Spil Guider > videospil > alle video game > Hustle Kings anmeldelse

Hustle Kings anmeldelse

Mellem NathanDrake konsol-kvalitet eventyr og Ultimate Marvel vs. Capcom'sblazing hurtige anfald, kan et billard spil lyde lidt ... kedeligt. Butdon't lade disse Vita-fremvisning titler distrahere dig; Hustle Kings-anextremely trofaste porten på PS3 original-er en kvalitet, indhold-pakket pool simulation sportslige en PSN pris, der won'tbreak banken på lanceringen dag.

Ligesom sin consolecounterpart, Hustle Kings på Vita er ikke visuelt prangende; there'senough farver og detaljer til at sætte stemning, men ikke så meget, at itdistracts fra gameplayet. Baggrundsbilleder er lidt mindre travlt onVita, men forskellene mellem de to versioner er barelyvisible. Denne ene ikke var præcis en grafisk kraftcenter på PS3anyway, så præcist at kopiere dens udseende er ikke et problem på thehorsepower-skubbe bærbare.
Selvfølgelig apool sim, ikke et maleri, så hvordan den håndterer tager præcedens i howpretty det er. Heldigvis, vil traditionel knap, udløse og stickcontrols føler komfortabelt velkendt for enhver, der har spillet thePS3 version eller greb en DualShock overhovedet for den sags skyld. Whileit er en tæt copycat af titlen, der opfostrede den, Hustle Kings doesadd Vita-specifkke touch kontrol. Hvis du har spillet anden titlesutilizing enhedens taktile skærm og bagside-touchpad'en, you'velikely fandt dem mere frustrerende end sjov. Men i modsætning til, sige, Wipeout 2048, som kræver præcision og hastighed-en combinationthat er for kompliceret til at trække ud bag upræcise touchcontrols-Hustle Kings kun er afhængig af førstnævnte. Så, landmåling thetable med en knalde af skærmen, eller foring op skud med en finger Isan intuitiv affære. Selv mekanikere, der kræver lidt mere finesse, såsom at tage billeder og sætte deres virkning er ubesværet. Thisoption vil uden tvivl gå ignoreret af gaming purister, men det er rart toknow Vita touch-spiller potentielle udgør mere end en gimmickyback-of-the-box bullet point.
Målt ofcontent, Hustle Kings har masser. Det vil føle sig alt for ligesom deja vu tothose der har spillet PS3-versionen, men spirende billard pros canlook frem til en fyldt karriere-mode-komplet med variedchallenges og spiltyper-samt en tilpasning-encouragingcurrency system. Mens kampagnen er både dyb og vanedannende, senere udfordringer kan blive en smule skræmmende; krydret snooker playerswill sandsynligvis varme op til den sene spillets stejlere indlæringskurve, butthose mindre dedikerede måske lyst spidde de skrappere AIopponents med en cue stick.
Heldigvis kan spillerne også besøge den virtuelle pool hall online. Ud over et nummer af traditionelle spil og hændelsestyper-støttet throughcross-platform,, indstillinger-der ad hoc og infrastruktur er en pushnotification-aktiveret Besked Play mode, der er en særlig god fitfor den bærbare platform.
Hustle Kingsgraphics vandt ' t indstille din Vita fyring på alle cylindre, og thosewho've allerede stablet deres stikord på PS3 vil ikke finde meget grund toreplay det. Ingen tvivl om en niche offer, men det gør, hvad det opstiller todo rigtig godt og er perfekt egnet til on-the-go gaming sessions.It førende plakat dreng for PlayStations slick nye legetøj, men hvis you'drather spille pool end chase lykke og herlighed sammen Drake, youwon't finde en bedre løsning.