Spil Guider > videospil > alle video game > Skylanders: Giants anmeldelse

Skylanders: Giants anmeldelse

Skylanders vende tilbage i Skylanders: Giants, tilføje flere fjender at besejre, nye verdener at udforske, hatte til at indsamle, og selvfølgelig, flere figurer til at købe. Lord Kaos er undsluppet sit eksil til Portal Masters 'verden (Jorden), og atter skaber kaos på Skylands med hjælp af de gigantiske mekaniske uhyrligheder kaldet Arkeyans. Men disse fjender være for hård for den typiske Skylander, så Master Eon har hyret hjælp fra Giants (Skylanders, der er, du ved, stor).

Tjek denne trailer for Skylanders Giants

Giants (ligesom de oprindelige Skylanders) spilles med samlerobjekt action-figurer og en figur læser kaldet Portal of Power. Placering af et tal på portalen lancerer denne karakter i spillet, mens lagring af formåen, guld og experience points optjent af denne karakter under gameplay. Dine statistik og udstyrede elementer fremførsel fra det forrige spil og niveauet cap er blevet hævet fra 10 til 15, så du ikke behøver at bekymre sig om at starte fra bunden, hvis du allerede har en høj grad karakter. De nye Giants tal er omkring dobbelt størrelse af en standard Skylander figur og har særlige lys-up dele, ligesom glødende øjne og lysende våben når på portalen.

Portalen fungerer særdeles godt, og det tilføjer til den samlede oplevelse. Portalen lys skifter farve i henhold til Skylander s element type, og kæmperne selv se fantastisk, når de er alle lyser. Du kan ændre din Skylander i spillet når som helst blot ved at skifte tallet på portalen. Dette stopper spillet og spiller en charmerende, kort filmisk af den indkommende Skylander, så sparker dig lige tilbage i aktion.

Du vil udforske en række forskellige steder består af tema niveauer der har forskellige fjender at kæmpe, hemmeligheder at finde, og simple gåder at løse. Den første Skylanders Titlen blev rettet mod de yngre publikum, og Giants er ikke anderledes. De fleste af de gåder inddrage skubbe blokke i den rigtige rækkefølge, eller finde en switch eller nøgle til at åbne en dør - intet for udfordrende. Den beat 'em up kamp er forholdsvis enkel så godt, der kræver spillere til at mash angreb knapper og strategisk bruge sekundære beføjelser til at overvinde fjender.

Giants ikke særligt tilføje meget til gameplayet, selv om. De gør det muligt at åbne stier blokeret af kampesten, bryde igennem ellers uforgængelige barrierer, og interagere med tunge genstande - men bortset fra, at Giants er ligesom de andre Skylanders, bortset fra at de fylder mere skærmplads

Giants forbliver underholdende takket være samlerobjekter og karakter progression. Hvert niveau har alternative veje og skjulte skatte at opdage bag elementært barrierer, der kun specifikke Skylander typer kan åbne, giver dig adgang til bonus hatte og indsamles karakter Soul Gems. Indsamling alle samleobjekter i hvert niveau hurtigt bliver en besættelse, og samle et sæt tal med en af ​​hver Skylander type (ild, vand, liv, magi, tech, luft, udøde, og jord) kan tage en vejafgift på din tegnebog . Skjulte omkostninger til side, hatte udstyre din Skylander giver dem statistiske boosts, og Soul Gems låse ultimative angreb for specifikke tegn efter du når Skylander videregående erfaring niveauer.

Når din karakter niveauer op, kan du opgradere sine evner. Til sidst vil du nødt til at vælge mellem en af ​​to skill træer, der øger en specifik angreb type. For eksempel kan Spyro vælge mellem at have kraftigere ildkugler eller en stærkere opladning horn angreb. Finde Soul Gems giver dig mulighed for at købe den respektive Skylander ultimative evne og blive behandlet til en kort filmisk viser off figurens bevægelser (inspirerende dig til at købe dem, du mangler). Forbedring af din Skylander er så vanedannende som nivellering en karakter i et RPG, og hvis du bliver træt af at spille et tegn, kan du bare skifte ud figuren og starte på en anden. Den Skylanders niveau op hurtigt, så det aldrig føles som en trummerum.

Skylanders Giants er væsentligt mere af det samme. Udvikler Legetøj til Bob har tilføjet flere tegn, samleobjekter, og mini-spil til den allerede fast udbud af den oprindelige titel, men hvis du havde forventet giganter selv at gøre en betydelig indvirkning på gameplayet, kan du være lidt skuffet. Stadig, den langvarige kampagne er sjovt, mens det varer, og indsamling Soul Gems, nivellering op dine figurer, og opsigtsvækkende hatte er så vanedannende som nogensinde.

Dette spil blev revideret på Nintendo Wii