Spil Guider > videospil > alle video game > Kinect Sports: Season Two anmeldelse

Kinect Sports: Season Two anmeldelse

Herecomes anden samling af sportsrelaterede minigames for en anden MotionControl perifere på en anden af ​​vores elskede spilkonsoller. Nu kan det behard at fortælle forskellen mellem spil som Wii Sports, Sports Champions og Kinect Sports, for som i dette punkt, hver respektive system har coveredall af deres baser i form af minispil i de store sportsbegivenheder. We'veall spillede tennis, baseball, golf, og selv stået på ski ned nogle skråninger på Wiiand PS3, men nu er det Kinect tur. Er Kinect Sports:? Season Two'scontroller-fri gestus gøre for en bedre oplevelse end konkurrenterne, Oris det bare den samme gamle gåtur ned en alt for velkendt, sportsudstyr ladenroad

SeasonTwo omfatter tennis, baseball, golf, dart, skiløb, og amerikansk fodbold ... thereare virkelig ingen overraskelser med dette spil. Hver sport starter med kun easiestopponents rådighed. De mellemstore og vanskeligste modstandere er ulåste bydefeating de tidligere, hvilket giver et incitament til at spille hver sportsgren mere thanonce på single-player. Challenge modes tilføje sort fra standard tilstande, Men turen overordnede gameplay af minispil og deres gestus kontrol minde os howwe've spillede disse spil før -. Men dengang de arbejdede bedre

insome af minigames som baseball, golf og skiløb kontrollerne er alt for forenklet, wonky, og temmelig kedelig. For eksempel, hvor konkurrenters minigames som WiiSports 'bowling tillod spilleren til præcist kaste bowlingkugle downthe lane med en bestemt krog, magt og vinkel, Season Two baseball pitchinghas ikke sådanne snørklede. Pitching fastballs og curveballs er let nok andcan kastes enten hurtigt eller langsomt, men der er ikke mere sort i pitchingthan det. Golf føles klodset, når de forsøger at rotere avatar mod greenand mens du forsøger en gynge med en afmålt mængde strøm. Skiløb presentsno virkelige udfordring og tennis er bare mere af det der allerede er gjort inother spil.

Thatisn't at sige, at der er ikke sjovt at være havde med sæson to. Fortrække en Homer, der betjener et es i tennis, og trække et Godt Gilmore på golfbanen er asrewarding som det nogensinde var. Den nye dart minigame er sjovt og fungerer surprisinglywell. Spillere styre en reticle mens gestikulerer som de sigter en dart.Moving hånden tilbage og derefter frem vil låse på det punkt sigte andrelease dart mod brættet. Hvis spilleren holder alt lige underprogrammet følge op, tyre-øjne er ikke noget problem. Dart føles det mest naturlige afde minispil, styrer godt, og er virkelig udfordrende.

Thefootball minigame giver den meget tiltrængte sort og lidt mere dybde inSeason To s minigame vagtplan. Spillere er altid på forbrydelse og spille som thequarterback. På downs er der mulighed for at vælge mellem offensiv playswith to kort, to mellemlang rækkevidde, og to Hail Mary typen spiller. Hvis du vil ringe thesnap, kan spillerne enten rent bruge fagter eller starte spillet med voicecommands, som er en nice little touch. Vælge mellem modtagerne andthrowing en lang bombe er sjovt og intuitivt. Hvis et touchdown ikke scoret i threedowns, kan spillerne prøve for en field goal eller gå til touchdown. Med field goal, en hurtig boot gennem stolperne er så intuitivt som at gøre det i reallife. Den eneste virkelige nedadrettede er, at kun lovovertrædelsen er spilbare, så du vil feeldefenseless som du ser besiddelse resumé af det modsatte hold. Footballis ingen steder som i dybde som Madden (naturligvis), men det er sjovt som en hurtig måde tothrow nogle touchdown passerer.

SeasonTwo er lidt af en "været der gjort" slags opgørelse med alle toofamiliar tennis , golf og baseball minispil. Kinect funktionalitet neveradds noget for at gøre Season Two skille sig ud fra konkurrenterne. Den nye voicecommand funktionalitet fungerer godt og er integreret i de fleste af de spil butis mere for bare en valgfri tilføjelse. Season Two stadig fungerer fint som en partygame og online multiplayer giver en anden vej til at spille med venner

KinectSports:. Season Two kunne være værd, hvis det er en af ​​dine første sports gamecompilations, men for dem, der ejer eller har spillet noget andet motion controlledsports spil, ville det sandsynligvis være en god idé at lade dette ene pass.