Spil Guider > videospil > alle video game > Diske af Tron - Xbox Live Arcade anmeldelse

Diske af Tron - Xbox Live Arcade anmeldelse

Dette er den anden af ​​de to klassiske Tron arkade spil at gøre deres vej til Microsoft & rsquo; s downloades tjeneste (den første er den arkadespil simpelthen titlen Tron). Det holder op meget bedre end sin forgænger. Det er ikke til at sige diske af Tron er teknisk værd dine penge - begge spil er et par årtier gamle på dette punkt - men det & rsquo; s alderen bedre end sin modpart

Diske af Tron er baseret på det gladiatorkampe scene. fra film i hvilke programmer brugt deres Frisbee-lignende diske til "de-rez" eller banke deres modstandere ud af ringmærket, cirkulære platforme og ind i tomrummet. Og meget gerne genudgivelsen af ​​Tron, Diske af Tron remaps den oprindelige spillets roterende, skiveformet controller til højre analoge stick. Men det hele virker meget bedre denne gang.

Du flytte din karakter med den venstre pind og sigte din disk mod væggene i arenaen med højre. Ideen er at Ricochet disken ud af vægge for at ramme din modstander. Du kan også bruge dine diske til at aflede indgående projektiler

Det & rsquo;. R virkelig alt der er til spillet. Og ligesom Live version af Tron før det, de optegnes ny karakteristik kontroller såre den samlede oplevelse. Især i senere niveauer. Og tilføjelsen af ​​en helt ny multiplayer mode lyder som det skal hjælpe den samlede levetid af spillet, men desværre, at & rsquo; s ikke tilfældet. Den co-op og versus modes er intet mere end glorificeret time-angreb, hvor hver spiller er på hans eller hendes egen skærm. I et spil, & rsquo; s baseret på en-til-en kamp, ​​det & rsquo; s absolut utilgiveligt ikke at medtage en sand versus kamp

Diske af Tron er en interessant SUS fra fortiden, men meget ligesom det visuelle. af den oprindelige film, det virkelig gør ikke & rsquo; t holde op med tiden

feb 15, 2008
.