Spil Guider > videospil > alle video game > GC Anmeldelse: Dead Rising 3

GC Anmeldelse: Dead Rising 3

Zombier i videospil er ikke noget nyt. Jeg husker at spille Zombies Ate My Neighbors på Super Nintendo i timevis har en blast dræbe zombier med plæneklippere, eksploderende soda dåser og alt andet, der var bare æglæggende rundt, så dens ingen overraskelse, at zombier har været i et spil på næsten alle konsol lanceret siden da. Når det kommer til næste generation af konsoller, selvom kun én af dem kan hævde at have en ægte zombie spil lige nu, og det er Xbox One med sin eksklusive Dead Rising 3.
Dead Rising 3 dråber dig ind i rollen som Nick Ramos som har fundet sig fanget i den engang smukke by Los perdidos, Californien i løbet af en zombie udbrud. Nick er en mekaniker ved handel og ganske praktisk, når det handler om at opbygge og reparere ting. Dette kommer i handy som Nick er ved at gå på et eventyr på tværs af en zombie fyldt by med intet andet end sine evner, at de mennesker, han møder undervejs, og de tilfældige ting han finder tænkt byen hjælpe ham til at overleve zombie fyldte gaderne i Los perdidos.
zombie udbrud i Los perdidos foregår 10 år efter begivenhederne fra Dead Rising 2 's zombie udbrud i Fortune City. Efter Fortune By zombie udbrud regeringen gjort det et krav, at alle smittede mennesker har en Zombrex chip implanteret inde i dem, der ville administrere Zombrex vaccine hverdagen. Disse chips spores dog også de smittede mennesker i form af GPS forårsager mange til at afvise implantater i strid med de nye love.
Dead Rising 3 begynder tre dage efter den første udbrud i Los perdidos. Nick er ude scavenging for leverancer i en karantæne område, når tingene går fra slemt til værre. Væggene i karantæne området ikke er stærke nok til at holde, hvad der ligner tusindvis af zombier tilbage og Nick er tvunget til at køre for sit liv som væggene kommer Crash ned omkring ham frigive endnu flere af de udøde i gaderne i byen .
Efter en eksplosiv tilflugtssted fra zombie horde Nick vender tilbage til en middag, hvor et par andre overlevende han mødte på vejen skjuler ud fra den inficerede. Blandt de andre overlevende inde i middagen er en trucker ved navn Dick og hans chef Rhonda sammen med en ung pige ved navn Annie. Annie betragtes som en inficeret "ulovligt", fordi hun nægtede at Zombrex chip implantat.
Dead Rising 3 ikke gør meget forskellig fra de andre Dead Rising spil. De har dog formået at tage alle de gode ting ved franchisen og raffineret dem gør dem bedre end nogensinde. Din stadig vil køre rundt myrde zombier med alle mulige skøre tingester, der ville endda gøre Inspector Gadget jaloux, men denne gang virker det bare bedre.
Den største ændring til Dead Rising 3 kommer i form af hvor spillet faktisk tager placere. Du er ikke længere fanget i et indkøbscenter, der føles meget større derefter et indkøbscenter skal. Du har nu en hel by fuld af bygninger, boliger og biler til at udforske og dækket i hacket off stykker af zombie.
Have en hel by at spille i var et godt valg. Jeg personligt var ikke en fan af Dead Rising 2. Det forekom rodet, mens på samme tid at være for stort til at selv mener, at det kunne være et virkeligt sted. Los perdidos på den anden side er meget åben indeholdende 4 forskellige dele af byen og mange steder at udforske og ting at finde gør det føles som en (sorta) levende, åndende by.
En væsentlig ting at tage til efterretning på er, at nedtællingsuret er tilbage for Dead Rising 3. Denne gang du har 5 dage til at flygte Los perdidos sammen med dine venner, før et militært angreb er indstillet til at udslette hele byen og noget levende eller døde inde i den. Hvis du undlader at flygte inden for 5 dage byen er ødelagt, og du er venstre ser den værste af de 4 mulige slutninger og en stor fed game over skærmen.
Kombinere hverdagsting at dræbe tusindvis af zombier har altid været en af Dead Rising hovedtræk, men denne gang har de taget det et skridt videre. Ikke alene kan du udforme dine våben i farten, som du finder de forskellige ingredienser og tegninger, de har brug rundt omkring i byen, men du kan nu håndværk kombination biler og cykler fuldt udstyret med kanoner, sprængstoffer, pigge og næsten alt andet, der kunne dræbe en zombie .
Ulempen ved at bruge en bil er dog billedhastighed. Det meste af tiden er det ikke et problem, men når du hop i en eksotiske sportsvogn og få op en lille smule hastighed frame rate tendens til at falde efterlader dig med en lille smule af en stammen effekt. Mens køretøjerne er ikke nødvendige for at rejse rundt i byen, de gør det meget lettere og hurtigere end at kæmpe dig vej gennem byen til fods og samtidig være omgivet af zombier, hvis din villige til at stille med en frame rate drop her og der.
Hvis der er én ting kan jeg love dig om Dead Rising 3 er det, at du vil være omgivet af zombier næsten hele tiden. Alene antallet af zombier, der vises på skærmen på et givet tidspunkt er tankerne boggling. Ikke engang i en episode af The Walking Dead har der været så mange zombier på et sted før. Det kan være skræmmende i første omgang at vide, at det sted, du har brug for at komme til, er på den anden side af det 1000 plus mellemstore zombie horde og den eneste måde at komme til det er ved at gå igennem dem, på flere måder end én.

Mange af de våben, du opretter, vil lade dig smadre, bash, brænde og sprænge noget i din vej i detaljer, men min favorit type våben er det bladforsynede art. Med tidligere Dead Rising spil, hvis du rammer en zombie med en slags kniv det måske tab på valuta en arm her eller der, men en masse af den tid, det ville bare kinda dø. Det sker ikke mere. Nu med hver strejke af bladet hænder og arme går flyvende over det hele og det er, når en zombie ikke ud lige skåret i halve ved dem kun til at holde kravle efter dig.
Bortset fra zombier selv den eneste anden ting du aldrig være i stand til at undslippe er stønnen af ​​de utallige levende døde roaming gaderne i Los perdidos. Overalt du går, vil du altid lyst til din bliver sneg op på grund af den konstante støn og stønnen fra inficerede og fortælle dig sandheden, de sandsynligvis er snigende op bag dig, deres luskede den måde.
Hvis du har Xbox En Smart Glass App endnu mere af verden vil åbne sig op til dig. Dead Rising 3 følgesvend app forvandler din faktiske telefon ind i en i spil mobiltelefon giver figurer fra spillet til at ringe til din mobiltelefon og giver dig nye missioner. Missionerne du modtager fra følgesvend app vil låse mange af ZDC låsekasser du vil se omkring byen og låste døre til bygninger over hele byen. Som du gør flere missioner fra smart glas app vil du endda låse specielle bonusser som drone strejke er, der kan rydde din vej for dig, når din i alvorlige problemer.
Stemmeskuespil gjort i Dead Rising 3 er intet mindre end fremragende. Tegn bliver konstant plaget af masserne af zombier rundt i byen og kan du tydeligt høre det i deres stemmer, som de taler til hinanden. At være lukket inde i en hel by af zombier med en forestående militærangreb på vejen skal være skræmmende og høre hvor bange disse mennesker er bare ved den måde, de taler formår at op det niveau af realisme giver historien meget mere af en effekt.
Dead Rising 3 multiplayer lader en ven falde ned i byen for at gøre nogle co-op zombie drabet. Du og din ven kan vælge at holde sammen at tage på sværme af udøde sammen eller opdele at søge målene byen og komplet mission at meget hurtigere. Eventuelle tegninger fundet mens du spiller multiplayer er givet til begge spillere at bruge og hvis nogen giver dig et våben, du i øjeblikket ikke har en plan for du kan gå tilbage til nogen af ​​de mange sikre huse troede byen og bruge et våben skab, der er konstant fuld af noget, du har brugt eller lavet, mens du spiller for at omforme det, selv når du går tilbage til din single player spil.
også inde hele den sikre husets er et skab, der vil holde alle de forskellige tøj, du finder. Tøj kommer i fire stykker for at gøre et outfit og består af hoved, bryst, ben og fødder. Der er alle mulige skøre ting at bære som en maske af Blanka fra Street Fighter og fuld Megaman kostume, hvis din heldig nok til at leve længe nok til at få det.
Dead Rising 3 er spillet jeg ønskede, da jeg spillede Dead Rising 2. det har taget alt, hvad jeg kunne lide ved serien og gjort det bedre, mens at komme af de mest irriterende dele af spillet som skulle finde Zombrex hvert par timer for at holde sig i live.
Dens lidt skuffende at se næste generation spil kører på en indfødt 720P med 30FPS og stadig have frame rate problemer. Dette synes at være mere af et problem med Xbox One snarere derefter selve spillet overvejer mange af Xbox One lancering titler undlod at ramme 1080P-60 FPS mark, men dens stadig skuffende ikke desto mindre. Selv med sine par skønhedsfejl Dead Rising 3 formår at være et fantastisk spil fuld af steder at udforske og ting at finde og er langt min favorit Xbox One lanceringen titel.