Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Mass Effect 3 Omega DLC

Anmeldelse: Mass Effect 3 Omega DLC

Havde den mission at generobre Omega blevet optaget på disken på Mass Effect 3 lancering som en valgfri side mission ligesom mange af dem, hvor du mødes med dine gamle holdkammerater, folk ville huske det lyserødt som en af ​​de mere udfordrende og spændende dele af spillet. Kommer ind på tre eller fire gange længden af ​​en af ​​disse missioner, er det en velnæret virksomhed, og det ville have stod. Og, selvfølgelig, folk ville have været glad for at være i stand til at tilbringe mere tid sammen med Aria, endelig.

Som det står nu, Omega $ 15 DLC er stadig en for bøgerne. Det er episk og spændende, og det har nogle af de mere intense kampe i spillet. Spille på normal sværhedsgrad, jeg faktisk døde et par gange, og det næsten aldrig sker. Som en udfordring, det er et skridt op fra de fleste af Mass Effect 3 på samme måde Lair af Shadow Broker var til Mass Effect 2.

Og ja, det er rart at være omkring Aria mere. De af os, der har læst bøger og tegneserier har fået at vide hende rimelig godt, men det er bedre at se hende i kødet, som det var, selv om hun nogle gange kan være endnu hårdere end dit gennemsnitlige overløber Shepard.
< p> også, vi endelig få vores første kig på en kvindelig Turian, og jeg fandt hende mærkeligt sexet. Der er helt sikkert en forskel i ansigtet struktur mellem hanner og hunner, og denne dame ansigt er helt sikkert tiltalende. Men denne Turian, Nyreen, har en personlig bue, der hovedsageligt går ingen steder og konkluderer i slutningen af ​​missionen med et meningsløst og unødvendigt heroiske øjeblik. BioWare klart havde ingen idé om, hvad de skal gøre med hende, og det er en skam.

jeg er ved at komme til min store klage, men jeg først ønsker at løse et mindre. Omega har ingen legitime moralske dilemmaer. Hele appel af Mass Effect er valg, men du får ikke nogen sags skyld her.

Nu, for Big One.

I sidste ende, Omega er blot endnu en kamp i kæmpe mod Cerberus, og jeg har svært ved at forestille sig, at er virkelig, hvad nogen ønsker nu, at vi har set hele hovedhistorien i Mass Effect-trilogien. Har vi virkelig brug til bord over kontanter for at kæmpe for et par flere ressourcer, der vil hjælpe os ud i den endelige kamp med Reapers end Jorden? Jeg tror det ikke.

Faktisk er det koster $ 15, mere end nogen anden Mass Effect DLC til dato. EA vil retfærdiggøre udgifterne ved at sige det giver mere indhold end tidligere packs, og det er sandt, i en vis forstand. Med hensyn til tid, det vil tage dig at fuldføre Omega, vil du sætte mere ind i dette end selv Shadow Broker. Too, kan jeg ikke forestille mig at have Carrie-Ann Moss i en hovedrolle er billigt.

Men hvad er meningen med dette? Er det udvide vores forståelse af begivenhederne i Mass Effect saga? Nej Er det drille os om, hvor serien er på vej hen? Nej Er det give os nogen nye lore at tygge på? Ikke rigtig, medmindre skæbne Omega er en eller anden måde særligt vigtigt for dig, når alt rummission liv er på spil.

I det store arrangement med ting, denne mission, som vil køre dig en fjerdedel af den pris, du har betalt for hele originale spil, virker som en bagatel. Det føles ikke som om det var virkelig det værd, nu, at have oplevet det.

Igen, havde denne kamp været i spillet ved lanceringen, ville jeg have nogle klager over det. Det ville have været helt fint at gå gennem denne mens jeg først oplever Mass Effect 3. Men dens eksistens som en standalone DLC mission otte måneder efter at jeg så, hvordan denne historie endte ikke synes berettiget.

Det, vi har brug for nu, er indhold, der udvider vores forståelse af den større Mass Effect historie. Omega ikke leverer det, og så har jeg svært ved at anbefale at købe det, medmindre du er ved at spille Mass Effect 3 for første gang.

3 ud af 5