Spil Guider > videospil > alle video game > Galaga Legions - Xbox Live Arcade anmeldelse

Galaga Legions - Xbox Live Arcade anmeldelse

Når det oprindelige Galaga kom ud, var vi målløse. Det er ikke usædvanligt for en baby, men vi voksede op, lærte at tale, spillede Galaga, og kunne lide det. At sige Galaga Legions tilføjer noget nyt til den gamle skytte ville være mangler punktet. Den nye ting - evnen til at placere to tårne ​​hvor du vil - er dette spil. Dens lighed med Galaga er svag nok til at berettige en faderskabstest. Du kan nu flyve frit rundt, og skubbe den rigtige styrepind op, ned, til venstre eller til højre falder en af ​​dine aftagelige kanoner står i den retning. Det er en mindre pistol fyring direkte op sammen med din primære kanon, men at kunne dunke fjender fra tre retninger på én gang er en temmelig stor ting

Det er virkelig nyt, anderledes og sjov:. Indstilling en perfekt kill zone af krydsild føles lækkert onde. Du er givet et øjebliks varsel af buerne næste syndflod af fjender vil spore, så du er altid tænker fremad. Men mærkeligt, det er også, hvad stopper Legions fra at være stor. Det tilføjer helt sikkert strategi, skulle fortolke disse skrible linjer, billede, hvad de repræsenterer, forestille sig et taktisk plan og placere dine tårne ​​i overensstemmelse hermed. Men det er en konstant afbrydelse af elektriske primal sjove dodging farer og skyde rasende

Glæden ved shoot-'em-ups er The Zone:. At trance, hvor du bliver skibet, reagerer på instinkt på en tempo rationel tænkning kan ikke håbe på at matche. I Galaga Legions, det aldrig sker. Hvert femte sekund, du har fået til at snap ud af det, og bekymre sig om, hvor at sætte din tårne. Legions har kun fem faser, hårde nok for rigtige rookies. Dine 800 point køber dig en dejlig ny idé, nogle ekstraordinære og ganske smukke stimer af fjender, og en håndfuld "Ha!" Øjeblikke, hvor du sætter den perfekte fælde. Til det, det er det værd.
Sep 22, 2008