Spil Guider > videospil > alle video game > Winter Sports: The Ultimate Challenge anmeldelse

Winter Sports: The Ultimate Challenge anmeldelse

Tilbage før Wii kom ud, mange gamere triumferende forestillede fordybelse og sjov at motion kontrol kunne bringe, mens de mere kynisk så det som en gimmick eller noget, der ville gøre du ser fjollet. Men hvor mange af os forudsagde, at nogle spil ville slå motion control til en fysisk opgave? Igen og igen ser vi spil mærket som "håndled ruinere", endnu udviklere stadig ikke får tippet.

Med enhver multi-begivenhed sports spil, du næsten garanteret at få en blanding af frygtelig begivenheder, middelmådige begivenheder og mindst et par ordentlige eller gode begivenheder. Med Winter Sports får du præcis en
anstændig begivenhed, og hvis du ikke er den type, der er patient med hyper-følsomme kontrol, at antallet falder til nul.

Advarselssignalerne begynder med åbningen filmisk. Det er latterligt lang og synes i ærefrygt for sin egen forestilling, men grafikken er forfærdelige på en måde, der rent faktisk gør dine øjne kede sig. Gennem hele spillet du er behandlet til at lukke-ups af karakter modeller, der ligner mannequiner, at nogle teenagere stjal derefter slopped med makeup og slå med aluminium flagermus, inden de forlader dem ud til delvist at smelte i solen. Præsentationen gør det klart dette spil blev enten forhastet eller dovent slog sammen. Selv standard god balance er slukket - du kan ikke høre, hvad de announcers siger over musikken

Winter Sports hævder at have 9 forskellige begivenheder, men Skeleton, bobslæde og kælk er nøjagtig de samme, mens. Hurtigløb på skøjter og langrend er ekstremt ens. Så virkelig få dig 6 forskellige former for leg. Slæden begivenheder underholdende for præcis et run - så den kan-du-stay-on-skinner gameplay dæk dit sind, mens cranking bevægelse for at starte dine sled dæk din arm. Ski Jump varer i 10 sekunder, og alligevel formår at være kedeligt. Hurtigløb på skøjter indebærer rasende controller-swinging, der vil sætte din hjerne til at sove, og dine arme til gummi, før du er færdig med den første omgang. Langrend er lidt mere interessant, men næsten det samme. Curling har en forvirrende, inkonsekvent mekaniker til glidende stenen, og derefter beder dig om at feje du er en pedel til opgave at rense en bygning, der er i brand. Kunstskøjteløb er en flad-out fornærmelse mod ordet "gameplay" - det eneste du skal gøre er at ryste hver controller til en rytme, ved hjælp af en slapping bevægelse, der har noget at gøre med kunstskøjteløb
.