Spil Guider > videospil > alle video game > Shadows of the Damned anmeldelse Round-Up

Shadows of the Damned anmeldelse Round-Up

Grasshopper Fremstilling s Shadows of the Damned kan meget vel være årets sovekabine hit. Trods flyve under radaren af ​​de fleste spillere har spillet formået at trække kritikerros til sig selv takket være sin fantastiske grafik, skøre humor og tilgængelig gameplay. Gameinformer kalder det en & quot; goofy spændende tur til dybder af helvede [at] spiller som himlen & quot;.
9,3 gameinformer.com gennemgå De eneste store mangler i Shadows of the Damned komme i et par frustrerende sent-game scenarier, hvor du er sat i arenakampe mod en absurd antal modstandere, og en håndfuld chase sekvenser hvor Garcia øjeblikkeligt dræbt, hvis fanget af en forfølgeren. Jeg var også bedrøvet over at opdage, at der ikke er nogen nye spil-plus mulighed. I betragtning af det enorme antal opgraderinger, jeg ønskede at genstarte spillet som et tændt bada * s på et højere sværhedsgrad. Læs hele anmeldelsen
9.3 strategyinformer.com review Shadows of the Damned er ikke for spage, det er heller ikke for dem, der er efter alvorlige titler. Faktisk, hvis du nærmer dig det med en survival horror tankegang vil du faktisk finde dig selv forvirret. Alle andre vil elske det. Dens friskhed viser, hvor gammel en masse af industrien er, og det er hvad der er brug for i en tid med grå, moderne skydespil. Gå købe det nu. Læs hele anmeldelsen
9,0 electronictheatre.co.uk revision som positivt, da denne analyse har været, Shadows of the Damned er ikke perfekt. Der er lejlighedsvis svært spike og, som tidligere nævnt, et par øjeblikke af polstring, hvor spilleren er simpelthen udfordret til at fjerne alle de fjender fra et område, før du fortsætter. Men når sammenlignet med konkurrencen, disse pletter er let tilgivet. Shadows of the Damned er dybest set Alan Wake gjort rigtigt, inden den snoede univers en læder-klædte Harley Davidson ridning Deadly Premonition. Læs hele anmeldelsen
9,0 cheatcc.com gennemgang I tilfælde jeg ikke har bankede det på endnu, er dette en meget bizar spil. Jeg siger dette på den bedst mulige måde, fordi dens originalitet gør det uforudsigelige. Jeg garanterer du vil ikke, hvad der vil ske, indtil det har, og oftere end ikke resultaterne er sjove. Hvis du ønsker at opleve et spil, der er forskellig fra alt, hvad der kommer før det, Shadows of the Damned er for dig. Det er en velsmagende sammenkogt horror, humor, Gore, og frække bits, der er garanteret til at gøre dig til at grine, skrige, og tigge om mere. Åh, og bo efter de kreditter for en musikalsk oplevelse; du vil ikke fortryde det. Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.pt gennemgå Ingen Synopsis Ledige Læs hele anmeldelsen
8.5 destructoid.com anmeldelse Så vidt spil ved Grasshopper Fremstilling go, Shadows of the Damned kan være den mest & quot; konventionel & quot; tilbyde endnu. Det sker i form af en tredje-person shooter med mange åbenlyse nikker til gamle skole horror spil, hvor udforskning og opgaveløsning er lige så meget en del af oplevelsen som kamp. Det er en mere ligetil, tør jeg sige traditionel affære fra et studie kendt for at bryde regler og eksperimentere med gameplay. Læs hele anmeldelsen
8.3 gamerevolution.com review Alkohol er din livsnerve i underverdenen. Hvis du er såret, bare tage et skud-dernede, de ting un-dræber dig! Hvis du har nogen som helst erfaring med Suda 51, så er du allerede ved, at stil er konge i Shadows. Det er "stil over stof" taget til en sådan ekstrem, at den stil bliver stoffet. Uanset om det er en over-the-top linje dialog, sygeligt latterlig fjende design, eller en helt out-of-place mini-spil, vil der altid være noget lige rundt om hjørnet til at kaste dig for en løkke og spørge dig selv, "Har de bare gøre det? Virkelig? "Og når du tilføjer Resident Evil mastermind Shinji Mikami til ligningen, får du en underlig blanding utryg (hvis ikke ligefrem skræmmende) atmosfære med hylende morsomme mellemspil. Læs hele anmeldelsen
8.3 1up.com gennemgang Hvis der synes at være en masse kritik i denne anmeldelse, det er simpelthen fordi flå RE4 og sætte det i en anden indpakning føles som en gennemsnitlig spil beslutning versus noget lidt mere omfattende - og for at være fair det ikke engang rip off kildematerialet, godt. RE4 arbejdede godt på grund af sort og pacing. Derimod Shadows of the Damned plods sammen på nem måde for det meste af & quot; normal & quot; kampagne; det så overgange til virkelig hårdt gennem en-hit minibosses før der ringes tilbage vanskeligheden. Creative historie, præsentation og vidunderlige musik giver frelsende nåde i doser, men næsten alle dine gameplay møder kan opsummeres som gennemsnit i bedste. Den sidste våben opgradering især gør det sidste sæt på møder en virtuel cakewalk. Mens jeg har intet imod toilet stil humor og stil, men de gør meget for at skjule spillets manglende substans. Læs hele anmeldelsen
8.2 gamefocus.ca revision Hvis jeg havde en lille ting til at klage over Shadows of the Damned (bortset fra sigter!) Er fraværet af en New Game + mulighed. Flere spil er begyndt at tilbyde det med tanken om at holde spillerne interesserede til at afspille spillet mere end en gang på et højere sværhedsgrad. Hvis du ikke vil se det her smerter mig en eller anden måde. Læs hele anmeldelsen
8,0 oxmonline.com gennemgå Den første time eller så er akavet. Jokes ikke helt land, og Garcia virker mere en hul karikatur end en tiltalende actionhelt. Men når Shadows of the Damned har introduceret dig til basics gerne skifte våben og guzzling sundhed-genoprette spiritus, hele molevitten opfanger damp i en fart. Hvor meget du fnise afhænger af din appetit til scatological referencer og seksuelle undertoner. Barnlige skridtet gags og heste, der lå overnaturlige street-æbler vil ikke underholde alle, men med næsten hvert kapitel indføre nogle bizarre ny skabning eller power-up, du helt sikkert vil ikke blive kede sig. Læs hele anmeldelsen
8,0 dealspwn.com gennemgå Du ser, Shadows of the Damned er splittelse. For hver revner boss kamp - som indtil skalaen betydeligt - du vokse frustreret med sin dateret design og generelt dårlig historie. Så de går og smide i en fantastisk Evil Dead hyldest, fyldt med en hytte i skoven, og du er forelsket hele igen. Læs hele anmeldelsen
8,0 joystiq.com gennemgang For det meste dog Shadows of the Damned er stadig en campy, fjollet og over-the-top eventyr. Det er helt sikkert glædeligt at tilintetgøre dæmon horder, men den virkelige drevet af Garcias & quot; roadmovie & quot; er at se, hvad underlige og vidunderlige ting popper op næste, det være sig en venlig dæmon med en sydlig drawl eller en uventet serie af 2D shoot-em-up niveauer. I sidste ende, er det værd at tage turen til helvede. Bare ikke bringe børnene, okay? Læs hele anmeldelsen
7,0 everyeye.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
7,0 oxm.co.uk gennemgå Shadows er en fornøjelig og usædvanligt mindeværdige spil, som alle bør spille på et tidspunkt, men som en fuld pris release er det yderst vanskeligt at retfærdiggøre. Find det på budgettet i seks måneder, og du har fået en weekend - eller i det mindste en særligt engageret lørdagens - sweary underholdning at se frem til. Læs hele anmeldelsen
7,0 eurogamer.net review Shadows of the Damned mangler polering af Mikami s Capcom arbejde, viser en rå kant, som dens skabere uden tvivl håb kommunikerer deres punk holdning til spil udvikling, men egentlig bare kommer på tværs som en smule sjuskede. Men på et tidspunkt hvor nogle udgivere af EA statur er villige til at tage reelle risici, dets unikke er velkommen og interessant. Og som en fejring af den barnlige, det efterlader Duke Nukem Forever stående og stirrede længselsfuldt på sin tit bro. Læs hele anmeldelsen
5,0 bit-tech.net gennemgå Det samme gælder for hvilke elementer af historien er fortalt gennem verden design også. Garcias boltre gennem underverdenen er fuld af twists og anakronismer, der, selv om at forsøge at være vittig eller tungen i kinden, som regel ender med enten at falde fladt eller er decideret forvirrende. Healing potions er erstattet med alkohol, for eksempel, og den eneste forklaring givet til spillere er, når Garcias dæmoniske medskyldig forklarer, at mens sprut kan dræbe dig i den dødelige verden, kan det unkill dig i Helvede. Det er en doven og gennemsigtig undskyldning, aldeles ikke at skjule en anden forsøg på at være edgy ved at have en hovedperson, at downs tequila og sværger efter hver kamp. Læs hele anmeldelsen