Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Torchlight 2

Anmeldelse: Torchlight 2

Torchlight 2

Vi & rsquo; ve besluttet at skrive en anmeldelse af Torchlight 2 baseret på de to perspektiver i en spiller, der & rsquo; s aldrig spillede den første Torchlight, og en, der har. Vi & rsquo; ll starte det ud med newbie & rsquo; s perspektiv.

The Newbie & rsquo; s Perspektiv, af Christopher Scott

Jeg havde aldrig spillet den første Torchlight. Det kan have været af en mangel på personlig tid, men mere end sandsynligt det kan have været fra en visuel bias. Jeg troede, det så for simplistisk. Jeg sagde til mig selv min tid ville bedre blive brugt med stor, mere & quot; realistisk & quot; søger spil. Efter at have spillet gennem Torchlight 2, dog kan jeg fortælle, at min tidligere self var en idiot.

Som ny spiller til en eksisterende franchise-og starter spillet for første gang, historien efterlod mig lidt tabt på trods dens indførelse. Det faldt navne, steder og begivenheder jeg ikke var bekendt med (Heart of Ordrak hvad?), Men dette er en handling rollespil. En dårlig fyr er på løs gør dårlige ting, og skal stoppes, før verden uigenkaldeligt beskadiget. Plottet er i stedet en undskyldning for at rejse verden drabet horder af fjender, og min forvirring blev hurtigt glemt, da jeg eksploderede dem i røde tåger med hvert klik med musen.

Torchlight 2 fortsætter den stolte tradition for sin genre ved forværring min karpaltunnel. Det er en addicting spil. Faktisk spidsen af ​​mine fingre gå følelsesløs lige tænker over det. En sådan årsag er naturligvis jagten på byttet, som spillet gør ganske godt ved at lade spilleren at udstyre gear enten ved niveau eller af krav til egenskaber. & Quot; Jeg behøver blot tre mere punkter i styrke til at bære, at bæltet & quot!; Men der er tre funktioner eller design af spillet, der stod ud for mig mere, hvoraf den første er dybden af ​​sine klasser

Der er fire klasser at vælge imellem & ndash.; Den Embermage, Ingeniør, Berserker og Outlander. De passer indenfor klassiske arketyper, men Torchlight 2 giver mulighed for en stor del af figurtilpasning gennem sine færdigheder træer. Der er tre pr klasse, og hver dygtighed træ har syv aktiv og tre passive evner og flere lag. Det tager 15 point til fuldt max en enkelt færdighed. Bortset fra player mods, er der ingen måde at max alt.

Det gav mig en masse valg i, hvordan man opbygger min Outlander. Jeg kunne have fokuseret på tæt indkvarteret træfninger med et haglgevær, fest buffs, fjendtlige debuffs, holde min afstand med en bue, Glaive evner, eller en kombination. Jeg valgte akimbo pistoler for deres hastighed og åleglat udseende - jeg er lidt forfængelig - med en sund investering i fjendens debuffs besværgelser og færdigheder. Dilemmaet af valg var altid til stede, som jeg altid værdsætter i rollespil.

At forholdet til valget var ikke helt perfekt for mig, dog. Bortset fra de sidste tre tilbragte skill points, er der ingen mulighed for en fuld karakter respec. Dette forårsagede mig ikke lille mængde smerte, som jeg tilbragte mere tid i de første par timer af spillet forsøger at plotte min build end aktivt at spille. Det er et design beslutning jeg ikke er enig med, især i et spil med så mange muligheder, da jeg føler, at det straffer større udforskning af karakter bygger for dem af os med begrænsede mængder af tid. Men når jeg udmattet mig selv og senere opdagede jeg kunne tjene ekstra skill points ved at øge min berømmelse - tjent gennem besejre mini-chefer, chefer og forskellige quests -. Jeg begyndte at have det sjovt igen

til min overraskelse, det samme visuelle identitet jeg havde mistakingly afskediget med det første spil holdt mig kommer tilbage i sin efterfølger. Runic Games besluttede at gå til en stil, der ser så sjovt som det spiller, og det lykkedes vidunderligt. Det er enkle, men alligevel overdrevet og fuld af farver, der henledte skarpere opmærksom på sin karakter, punkt og fjende detalje. Det hele kommer sammen for at gøre en charmerende, varm vildt at se og spille. At enkelhed går frem til de miljøer, hvilket gør nogle steder noget ensartet, men de heldigvis aldrig over-ophold deres velkommen. Det tager ikke for lang tid at rydde et fangehul eller et område, inden du går videre til nye, forskellige steder.

Endelig jeg virkelig værdsat PET-systemet. Der er flere også vælge fra, herunder forskellige skins. Den panter jeg valgte blev en stor allieret i kamp, ​​ofte outdealing mig i skader og attributter & ndash; Jeg følte jeg nogle gange var pet & ndash; men han også kunne fungere som et lager muldyr. De kan derefter sendes til byen for at sælge nogen produkter givet dem eller købe stykgods for spilleren, såsom potions og ruller. Dette holdt handlingen for mig at gå i stedet for at bryde det op for byens kørsler. Tilstrækkeligt til at sige, jeg har vokset snarere knyttet til Mr. Muffins.

Torchlight 2 beviste jeg skulle ikke dømme en bog på dens omslag. Dens dybe klasse tilpasning, visuel stil og kæledyr systemet holdt mig spiller godt ind i natten, ligesom mine fingre skreg på mig at stoppe. Det er absolut ikke lyst til en tyve dollar spil. Det er en værdig investering for alle, der leder efter deres næste Diablo, Titan Quest eller Dungeon Siege

Torchlight 2

The Veteran & rsquo; s. Perspektiv, af Ian Cheong

Torchlight 2 har været et par år undervejs, ser et par forsinkelser i løbet af de sidste par måneder før dens endelige udgivelsesdato meddelelse på PAX slutningen af ​​sidste måned. Og hvis du & rsquo; re undrende, om ikke at fortsætte med at læse, I & rsquo; ll forordet resten af ​​dette stykke ved at sige, at spillet har været værd at vente.

Facing stejle konkurrence fra folk som Diablo 3, som havde sine forventninger bygget over en periode på ti år, Torchlight 2 har haft sit arbejde skåret ud for det. Udviklerne hos Runic Games kunne & rsquo; har været tilfreds med at spille anden streng til Blizzard & rsquo; s mastodonten, eller komponere deres egen symfoni. De valgte at gøre det sidste.

En efterfølger til det første Torchlight, spillet er en videreudvikling af alle dens funktioner, udvide dem godt uden for rammerne og mulighederne i det første spil. Det & rsquo; s større, bedre og sjovere (dette er den vigtige del) på alle måder.

Efter at have nydt den første Torchlight, det største problem, jeg havde med spillet var dens mangel på indhold, i forhold til andre action RPG. Der var en enkelt fangekælder, og du dykket dybere ind i det. Ligesom den oprindelige Diablo blev fangehul fyldt med en række forskellige miljøer & ndash; men alle de samme, det var bare en enkelt fangehul, som du flyttede dybere ind, som en slags Borgesian labyrint

Ved den tid, du. nåede Dwarven miner, kunne du føler knusende eksistentielle vægt alle femten af ​​de niveauer over dig.

Torchlight 2 er vildt forskellig fra sin forgænger, vige bort fra et enkelt, stort fangehul for en åben verden indstilling i som en bred vifte af dungeons og åbne miljøer er tilgængelige for dig at udforske, plyndre, og plyndre. Spillet gør du føler at du & rsquo; re faktisk på et storslået eventyr, og du går, uanset hvor din søgen tager dig.

Og vi taler om jagten, det & rsquo; s ikke ligefrem forædlende, da det & rsquo; s består af en serie af & ldquo; gå her og dræbe dette & rdquo; opgaver, men det gør en brugbar stykke arbejde at holde dig bundet til en overordnet fortælling, som du & rsquo; re belønnet for med nye fantastisk leder redskaber, som følger en række forskellige temaer baseret på de steder, du besøger. Du kan forvente at finde redskaber, der giver dig mulighed for at blande sig med dine omgivelser. Det giver mening, tematisk, at du wouldn & rsquo; t ønsker at bære et sæt tunge pelse i ørkenen. Salg

Med hensyn til spillet & rsquo; s steder, vil de steder, du besøger være alt andet end kedelig gengivelser af populære troper og indstillinger. Mere end bare en almindelig gammel ørken fyldt med egyptisk-tema arkitektur, du & rsquo; ll finde dig selv i kamp mod dampdrevne spider bots inde i en clockwork pyramide. Det & rsquo; d være ærlig at sige, at Runic Games sætte en stor indsats i at designe unikke steder og fjender for Torchlight 2 i stedet for at falde tilbage på Tolkienesque fantasi.

Spillet & rsquo; s indstilling er unik i sin identitet, og det samme filosofi design strækker sig til dens centrale mekanik. Alt fra nivellering op til at tjene skill points sætter Torchlight 2 bortset fra sine konkurrenter. Som Christopher nævner i sin anmeldelse ovenfor, du & rsquo; ll tjene skill point ved nivellering op og også ved at optjene & ldquo; berømmelse & rdquo; niveauer, som du nå fra færdiggøre quests og dræbe boss monstre. Selvom spillet giver mulighed for meget begrænsede respecs, den overflod af skill points giver dig en mulighed for at opbygge din karakter, som du ønsker uden at være afhængig udelukkende på slibning for niveauer. Du & rsquo; re sætte dig selv i alt for meget ringere, hvis du aren & rsquo;. T helt præcis i hvilke færdigheder, du vælger, enten

Der er en fordel for at investere mange i samme færdighed, som hver aktiv færdighed kommer i tre niveauer, der giver enorme boost med færdiggørelsen af ​​tier. At vælge en færdighed relativt lavt niveau til at investere i, kan give en enorm payoff senere i spillet & ndash; og mange af de færdigheder forbedres med din karakter & rsquo; s niveau i stedet for at give faste ydelser.

Leveling mekanik til side, spillet er en fornøjelse at spille. Det starter langsomt, ligesom enhver anden handling RPG, men stigninger i tempo som du bliver mere fortrolig med de færdigheder, du har. Handlingen er rytmisk, og rydde en hel fangekælder af monstre føles gennemføre et orkester, der består af sværd, magi, og eksploderende kroppe. Når du & rsquo; re i denne tilstand, Torchlight 2 bliver umuligt at sætte ned & ndash; i det mindste indtil du & rsquo; re gjort med fangehullet.

Addictive selvom oplevelsen kunne være, er spillet heldigvis struktureret på en sådan måde, at det & rsquo; s muligt at nyde det i korte eller i mange timer ad gangen, afhængigt af dine præferencer. Hver boltre gennem en fangekælder vil tage dig ikke mere end et par minutter, og afhængigt af mængden af ​​tid, du har til overs.

Torchlight 2 viser, at ved at bygge på alle de elementer, der gjorde det første Torchlight et fantastisk spil og ved at nægte at tage højde for trætte tendenser, det & rsquo; s muligt at producere noget helt unikt og velsagtens mere fantastisk (et argument jeg ville gøre) end næsten alle andre action RPG som & rsquo;. s lige nu

The Verdict