Spil Guider > videospil > alle video game > "Killer Instinct 'anmeldelse

"Killer Instinct 'anmeldelse

Det er blevet næsten to årtier siden fans sidst spillede en ny post i det lange dvale Killer Instinct
serie, og tid nok var gået, at mange troede franchisen var sat på græs for længe siden. Da spillet effektivt havde været mangler i aktion siden 1996, det var lidt mere end overraskende, når Microsoft annoncerede en opfølgning til den klassiske arkade på E3 2013. Gamers håber på en solid fighter vil mere end finde det i Killer Instinct
, men der er et par problemer, der holder det fra at føle sig som et next-gen spil.

først og fremmest, Killer Instinct
er ikke den fulde detail erfaring, at fans kan have håbet på. I stedet har Microsoft gjort dette til et free-to-play downloades titel, der giver spillerne mulighed for at købe små uddrag eller hele dele af spillet. Basen pakke leveres med et tegn, Jago, og spillerne kan få adgang til alle de andre tilstande og multiplayer tilbud uden at betale en skilling, men dem i håb om at opleve spillet fra perspektivet af andre kombattanter bliver nødt til at begynde forking over kontanter. For i alt otte kæmpere (hvoraf seks er tilgængelig nu) det vil koste en meget rimelig $ 19,99, men et par enkelte tegn kan også plukkes til $ 4,99 en pop.

På trods af denne metode til levering, Killer Instinct
's vagtplan giver masser af unikke samtidig sikre, at spillet er stadig en afbalanceret, prangende affære. Fra dag ét, vil spillerne have adgang til Jago, Sabrewulf, Glacius, Thunder, Orchid, og nytilkomne Sadira i første omgang, og indtil videre disse tilbyder en grundlæggende, men underholdende, layout af kombattanter, der vil hver appellerer til en bestemt type spiller. Glacius, for eksempel, er effektiv fra medium til lang rækkevidde som følge af hans is-baserede angreb, mens Thunder er en langsommere og mere kraftfuld slagsbror, der har specialiseret sig i tæt kamp møder.

At have en afbalanceret vagtplan er vigtigt, men spillets indledende nydelse er forkortet af manglen på tegn øjeblikket er til rådighed. Selvom Spinal og Fulgore vil komme til spillet måneder nede ad vejen, tegnet dybde bare ikke er der. Også mangler i aktion fra spillet er en Arcade Mode (selvom det er planlagt at lancere i af marts), så titlen selv føler i øjeblikket som om det mangler en masse af den appel, som standard kampspil har fra dag ét. Når det er sagt, disse er alle ting, som bygherren Double Helix planer om adressering snart, så det er svært at blive skuffet over manglen på aktuelle indhold selve spillet kun koster $ 19,99 og der er masser mere planlagt til at blive stillet til rådighed i 2014.

I stedet for en Arcade mode, Killer Instinct
har tilføjet en overlevelse tilstand, der er udstyret med en endeløs stormløb af kombattanter til at teste fyrighed af spillere. Med hver kamp, ​​der kommer og går, krigere får mindre og mindre start sundhed i hver efterfølgende runde, indtil de til sidst bliver bankede af CPU'en. Som bør forventes fra en single player mode af denne type, fjender gradvist bliver mere og mere udfordrende og slutresultatet er noget, der vil tiltrække sig opmærksomhed af fans, der ønsker at skærpe udførelsen af ​​deres bevægelser i en offline indstilling. Tilpasning tegn er muligt efter at have slået anerkendelser, tjene penge og købe tøj!

Når det kommer til at begynde at lære komplekse kombinationer og teknikker, er der ingen bedre tutorial end Killer Instinct
's Dojo. Hvor andre kampspil har tutorials, der appellerer til spillere med, i det mindste, en kort viden om genren, KI
gåture wannabe kæmper mestre gennem hvert trin i sine spil. Alt fra den enkleste af lys, medium og tunge angreb til kompleksiteten af ​​dåseåbnere, linkere og lukkere er forklaret i en utrolig enkel og let fordøjelig måde. Der er 32 lektioner i alt fremhævede i Dojo tilstand, og det vil tage et par timer at gennemføre, men det er den bedste tutorial til at nogensinde blive vist i et kampspil, periode.

I betragtning af hvor nemt Dojo tilstand er, er det overraskende, hvor kompleks kampen faktisk er. Seriens signatur Ultra Combos og Combo Breakers gøre deres frodig tilbagevenden denne gang, men de har været raffineret og moderniseret for en genre, der er betydeligt udviklet sig siden franchisen sidst opdrættet sit hoved. Combat er stadig over-the-top og prangende, men Double Helix skyllet ud de strategiske elementer i den klassiske arkade fighter - effektivt udvide dybden af ​​gameplayet i processen. At vide hvornår man med vilje droppe combos, bytte op angreb, og buste ud Shadow Flytter bliver et spil katten efter musen, og at kunne læse en modstander vil sikre en let sejr.

Mens Killer Instinct
er fyldt med prangende moves og kæbe-slippe Ultras, selve spillet ikke ligne en next-gen oplevelse. Grafikken mangler skær af andre Xbox One titler, synes mere sammenlignelig med en Xbox 360 spil end noget debuterede på den utroligt hyped alt-i-én underholdning enhed. Bortset fra en overflod af partikel effekter, som alle til spillets kredit er fiks, KI
's udseende vil ikke vende hoveder eller opfylde behovene i eye-candy entusiaster i håb om at få et glimt af en smuk next-gen fighter

Hvad spillere vil få en velafbalanceret fighter, der tager tid at lære brugerne, hvordan at spille mod fjender online og offline -. og have det sjovt mens du gør det. Der er ikke meget at Killer Instinct
helt endnu, men der er en masse potentiale, som den opstandne serien stadig har sine ærmer. Med ekstra tegn og tilstande planlagt at ramt af marts 2014 om fastsættelse af Dankort giver fans til at opleve rammerne for et af de bedste kampspil i nyere tid. Som det er nu, den manglende indhold holder Killer Instinct
fra at opnå storhed - glansløse udseende af spillet ikke gør det nogen tjeneste enten -. Men Double Helix har sammensat et meget lovende første skridt

-

Killer Instinct