Spil Guider > videospil > alle video game > Monster Loves You! Anmeldelse: monstrøst Engaging

Monster Loves You! Anmeldelse: monstrøst Engaging

Hvis et monster gør en overbygning joke i skoven og ingen er rundt for at høre det, er det stadig sjovt? Tilsvarende, hvis en korrekturlæser gør en masse uhyrlige ordspil i sin artikel, er han gøre den rigtige beslutning? (Hint: han & rsquo; s ikke.)

Sådan er monster liv - en neverending kaskade af moralske (eller umoralske) valg at gøre, alle lavet på bekostning af tid. Det & rsquo; s nok til at gøre en overveje i spillet konsekvenser af at gå ud i skoven, sidder på en klippe ud for en pludren stream, og længselsfuldt stirrer ind i det fjerne ... i dette tilfælde, indkapslingen ud et hus med tre mistænkeligt -familiar svin i det. Det er den slags situationer, du vil blive konfronteret med ofte i Monster Loves You!
, Et nyt eventyr spil ved Dejobaan og radiale Games.

Ved starten af ​​spillet, du ' re kastet ind at være med en pludselighed, der kun kan beskrives som alarmerende - inden for det første minut du ubevidst forme din karakter med en tankegang, du ikke engang klar over du udvikler. Hastværket forringer ikke gameplay oplevelse, dog - tænk på Monster Loves You
som en meget detaljeret, charmerende trukket vælger-din-egen-eventyr roman, der tager ca mellem en halv time og! en time at gennemføre (hvilket naturligvis afhænger af din læsehastighed).

Apropos gameplay, der er ikke meget til det, selv om, igen, det ikke forringer den erfaring. Faktisk simpel præsentation gør spillet føler venlige og tilgængelige, som synes at være, hvad Dejobaan og Radial synes at gå til - det føles som om det var specielt lavet til at have flere niveauer af betydning. Den bedste sammenligning jeg kan tænke på er at det univers af Adventure Time: det er en meget mørk og dyster verden ja, men jeg vil stadig lade min ti-årige søster spille det, simpelthen på grund af, hvordan det er præsenteret, og magi på dette er, at vi begge kan sætte pris på det, bare for forskellige grunde. Denne form for multi-lag skrivning er, i hvert fald fra mit perspektiv, et af kendetegnene for en fantastisk historie, og det faktum, at det er dynamisk, med 14 forskellige slutninger (at & rsquo;! S 11 mere end Mass Effect 3), giver kun . det mere tiltrækkende

Men - og det er et stort men - hvis du & rsquo; re en af ​​de spillere, der er mere interesserede i gameplay end historien, dette spil vandt & rsquo; t være interessant nok til at holde din opmærksomhed. Trods sjovt, det & rsquo; s absolut stadig et meget casual spil, og ikke noget, som jeg & rsquo; d være villig til at spille i flere timer ad gangen. Det & rsquo; s rart for små mundrette gaming sessioner, og efter de 14 forskellige slutninger er blevet låst op, jeg wouldn & rsquo; t forventer, at være alt det interessante. Men man ved jo aldrig - udviklerne kan beslutte at tilføje flere endelser. Det ser ud som den logiske ting at gøre, for at puste mere liv ind i kampen.

Alt i alt Monster Loves You!
Er en sjov lille eventyr med omkring syv timer & rsquo; værd af frikvarter (givet at du foretager de optimale valg for hver gennemspilning), som jeg & rsquo; d sige afgjort retfærdiggør $ 10 pris. Det & rsquo; s et af de spil, der & rsquo; s stor for nogle milde tøven (noget jeg lærte under forsøget på at skrive denne anmeldelse, faktisk), og at & rsquo; s hvorfor jeg helhjertet anbefale det

Final Verdict.

8 ud af 10