Spil Guider > videospil > alle video game > Child of Eden anmeldelse Round-up: Sandsynligvis den bedste spil på Kinect

Child of Eden anmeldelse Round-up: Sandsynligvis den bedste spil på Kinect

Child of Eden løsladelse mødes med ekstremt lysende anmeldelser, lige fra scoringer så bogstaveligt så højt som 10 til 8,5. Joystiq kaldte spillet & quot; betagende, & quot; mens Telegraph insisterer på, at spillet er en & quot;. evolution slags, båret fra bestræbelse af skabelsen & quot;
10 joystiq.com gennemgå Nogle spillere kan hænges op ved sin korthed, men hvis dets udvidelse ville have afskrevet hvordan betagende resten af ​​spillet er, jeg tror ikke, jeg ville have det på nogen anden måde. Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.net review Det efterlader dig med en særegen følelse af magt: det føles som om du har indflydelse af en forløsende gud, genoprette en falden verden tilbage til sin Eden tilstand efter en korrumperende virus. En defekter i fingre og hvad er brudt repareres, hvad der er begyndt er færdig. Alfa og Omega. Tag fat og defekter. Læs hele anmeldelsen
9,0 telegraph.co.uk review Dens største bedrift er at gøre Kinect synes uundværlig, så du kan tage center fase og føler del af Edens glitrende landskab. En evolution slags, båret fra bestræbelse af skabelsen. Læs hele anmeldelsen
9,0 gamespy.com gennemgang Men selv uden Kinect, Child of Eden stadig leverer en fantastisk kunstnerisk udsagn i modsætning til alle big-budget detail udgivelse i nyere tid. Ligesom åndelige forgænger Rez, Child of Eden æstetiske tilgang synes skræddersyet til at indkapsle dig i oplevelsen, og designet har udviklet sig til at matche den opdaterede hardware - med grundigt hypnotiserende resultater. Smukke naturlige billeder (som fugle og blomster) sammenstød vidunderligt med blinkende lys og robot fjender midt disse levende animerede baggrunde, med dunkende beats og iørefaldende sangtekster fra Mizuguchi band (Genki Rockets) driver rejsen. Læs hele anmeldelsen
9,0 extremegamer.ca revision Udvidelse til dine lemmer, kan du spille 'Child of Eden' med en standard controller eller ved hjælp af Microsoft Kinect. Hver metode af kontrol ændrer føler til spillet, selvom udviklet primært som en Kinect oplevelse, ved hjælp af den normale controller er underholdende. Med Kinect det vil tage et stykke tid at opbygge din præcision så forvente et par minutter af total forvirring. Men når du får det, vil du blive tabt i verden af ​​Eden. Vinke dine arme rundt ligesom de kan skyde lasere er ud over cool og meget iøjnefaldende. Uden forvirring hver arm virker en anden tilstand af ild og holdes på de basics.It er ligesom du udfører din egen gaming symfoni. Læs hele anmeldelsen
9,0 gamerlimit.com review Trods det korte længde, mange spil stræber efter at tilbyde en oplevelse på toppen af ​​gameplay, men Child of Eden kommer fra venstre felt til at smadre det konkurrence ind i næste år. Med en slående ægteskab motion kontrol og sensoriske overbelastning, Eden er et must have titel i Kinect biblioteket. Læs hele anmeldelsen
8.5 ign.com gennemgå Det er sjældent for mig at spille et spil og føler intet men lykke, men det er hvad der skete, da jeg trådte til for at redde Eden. På en måde, Child of Eden rørte min sjæl. Ja, det lyder teatralsk, men det er sandt. Der er én ulempe - selvom det koster 50 dollars, Child of Eden kan blive slået i kun et par timer. Mens dette er en fejl, der er masser af unlockables og ranglister for at holde folks interesse, når kampagnen er slut. Dette er et spil alle bør opleve, især med Kinect. Læs hele anmeldelsen
8.5 gamespot.com gennemgang Child of Eden er et dristigt kunstnerisk eksperiment, der er også tilgængelig og sjov. Det er nemt at samle op og spille, tilbyder byger af ren glæde, og er endda en fornøjelse at se andre spille. Det er slut hurtigt, men mængden af ​​indhold at låse op betyder, at det er noget, du kan holde kommer tilbage til. I sidste ende, hvis du sætter pris nyhed og følelsesmæssige engagement i dine spil, vil du finde Child of Eden en mindeværdig og berigende oplevelse. Læs hele anmeldelsen