse på gameplay.

Disse indstillinger er, hvor spilleren kontrol ender og Djævelens Cartel
lider under de problemer af sine forgængere, idet enhver handling øjeblik er begrænset til en lille, tømre område, hvor at fortsætte, skal spillerne vente med en dør, skal du trykke på prompt og se gentagne animationer. Der er også hyppige usynlige vægge, hvor spillet indlæser næste område eller tvinger spilleren til at vente på deres partner, blot for at stoppe dem igen for en kontrolpost /resultattavlen opdatering. Det skal også bemærkes, at der ikke er nogen drop-in co-op, så spillerne ønsker at slutte sig til en ven bliver nødt til at genstarte området. Det hele føles meget dateret, og for et spil, der har til formål at levere tempofyldt action og en stærkere fortælling, er det frustrerende trækker spillere ud af oplevelsen.

Efter hvert par lineære segmenter der er sekvenser, hvor spillerne kæmper bølger af fjender fra alle vinkler. Disse skaber sjove co-op-muligheder, men alle af dem spille ud som rehashed øjeblikke fra andre spil, og næsten alle af dem er initieret via en filmisk øjeblik hvor spillerne er taget ud af kontrol og noget nemt forebygges sker for at tvinge brugerne ned sti. Dette bringer os til det store billede problem i, at Army of Two:. Djævelens Cartel
tilbyder absolut intet nyt eller interessant at gamere

Enhver handling sekvens udspiller sig som en obligatorisk sko-in, som om der var en tjekliste over dødbolde, som designerne følte behov for at blive inkluderet for at retfærdiggøre spillets eksistens. Der er langsomt mo brud, maskingevær tårn kampe, snigskytteriffel segmenter, en biljagt scene på livløse gader og niveau forplumret i mørke, der kræver brug af en lommelygte. De er kedelige, mangler kreativitet og undlader at tilbyde enhver følelse af udfordring.

Når du ikke spiller med en co-op buddy, partneren AI er nyttigt, handler intuitivt i visse tilfælde, mens ikke fungerer på alle i andre. Der er tidspunkter, hvor venlige NPC'ere fortæller spilleren til at følge dem som de forblive stille eller de undlader at bevæge sig mod den ene (og eneste) arbejder dør, der forpligter dem til at fortsætte, mens det i andre kan Bravo lejlighedsvis går i stå på et tårn, tvinger spiller til at genindlæse checkpoint. Når det virker, er der en vis følelse af tilfredshed i at se Alpha og Bravo bevæge sig fremad gennem et bymiljø fra ende til anden, se dem blæse væk hjørner af vægge, og score flere dræber med granater som score indikatorer flyve på skærmen for at fremhæve score bonusser. Som spillet skrider frem, vil AI partner endda opgradere deres egne våben.

En lignende følelse af over-the-top sjove kommer fra at se, hvad et haglgevær gør ved en afslappet påklædt, men godt bevæbnet kartel håndhæver, som de flyver væk i stykker, ligesom dele af miljøet og bekvemt placeret forhindringer for dækning. Det er her, Frostbite 2 bruges godt, men det går også for at fremhæve begrænsningerne i niveau designs. Mursten kan blæses fra hinanden, men trædøre, der kunne åbne en sti er usårlige objekter, og spillerne løbende funneled gennem kun én dør, der sker for at arbejde med et tryk på en knap prompt. Spillet favoriserer hånd-bedriften i at lade spillere drage fordel af den Overkill mode og ødelæggelse i sandkasse arenaer.

Overkill tilstand er blot en anden gimmick, der ikke helt passer, ligesom den nye "TO vision" tilstand, der er præsenteret for spillerne i tutorial. Det bringer op en tidsbegrænset visuelle overlay på kortet, fremhæver områder, hvor Alfa og Bravo kan søge dækning, men det er sjældent nyttigt, hvis overhovedet.

Når spillerne føler, at de mestrer de kontroller og våben, Djævelens Cartel
gør sætte dem på prøve i den afsluttende strækning af spillet, og fans af serien har nogle interessante historie bits og drejninger at se frem til sen-spil. For fans, der elskede originalerne, Djævelens Cartel
er absolut værd at tjekke ud til at fortsætte, at co-op oplevelse, og hvis noget, betyder det sat serien op for en interessant next-gen opfølgning bør EA beslutte at udvikle sig uaktuelle spildesign.

for alle andre, spillet skal springes over, uden for en eventuel leje eller bargain bin erhvervelse for venner på udkig efter en to-player dag blodbad. Djævelens Cartel
repræsenterer en anden forpasset chance for serien at udvide gameplay og multiplayer funktioner. Mens der er nogle sjove dialog og karakter øjeblikke, selv nogle Fedtmule selvrefererende kommentar, Army of Two: The Devil Cartel
er en øvelse i gentagelse og meningsløs handling. Det er en temmelig doven indsats for et spil debuting året de næste generations konsoller bliver introduceret

Army of Two:. Djævelens Cartel
er i øjeblikket tilgængelig til PS3 og Xbox 360. Spillet Rant spillede Xbox 360-versionen til gennemgang.