Spil Guider > videospil > alle video game > Star Wars: The Force Unleashed II super anmeldelse

Star Wars: The Force Unleashed II super anmeldelse

Star Wars: The Force Unleashed tilsyneladende solgt syv millioner enheder. Hvis du læser denne anmeldelse, det er sandsynligt, du er en af ​​dem syv millioner, og det er også sandsynligt, at du havde nogle klager handlede med dette spil, selv om det var ofte sjovt, fantasifulde, og fortalte en solid historie. Vi taler om den første opsætning for The Force Unleashed II plot som omhandler afslutningen på det første spil, men ud over at der vil være nogen spoilere. Vi kommer til at gøre en detaljeret oversigt over alle de små veje TFU II forbedrer den originale - vi gjorde en slags side-by-side sammenligning, spille begge spil hele vejen igennem den ene efter den anden

Herover: Hvad er bedre end et lyssværd? TO!

Hvis det har været et stykke tid siden du spillede TFU, forbedringerne i efterfølgeren er måske ikke indlysende, da de er for det meste subtil, men ved, at næsten over hele linjen, udviklerne klart tog spiller tilbagemeldinger i betragtning, og forsøgt at forbedre alt, der ikke helt virker første gang omkring. Først, lad os tale om, hvad der foregår, når spillet begynder -. Hvis du endnu ikke har afsluttet det første spil, vi kommer til at ødelægge slutter så gå videre til næste afsnit

Hvem spiller vi som

i slutningen af ​​det første spil, Darth Vaders hemmelige lærling, Starkiller, har et valg at gøre:? få hævn over Vader og dræbe ham (men blive dræbt af kejser) eller gemme Rahm Kota ... og også blive dræbt. Det andet valg, den lyse side valg, er kanonen slutter, hvilket betyder at det er den ene TFU II bruger som lancering punkt, og som tæller som sandt i den samlede Star Wars-universet. Så hvordan kan vi spille Starkiller, hvis han døde i det første spil?

TFU II åbner med Starkiller fængslet på Kamino, det stormfulde hav planet set i filmen Attack of the Clones, hvor alle clone troopers kom fra . Kom en idé om, hvor dette foregår? Vader ankommer og fortæller Starkiller, at han er en klon, og faktisk den seneste i en lang række forsøg på at klone den hemmelige lærling - han er den eneste, der overlever mere end et par dage. Starkiller straks beslutter, "Til helvede med at være denne røvhul slave" og springer ud af vinduet.

Det følgende er utrolig, og et udstillingsvindue for, hvordan TFU II ikke kun kommer for mere spændende øjeblikke end den oprindelige, men heller ikke dreje disse øjeblikke i irriterende kedelige (trækker ned Star destroyer). Husk scenen i TFU når Starkiller styrtdykkede gennem atmosfæren og kraft-skubbet vragrester ud af hans måde? Husk at tænke, "Man, hvorfor kan I spille
denne del?" Nå nu kan du

Herover:. Ikke en cutscene

Faktisk TFU II indeholder mere end én skydiving sekvens og hver enkelt er blot almindelig awesome. Nøglen her, i modsætning til hvad de gjorde med Star Destroyer trække scene i det første spil, er, at disse sekvenser er ikke svært eller unintuitive. Spillet fortæller dig, at du kan tvinge Push forhindringer ud af din måde, som du falder. Stor, men hvad sker der, hvis vi ønsker at bruge Kraften Lighting? Oh, vent, vi kan gøre det også. Har vi bare sprænge et slips fighter med belysning, i luften, som vi var kaster forbi det? Sweeeeet.

kig

Ser filmscener i TFU II kunne inspirere reaktion "Hey, disse ansigter ser virkelig godt." Prøv at gå tilbage til det første spil , selv om, og den massive forbedring bliver klar. De figurmodeller i TFU faktisk ser forfærdelig - ansigterne er slørede, læberne bevæger sig i virkelig mærkelige måder, når folk taler, og en eller anden grund de alle ser ud som om de har grå stær. Det er ligesom en Star Wars-universet befolket af zombie-versioner af sig selv, eller måske gamle mennesker med stor plastikkirurgi. I TFU II har de ikke de bizarre rindende øjne, og selv om Starkiller mund ser underligt når han taler, vi tror, ​​det er bare fordi han har en underlig mund. Ellers, alt ser godt ud under cutscenes, og i de fleste spil dette ikke ville være vigtigt, men det nu-franchisen er bygget på sine historiefortælling styrker, så med bedre udseende mennesker og mere realistiske udtryk, historien kommer, at meget mere levende.

Mærkeligt, det meget omtalte DMM tech, som tillod træ og glas til at splintre realistisk i TFU, er hovedsagelig fraværende i TFU II. Vi ærligt ikke glip af det meget, men går tilbage til den oprindelige og se objekter splintres i flossede stykker ser ekstra køligt ved sammenligning. TFU II hævder at stadig bruge DMM, men helvede, hvis vi kunne fortælle. Stadig, spillet ser fantastisk, og har et mere solidt udseende til det, føler mere endelig og helt sikkert mindre buggy end originalen.

For eksempel regn på Kamino, rislende ned hver overflade, er spændende bare at stoppe op og se i et par sekunder:

Herover: Vent et øjeblik ... er at Stormtrooper forsøger at gøre en kørende headbutt

en anden særligt smukke og fantasifulde æstetik er design? af byerne på Cato Neimoidia, der er bygget som upside-down bygninger hængende fra undersiden af ​​gigantiske buer:

Herover: Hey, det er cool, vi ikke bemærker de naturlige sten buer før. En antydning, at Neimoidians byggede deres byer gennem inspiration fra miljøet? Cool ...

Vi bør bemærke dog, at de mange forskellige lokaliteter faktisk formindskes fra TFU. Begge spil genbruge nogle steder, men i TFU II det føles mere med henblik på historie end en billig måde at genbruge ressourcer. Selve arkitektur af niveauerne, ligesom det første spil, er temmelig uinteressant - det hele ser temmelig, men formerne af rum meste koges ned til værelser forbundet med catwalks og gange. De er
dejlige flotte catwalks og gange selv.