Spil Guider > videospil > alle video game > Trinity: Souls af Zill Oll anmeldelse

Trinity: Souls af Zill Oll anmeldelse

Hvis du er en fan af Omega Force Dynasty Warriors franchisen, så er det sandsynligt, du har fanget færten af ​​deres seneste spil: Trinity: Souls af Zill O'll. Mens udvikleren er kendt for væsentlige frigive noget, men spil i hack o 'skråstreg o' sort, Trinity blander tingene op ved at tilføje RPG elementer til alle de hacking og slashing. Desværre betyder twist i formel ikke spille til studiet styrker og kun lykkes at skabe en utrolig dårlig mands Dynasty Warriors med en cast af tegn, der er en eller anden måde mindre engagerende.

Først de gode ting, vi har at sige om spillet: grafisk, spillet er ikke så slemt (forudsat du ikke har været forkælet af big-budget udgivelser) med sine farverige miljøer og håndmalet look. Den orkestrale soundtracket er også overraskende sjovt

(* Ahem *)

Du tager rollen som Areus -. En seksuelt tvetydige halv alf, der er udviklet en ekstra angsty /kynisk syn på verden på grund af flere års diskrimination og offentlig intolerance for hans blandet blod. Historien begynder med en fyr, der har en side af rå oksekød syet ind i hans ansigt myrde Areus far, så du er væk på en søgen efter hævn. Trods en komplet pik Misanthrope, Areus samler allierede til at støtte ham i hans rejser og langsomt kommer til at indse, at han skal åbne sit hjerte til andre for at bla bla bla. Både plot og karakterer er helt kliché og stemmen handler uregelmæssigt skifter fra middelmådig til latterligt forfærdelig. Enhver, der nogensinde har spillet en JRPG vil straks føle sig lidt for bekendt med denne særlige cast. Bare se på dine tre helte:. Areus (den fåmælte hovedperson), Dagda (den gigantiske kriger med et hjerte af guld) og Selene (de bryster)

Som de fleste RPG'er, Trinity historie progression er udelukkende baseret omkring udforskning ; men dette er det første punkt i god RPG design, at spillet savner som en samlet champ. Ser du, mens verden er fyldt med byer, kan du ikke fysisk gå rundt i nogen af ​​dem. I stedet, hvis du ønsker at shoppe eller anmode forbipasserende for meningsløst hente quests (som dette spil har nok til at drukne dig i), skal du navigere en række snavs-brun menuer. Læg hertil, at spillet er glad for genanvendelse sin lille samling af blege villager portrætter for hvert tegn interaktion du deltager i. At sige dette gør spillet verden synes kedelig og livløs er lidt af en underdrivelse. Der er mere eskapisme skal findes i at læse en f # @ $ ing avis.

Trinity s kamp udnytter nogle ret interessante begreber. For én, alle kampene foregår i realtid uden pauser i handlingen. Hver evne er knyttet til et enkelt knaptryk, og du kan overføre kontrol mellem Areaus, Dagda og Selene anytime mid-kamp. Areus er din middle-of-the-road fighter være dygtige i både magi og swordification, Dagda er ren brute force og Selene er ubrugelig den varierede fighter. Hver fighter bringer visse styrker til en kamp, ​​så du bliver nødt til at finde ud af, hvilke der er bedst egnet mod hvilke fjender. Ligeledes, bortset fra at få EXP, dræbe fjender vil tildele dig Skill Points, der kan bruges til at opgradere karakter evner og angreb. Endelig vil niftiest aspekt af kampsystem være Treenigheden Attack. Under en kamp, ​​blot at angribe dine modstandere opbygger en spænding meter slags, der, når fyldt, gør det muligt for dit team til at trække ud en ødelæggende tre-vejs angreb. Endnu bedre, hvis du bruger denne til at slutte en boss væsen, er du belønnet med en filmisk efterbehandling Flyt og bonus Skill Points.

Læsning, at sidste afsnit, du tænker sikkert, at kampen ville være en punkt i spillet favør; desværre, ville du være helt forkert. Der er en masse gode ideer, men spillet aldrig udøver dem ordentligt. På trods af den anstændige arsenal af angreb, du får, hver konfrontation bliver til en knap-mashing session. Der er absolut ingen combo system til at tale om, så bare pund væk på, at controlleren indtil alt dør, som sandsynligvis kommer til at tage dig et stykke tid, fordi hver fjende i dette spil har en moronic mængde sundhed. Boss monstre føje til det kedelige endnu mere. Bortset fra at have 50x mere sundhed end de burde, spillet anvender et system, hvor visse fjender er svag til bestemte elementer, og hvis du formår at ramme dem på en meget bestemt tidspunkt er det muligt at banke dem ind i en pause, hvor deres helbred og forsvar er stærkt reduceret. Et interessant koncept (igen), bortset fra det betyder, at du bare vil spamming samme pokkers flytte igen og igen og igen, indtil det endelig forbinder på det rigtige tidspunkt.

" quests ", at spillet kaster på dig fungere som intet mere end polstring at øge den samlede spilletid med 20 meningsløse timer, og de har nul indflydelse på plot. Missioner er hovedsageligt sammensat af "gå her og dræbe x antal monstre." Trinity forsøger at ændre pacing og næ ved at opdele din fest, men disse gør for de værste freaking øjeblikke i spillet. Sætte det i lægmandssprog, mister du begge dine understøttende tegn, som alvorligt svækker dig, men ingen af ​​fjenderne blive nemmere at kæmpe. Det er ligesom at være bundet til en stol, der har en beskidt sok skubbede i munden og derefter at vide at rydde en hel fangekælder af pissed off nisser med dine fødder.

Trinity kan køre et sted mellem 25 til 30 timer, men med så mange gode titler kommer ud i løbet af få måneder, dette spil er ikke værd at 30 timer af din tid. Det er ikke værd en times din tid. Vi kunne ikke engang anbefale dette spil til de mest entusiastiske af JRPG fans. Historien er en vittighed, kampen er uinspirerende, quests er fuldstændig banale og figurerne er omtrent lige så sympatisk som deep sea havtaske.

Mar 4, 2011