Spil Guider > videospil > alle video game > Borderlands: Den Handsome Collection anmeldelse

Borderlands: Den Handsome Collection anmeldelse

Man skulle tro, at jeg ville være træt af Borderlands serien efter at have tilbragt mere end 100 kombinerede timer vandrer de barske affald af Pandora, skydning skags i ansigtet, og plyndringer deres lig til bedre våben. Så kommer der Borderlands: Den Handsome Collection til helt tilintetgøre min weekend; sådan er lodtrækningen af ​​færdiggøre quests for irriterende dubstep-udgyder robotter og finde laser kanoner, der smelter bandit ansigter. Og spærring nogle uheldige tekniske spørgsmål, det er det mest omfattende Borderlands pakke til dato.

Hvis der er én ting at sige om den Handsome Collection, er det, at det er helt sikkert de mest
Borderlands. Pakken indeholder Borderlands 2, Borderlands: Pre-Sequel (sorry, ingen originale Borderlands), og alle DLC frigivet til både spil som for offentliggørelsen af ​​denne anmeldelse. Det omfatter alle de ekstra spilbare figurer, niveau cap stigninger for både titler og hver eneste udvidelse til og med den helt nye Claptastic Voyage add-on. Og alt dette er i tillæg til de snesevis af timer, du tilbringer i begge spil væsentligste kampagner. Det er en svimlende mængde indhold, selv om spillere, der allerede har hjulpet kaptajn Hammerlock med sin Bullymong problem for gud ved hvilken gang vil sandsynligvis ønske til noget helt nyt.

Det er naturligvis under forudsætning af du allerede ombord med Borderlands 'mærke af shoot-n-loot gameplay. Det er en tilfredsstillende blanding af spjæt shooter handling og kompulsiv RPG-stil stat ledelse og dygtighed bygning, med vægt på co-op play, opfindsomme våben, og internetfænomen-baserede humor. Hvis det lyder godt for dig, vil du finde en masse at lide her, men det er bestemt ikke uden problemer. Der lægges vægt på co-op kan gøre solo et hestearbejde, ledsaget af adskillige dødsfald og genstarter. Og nogle gange mængden af ​​loot kastet på du kan være en smule også
overvældende, som du hele tiden stoppe og sammenligne statistik for hver enkelt pistol liggende på jorden. Alligevel den fornemmelse af at finde en riffel, som lader dig smide det som en granat hver gang du genindlæse
er værd at behandle et par spørgsmål, og bevæger sig gennem de forskellige miljøer og Pandora dens måne Elpis mens forårsager alle det lokale dyreliv at uddø er for godt til at forpasse. Men, hvis du ikke var solgt første gang rundt, vil intet her skifte mening.

Det samme kan siges om Borderlands 2 og Pre-efterfølger fortælling. En verden af ​​Pandora er barsk og nådesløs, men rygterne om rigdomme gemt væk i sine mange gådefulde hvælvinger bringe utallige jægere til dens overflade. Handsome Jack har besluttet at udnytte dette faktum at dræbe vordende hvælving jægere, så snart de sætter foden på planeten. Og så begynder Borderlands 2, et spil stjernespækket en ond, sarkastisk skurk, der dræber i flæng og praler diamant pony han ejer. Men han var ikke altid på denne måde, som det fremgår af Pre-Sequel, som viser en lidt mindre dickish Jack før hans fald fra nåde. Historierne for begge spil er sjove og charmerende og de helt sikkert har deres grine højt øjeblikke, men de kan rives på den måde et barn råbe i øret, mens hoppede op på koffeinholdige sodavand og Pop Rocks kan.

Fire -player vanvid

den eneste funktion kommer udelukkende til den Handsome Collection er en fire-player lokal splitscreen-mode, steget fra de to-player grænse for tidligere spil. Det fungerer overraskende godt, låse framerate på 30 fps og give hver spiller deres egen kvadrant at arbejde med. Takket være bump i opløsning, er det stadig relativt let at gøre ud opgørelse skærme og tekst, mens du spiller på trods af den mindre fast ejendom. Nej, det er bestemt ikke den ideelle måde at opleve Borderlands, men hvis du og nogle kammerater ønsker at skamfere Pandora, mens du spiller i samme rum, det helt fungerer.

Men selv med historien er så manisk som det er, der er ingen tvivl om, at Pandora og dens måne er smukke steder at udforske (og sprænge), og den Handsome Collection er 1080p /(for det meste) 60 billeder pr sekund opgradering sikkert fremhæver sin cel-shaded skønhed. Få spil ser så slående som Borderlands 'tegneserie-inspirerede grafik, og takket være den forbedrede opløsning og blomstre belysning, de miljøer pop mere end nogensinde.

Apropos af' pop '(bedste segue nogensinde), disse næste -gen opdateringer stadig udstyret med den Unreal Engine underskrift 'no-teksturer-no-teksturer-pludselig-alle-de-teksturer' pop-in, samt et par ekstra spørgsmål, som vrikkede sig ind i havnene. Begge spil blev håndteret af forskellige studier (Iron Galaxy til Borderlands 2 og Armature til Pre-efterfølger), og begge har deres egne unikke rynker, der skæmmer en ellers fremragende port-job. Jeg er ikke helt sikker på, hvad der forårsager det, men hver gang jeg læsset op Borderlands 2, der var en chance for, at frameraten enten ville køre smøragtig glat eller blive uforklarligt urolig. Når framrerate dips, det er ikke uspillelig, men det er absolut mærkbar. På den anden side, Pre-Sequel er framerate er solid, men det er ledsaget af vedvarende skærm tåreflåd, som om nogen har glemt at sætte kryds i V-Sync option før forsendelsen af ​​spillet. Jeg har spillet begge spil på Xbox One, så disse spørgsmål måske ikke eksisterer på PS4. Alligevel er der ingen måde en to-og-en-halv-årig spil bør være at have disse problemer på en mere kraftfuld konsol.

Selv med disse skænderier, er der ingen tvivl at Borderlands: Den Handsome Collection er et fantastisk tilbud, der kombinerer to fulde, sjov-som-helvede spil og hvert enkelt stykke DLC i én pakke. Hvis du ikke har spillet det lort ud af denne FPS /RPG-hybrid (eller dælen, selvom du Have
), Borderlands er stadig en af ​​de bedste, mest underholdende skytter i branchen. Skam om den framerate, selv om.

Dette spil blev revideret på Xbox One.