Spil Guider > videospil > alle video game > Shift 2: Unleashed anmeldelse Round-up

Shift 2: Unleashed anmeldelse Round-up

EA Shift 2 Unleashed måske ikke blevet så bredt forventet som Gran Turismo 5, men spillet har hurtigt tjent et godt ry for sig selv med sin tidlige anmeldelser.
9.2 mondoxbox.com gennemgå Nej Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 oxmonline.com review Selvom vi ønsker karriere havde lidt mere overordnet pizzazz - især med den stærke fokus på nogle af de racing discipliner - ambitionen om at rangere op og låse alt kan nemt holde hastighed junkier besat for snesevis af timer. Shift 2 online-modes er stort set det samme som det første spil er - om end med understøttelse af 12 spillere nu, i stedet for otte - så dem forventer noget nyt ud over de forskellige løb typer og driver dueller kan ende med at føle lidt snydt. Læs hele anmeldelsen
9,0 videogamer.com anmeldelse Der er et argument, der racing spil er ved at blive stagnerende. Med denne generation af konsol, grafik og bil håndtering er ved at nå et plateau, og innovation skal komme fra andre steder. Efter min mening, er Autolog gør mere for genren end noget andet lige nu, og andre udviklere er nødt til at fremmane noget lignende at forblive på lige fod med EA. Shift 2 er teknisk meget imponerende, men ligesom Hot Pursuit, er det de sociale funktioner omkring det spil, definere det som en oplevelse. Hvis du er en seriøs fan af genren, ved, at Shift 2 gør flere ting bedre end noget andet på markedet lige nu, hvilket gør det en vigtig køb. Læs hele anmeldelsen
9,0 bit-tech.net gennemgang Shift 2 er en fanatisk, poleret racing sim i en genre, der er gået mere end en lille blød i de sidste par år. Hvis du laver en fejl, du vil blive straffet, og overhalinger er ikke noget, der bare sker - du er nødt til at arbejde for det. Du kan ikke rigtig komme ud at skrue op et hjørne, vil din motor blæse op, hvis du skubbe din bil for hårdt omkring Nürburgring og AI ønsker at vinde så meget som du gør. Disse er ikke fejl, men, men styrker - Shift 2 er et fantastisk spil, og det er fantastisk, fordi det gør alle de ovennævnte. Shift 2: Unleashed er et racerspil, der skubber dig til at være en bedre racer, samt et spil, som det er værd at lære at være en bedre racer. Læs hele anmeldelsen
9,0 everyeye.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 gamesradar.com review er blevet splejset med en stor dosis af arkade adrenalin. Alle de herligt anal retentive opgradering og tweaking er der for die-Hards, men den virkelige fokus er blevet flyttet til selve racing. Shift 2 største triumf er dets højt, vred og realistisk præsentation. Motorer brøl, dæk jamre i smerte, bremser klynke, transmissioner klapren og smække i gear, mens sten og snavs sparket op fra sporet på forruden. Du har aldrig lyst du ser en flok smarte polygoner svæveflyvning på tværs af en bump kortlagt spor; du kommer til at føle den sande brutalitet køre en racerbil. Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 spaziogames.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

8.8 vandal.net gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8.6 digitalchumps.com gennemgang har to hovedkomponenter: Karriere og multiplayer. EA gjorde et godt stykke arbejde med at bringe disse to tilstande sammen med udgaven af ​​Autolog, en slags social networking komponent, der giver dig mulighed for at tjekke op på resultater og optage tider fastsat af dine venner. En Speedwall opretholdes der viser, hvordan du sammenligne og du kan også optjene ekstra XP ved at slå dine venners tider. Jeg kunne godt lide, hvordan Autolog funktion var altid til stede, mens jeg var i Career mode, men det var aldrig i vejen. I de fleste tilfælde skal du blot trykke på Tilbage for at åbne vinduet Autolog. Læs hele anmeldelsen
8.5 gameinformer.com review Shift 2 definerer franchisen på en måde, den første ikke gjorde. Selvom bilerne kan føle, at de dreje på en midterakse, racing er rigtig god, og den samlede oplevelse får et løft fra grafik og uberegnelige karakter af AI racere. Det betyder ikke blæse af konkurrence, men ved at forbedre sine omgangstider, Shift 2 er på vej. Læs hele anmeldelsen
8.4 cheatcc.com review Shift 2 kan prale med en hjelm cam, der er helt anderledes end noget andet kamera visning af enhver anden konsol racerspil. Hjelmen cam efterligner bevægelserne af en professionel racerkører. Det betyder, at for eksempel, når du nærmer dig et hjørne føreren begynder at flytte blikket mod toppunktet som en rigtig ville driver. Den måde, dette blev gennemført, er intet mindre end bemærkelsesværdigt. De glade bivirkninger af hjelm kamera er ikke begrænset til fordelene ved at se ind i spidsen, enten Læs hele anmeldelsen
8.1 3djuegos.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

8,0 oxm.co.uk bedømmelse Kaste tilgængelighed ud af vinduet som en fejlbedømt motorvej Ginsters, Shift 2 er et skamløst stoisk kærligheds brev til hardcore kørsel fans. For tilfældige fans af genren, selvom det er den slags korrespondance, der fører til fastholdende ordrer. Læs hele anmeldelsen
8,0 eurogamer.net review SHIFT 2 biler har en nervøse, uregerlig føler i hænderne. Der er ingen af ​​de smarte nåde Forza biler, eller den tørre, studerede realisme af Gran Turismo er støbt. Der er stadig en stor del af overstyring, og biler vil komme ud ved den mindste provokation. Denne helt sikkert giver løb en stram, nogle gange fyldt føler, men der er en barsk kant til kørsel, der tager nogle få bruges til. Læs hele anmeldelsen
8,0 computerandvideogames.com review Shift 2 Unleashed udviklere kan have en passion for tuning og racing eksotiske sportsvogne (vi kan fortælle dette, fordi vi ikke forstår et ord af, hvad der bliver sagt i cut-scener), men deres virkelige talent ligger i at ødelægge dem. Læs hele anmeldelsen
8,0 electricpig.co.uk gennemgang Shift 2: Unleashed klart har ikke haft nogen af ​​hype Gran Turismo 5, eller endda i mindre grad, Forza Motorsport 3 havde. Lad det ikke narre dig. Shift 2: Unleashed leverer en af ​​de bedste racing erfaringer omkring. Ved konstant at belønne spillere for at spille det er også en af ​​de mest givende. Læs hele anmeldelsen
8,0 metro.co.uk anmeldelse En udvidelse af cockpittet udsigten fra det første spil, er hjelmen cam ligger meget længere tilbage i bilen end normalt for et racerspil - og giver dig en reel fornemmelse af at være bag rattet, ikke scrunched op over toppen af ​​det. Kameraet slukker automatisk som hjørner synes, at simulere dreje hovedet, og når du nedbrud - eller gøre noget mere energisk end at holde en lige linje - visningen krænger over og springer rundt som, ja ... som om nogen køre faretruende hurtigt i et enormt kraftfuld racing bil. Læs hele anmeldelsen
8,0 multiplayer.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen