Spil Guider > videospil > alle video game > Min anmeldelse af Call of Duty 4 på en HDTV

Min anmeldelse af Call of Duty 4 på en HDTV

Hvad jeg vil starte på med min & quot; Call of Duty 4 & quot; multiplayer anmeldelse er hvor godt spillet ser på en HDTV. Først og fremmest, hvis du har absolut ingen idé om, hvordan at spille spil i HD, så jeg & rsquo; m vil fortælle dig hvordan. Den første ting du skal gøre er at gå ud til den nærmeste Best Buy eller Circuit City og afhente et HDTV. Det gør ikke & rsquo; t nødt til at være den største ting, de har eller de mindste, bare få en mid størrelse eller en du føler dig tryg med i dit hus. Så er du dybest set sat til at gå derfra. Efter at tilslutte din konsol, hvis det være Play Station 3 eller Xbox 360 selvfølgelig. Så er du klar til at spille & quot; Call of Duty 4 & quot; på dit HDTV og være i stand til at bruge alle de andre spil, som du har i HD. Nu for mig at vandre på om multiplayer side af Call of Duty 4. Først og fremmest, hvis du har spillet nogen af ​​Call of Duty spil før multiplayer i indholdet del af det kommer til at føle sig meget anderledes, men kontrollen er sandsynligvis alle den samme bortset fra et par knapper såsom retningsbestemt pad. Hvis du didn & rsquo; t vide før, den sigter med at trække pistolen op til dit ansigt og have det i midten af ​​skærmen er der stadig. Også multiplayer tager en slags rollespil stil til spillet. Som du dræbe og gå gennem din multiplayer kampe du får erfaring. Nogle spil kun give dig fem erfaring pr dræbe, mens andre giver dig ti og endda halvtreds i nogle game modes. Det er den ting med Call of Duty 4, er, hvor meget sort der er mellem de spilmodes. Du starter på niveau man kun at kunne spille gratis for alle, der er hver mand for ham selv ting og hold død kamp. Som du niveau op får du at være i stand til at spille flere og flere forskellige spil sorter. Nogle væsen dominans, som er fange noder og holde dem for point. De gode og trofaste hovedsæde er tilbage, som har begge hold kører til det punkt, og forsøger at fange den, før det andet hold gør med det bevæger sig rundt. Der er også hardcore game modes, der tager alle dine heads up vise off og gør dig meget mere svagere dieing med blot en eller to skud. De hardcore game modes kan være sjovt, men jeg kan lide min heads up display og don & rsquo; t gerne afsked fra det. Så det højeste niveau, du kan komme til, er 55, når din der har du alle kanonerne, men måske ikke alt ulåst for hver pistol. Du ser, når du dræber folk med din pistol du låser udfordringer, som låser ting såsom røde prik seværdigheder eller lyddæmpere til din pistol også forskellige camo'er til pistolen. En anden ting du kan gøre på niveau 55 er at gå ind i prestige mode, som tager dig tilbage til niveau 1, og er nødt til at arbejde dig vej tilbage op til 55. Hvorfor gøre det? Fordi for en det giver dig en bedre grund til at spille, og du får et lille ikon ved siden af ​​dit navn, der siger, at du har været 55 allerede, og at du ikke er en noob. Det er blot en lille del af Call of Duty 4 multiplayer, og du bliver nødt til at tjekke resten ud for dig selv. Men langt, dette spil er når det er bedst, hvis de ses på en HDTV-skærm.