Spil Guider > videospil > alle video game > Shadow Hearts: From The New World anmeldelse

Shadow Hearts: From The New World anmeldelse

Shadow Hearts
serien er en gåde i rollespil. Du har en af ​​de dybeste kampmekanik i genren, blandet med nogle seriøst skøre historier. Efter at hoppe udgivelsen skib fra Midway til nytilkomne XSEED Games, kan man bange for, at den hårfine balance serien slidbaner ville være i fare. Ikke så, og Shadow Hearts: Fra den nye verden
er en anden virkelig stor og virkelig interessant RPG

Vi får introduceret til en ny samling figurer her, hvilket gør det mere spin-off end. efterfølger. Indstillingen er Amerika, circa 1929, og unge Johnny Garland grøfter sin heftig arv at gøre det så en New York detektiv. Han er en typisk forældreløse, hukommelsestab hovedperson, men resten af ​​spillets historie og figurer kunne ikke være længere fra normen. Forestil Al Capone cavorting med en talende kat, eller to homoseksuelle købmænd prangende peddling deres varer i en indiansk landsby i Grand Canyon. Hvis du har nogen form for humor, vil du finde fortælling engagerende og en velkommen afvigelse fra den typiske.

dom Ring er stadig grundlaget for al gameplay. For de uindviede er det en ring med en roterende markøren og områder, hvor du har brug for at klikke på en knap for en vellykket udførelse af bevægelser - næsten minder om et golfspil. Få opdateringer opstået med det, men forbandet, hvis det ikke er stadig en smart måde at spille. Brug den til angreb, besværgelser, og selv for shopping rabatter. Tilpas størrelse eller type, der passer til dit niveau. Bedst af alt, det tvinger dig til at være opmærksom under træfninger - noget for få RPG'er kræver

Magic håndteres gennem en højtravende Stellar Chart, der aldrig rigtig føler, at intuitiv.. Mindst er det ikke alt for irriterende, og det giver dig nogle valg for der er indehaver hvad stave. Combos er også tilbage, og nu kan du gøre et tegn gøre dobbelt træk pligt i én omgang. Bruges godt, det giver mulighed for endnu mere skade i løbet af kampe.

Måske den mest spændende ting om kampene, selv om, er sexet indianske karakter Shania, og hendes evne til at morph i forskellige dæmoniske former. Altid hjørnestenen i Shadow Hearts
serien - ex-bly Yuri gjorde det også - denne overnaturlige strømmen vender tilbage med fuld gusto i efterfølgeren. Dette fører til både brutal kampkraft og noget dejlig, omend lidt snoet, at se på.