Spil Guider > videospil > alle video game > Dæmoner Souls anmeldelse

Dæmoner Souls anmeldelse

Alle har prøvelser i deres liv, fra blot at få op om morgenen til at føde dit første barn. Du er enig med os, læserne - livet kan være hårdt. Hvilket er noget, som From Software har indset, greb fat i og køre med.

Faktisk Demon s Souls er ganske enkelt den hårdeste og mindst tilgivende spil udgivet i de sidste 15 år. Lad ikke at afskrække dig, men du er nødt til at indse, at for at spille dette spil er at ikke bare velkommen straf, det er at invitere straf ind i dit hus og gøre det til en kop te. Du vil dø belastninger, vil du skrige og råbe, men du vil være tilfreds efter at have spillet de mærkeligste og bedste RPG på PS3. Udgangspunktet er faktisk ret simpelt. En mørk tåge - kendt som en af ​​de gamle - har dækket landet, tilkalde store onder og dreje folk skrupskør. Dette er en reel lort i din kaffe, og dermed du beslutter at hovedet ud i de landområder, indsamle sjæle og tager til i styrke i et forsøg på at (på foranledning af den agtværdige Monumental) stoppe verden slutter.

Du er ikke den stærkeste helten i landet, og heller ikke en legende, og heller ikke noget, virkelig - du er bare en fyr (eller pige, hvis du vil), der går på et eventyr. Den styrer som en mere kompleks Zelda - en straight-up action RPG med real-time kamp, ​​valsning, dodging, afparere og blokering med et stort skjold. Hvad er specielt ved Demon s Souls er, at du ikke engang låst fast i en klasse - hvis du vil, kan du potentielt opbygge en karakter både dygtige i magi og sværd-kampene, hvis du har tid og energi til at male tilstrækkelige sjæle <. br>

Du kører omkring områder, dræbe fjender og indsamle sjæle, der igen kan handles for elementer, våben opgraderinger, eller bruges til at opgradere din base statistik. Faktisk, de er den valuta, der styrer de fleste ting i Demon s Souls - mens lejlighedsvis opgradering kræver nogle supplerende element, vil du altid brug for sjæle

Dette er det første tegn på, at Demon s Souls er en hård mor. . Hver sjæl, du indsamler skal rationeres og behændigt placeret i hvad du har brug for i det øjeblik. Har du vælge nogle urter til at helbrede dig, eller vil du gemme dem til en stor stat opgradering? Desværre, spillet gør beslutningen for dig ganske hurtigt - du kommer ikke til at spare meget af noget

Du ser, hver gang du dør, du lader en blod plet. - dette bærer enhver og alle sjæle, som du havde indsamlet før din død. Det, og når du dør, dit helbred er skåret i halve, indtil du får en Cling Ring (hæve det til 75%) eller dræbe en boss (at skubbe den tilbage til 100%). Det er en brutal, nådesløs spil, der vil konstant straffe dig for dine fejl, og gøre dig genoverveje svært ved spil - intet andet vil udfordre dig helt så brutalt
.