Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: uretfærdighed: guder Blandt Us

Anmeldelse: uretfærdighed: guder Blandt Us

NetherRealm Studios gjorde stort set det umulige med deres 2011 genstart af Mortal Kombat
. Efter få gang den gyldne alder af kampspil i begyndelsen /midten af ​​90'erne, franchisen mistet sin måde for de følgende 15 + år. MK forsøgt at ændre med tiden, men uanset hvor oprigtig den indsats, var det for intet. Så kom det uundgåelige. Du hører ofte om en serie, der har fedt skåret væk, blive bragt & quot; tilbage til sine rødder & quot ;, men sjældent gør en tilbagevenden til basics nærmer faktisk arbejde. Endnu sjældnere er, hvordan en sådan indsats er shepherded af de mennesker, der skabte magien i første omgang (mere eller mindre). Men MK9, eller bare Mortal Kombat
, gjorde netop det. Nåle sige, forventning til opfølgningen har været høj. Men når ord kom, at det ville være et kampspil baseret på DC Comics karakter, sagde spænding omdannet til pågældende, samt skepsis. Og reaktionen ville være helt uberettiget, hvis ikke for det faktum, at vandet blev dyppet i ikke alt for længe siden. For Mortal Kombat 8 ​​
, alias Mortal Kombat vs DC Universe
, mange så spillet som et tegn på franchisen (og de involverede personer) som at hoppe hajen. Så hvordan gør deres seneste indsats, DC Comics-baserede fighter spil uretfærdighed: guder blandt os
, billetpris? Nå, Uretfærdighed
er ingen Mk8, at & rsquo; s for sikker. Faktisk er det er egentlig ikke en MK spil overhovedet.

Uretfærdighed
bærer megen lighed med en traditionel Mortal Kombat
erfaring, i hvert fald i første omgang. Generelt det er langt tættere på Capcoms tage på kampspil, end man kunne forvente. I stedet for standarden højt spark, lav spark, høj punch, lav slag arsenal, der har været en fast bestanddel af MK siden dag ét, der er svage, medium, og stærke angreb. Spilleren har at holde tilbage for at forsvare, i modsætning til en traditionel blok knap. Der er en dedikeret indkast knap (lyse og hårde angreb, når der trykkes på samme tid, kan initiere et indkast) ligesom i MK9, plus begge udløsere anvendes til at udføre en super træk, igen ligesom i NetherRealm tidligere indsats. De fleste figurer er i stand til at gøre det MK-esque uppercut vi alle kender og elsker.

Controls er signifikant forskellige fra, hvad en MK fan kan anvendes til. En eller anden måde, at frem og tilbage er stadig lige så hektisk som i MK9. Dette opnås dels gennem karakter afbryderknappen, som gør det muligt beføjelser og evner til hver goody fyr eller dårlig. I nogle tilfælde yderligere lovovertrædelse er resultatet, mens det i andre andre, er defensive egenskaber vundet eller styrket (afhænger af, hvem du bruger). Det er også hjulpet af interaktive miljøer. Afhængig af hvem og hvor du er, kan visse specielle angreb udløses. For eksempel hvis du springe i luften, mens du spiller som Superman, vil en luftpudebåd flytte udføres. Tryk den rigtige knap på det helt rigtige tidspunkt og Supes vil gribe bilen og smadre sin modstander med det. Deathstroke. I mellemtiden vil modangreb ved at placere en bombe, hvilket får bilen til at eksplodere, og dens granatsplinter splintre, igen påføre yderligere skade. Spillet, ikke overraskende, er over toppen, når det kommer til super bevægelser. Hver fremhæver personligheder dens tilhørende karakter, og føles som de sidste sider i et problem, hvor alle spil er slukket. Selvom kaos hjælper også at tilføje en stor dybde i sagen; med så mange faktorer at overveje, ansigt offs er en blind byge af specielle bevægelser, interaktive miljøer, og god gammeldags og lykke. En spændende ny tilføjelse til formlen er Clash. Det tillader en spiller at satse en del af deres super meter mod modstanderen, med succes resulterer i sundhed regenerering. Mens konceptet er spændende, udførelsen er ikke, OAS dens virkelig kun fair, hvis begge modstandere har den samme mængde saft i deres super meter. Hvis en karakter med tre hele søjler går imod nogen, der har nogen, nogen gætte, hvem der vinder? De er også for let at indlede. Men hey, A for indsats. Det er anderledes i det mindste.

Hovedparten af ​​spillet er i historie mode, der er meget lig den, der findes i MK9 (velsagtens en af ​​spillets mest behagelige overraskelser). I det de gode (og en dårlig en) er suget ind i en alternativ dimension, en, hvor Superman er gået nødder og regler hele Jorden med en jernnæve. Hjælpe ham er andre meta mennesker, som enten er for bange for at stå op til Supes eller er for forbruges med deres egen tørst efter magt at pleje. Men ikke alle er på onde Supermans team. Ikke overraskende, den alternative univers version af Batman er den største torn i siden. Spillet ser spilleren styrer et bestemt tegn for en bestemt del af fortællingen. Dette var til stede i det sidste Mortal Kombat
spil og var en stor funktion. Her er det en mild skuffelse. Ud fra følgende betragtninger før spilleren kontrollerede både gode og dårlige karakterer, her spillet præsenteres det meste fra heltene synspunkt. Det føltes også betydeligt kortere end MK fortælling. Det forudsætter endvidere en enorm mængde af forudviden, der opererer på den idé, at hver spiller allerede er bekendt med alle tegnene fremhævet. Indrømmet, MK9 ikke var tungt på baggrundshistorie for hver individuel karakter; ingen af ​​Kombatants har de rige baggrundshistorie af DC personligheder. Men i sidste ende, medmindre du er en ivrig DC Comics person fleste spillere vil blive overladt gad vide om de grundlæggende baggrundshistorie detaljer, rivalisering og som skurken er ærkefjende af hvilken god fyr. Oven i det, er der ikke nok materiale til at inspirere en til at gå ud og købe en tegneserie at lære mere om Shazam. Mindst selve historien er tjenligt nok. Man kan endda sige, det er faktisk anstændigt i pletter? Som man kunne gætte, mange tegn handle på den modsatte måde, du & rsquo; d forventer, herunder en, jeg regnede ville vise sin & quot; ægte farver & quot; i sidste ende, svarende til, hvordan han normalt ville opføre sig på den almindelige kontinuitet. Heldigvis det er ikke tilfældet (undskyld, men at gå i detaljer yderligere vil helt ødelægge overraskelse). Også scriptet selv er fremragende. Når nogen forsøger at handle sjove, de faktisk er. En anden Et plus i min bog.

Ser klog, spillets overordnede æstetik er ganske tæt på Mortal Kombat
, noget mørke og barske, der fungerer godt for den påtænkte tone. Taler som en fan af japanske titler, såvel som deres andre former for underholdning som manga, det er faktisk en dejlig pause at have noget, der ser ud og føles grundigt Western.The karakter modeller er tilstrækkelige (påklædning er, hvad, hvordan studiet ville mode dem hvis de løb DC Comics selv, har jeg fået at vide), i det mindste de hanner dem. Desværre (og dette var et problem med MK9) de kvindelige karakterer ser væk fra at sætte, bizarre, selv grim. Wonder Woman især ser almindelig latterligt, og enhver faktisk kvinde med en kropsbygning som hendes sandsynligvis ikke ville være at stå på egne ben, selv om hun virkelig var en Amazonas. Lyden er fin, men ikke noget at skrive hjem om. Så igen, har musikken aldrig været NetherRealm forte. Lydeffekterne er stedet på, herunder enhver punch, spark, skrige, og crash. Ærgerligt det samme kan ikke siges om stemmerne. Kevin Conroy er tilbage som Batman, som man kunne forvente, men Mark Hamill er ikke som Jokeren. Dette er ikke en enorm shocker, da han offentligt pensioneret fra denne rolle efter Arkham City. Desværre hans afløser er bare kinda & quot; der & quot ;, og ikke på en god måde. Ud over Story Mode er en langt mere standard Battles Mode som sætter spilleren mod grupper af modstandere baseret omkring bestemte filtre (alle er en god fyr, eller en dårlig fyr, eller en forgiftet fyr). Det andet store salgsargument er STAR Labs, som kræver spilleren til at fuldføre mål såsom at besejre en modstander under specificerede betingelser. Mål køre farveskala og er klart designet til at øge uretfærdighed
's replay-evne, især da klarer sig godt vil frigøre forskellige låse op, ligesom alternative kostumer og bag kulisserne lækkerier.

Mens jeg hader at foretage sammenligninger til andre spil, det største problem er, at denne tilstand er ikke nær så spændende som det var i Mortal Kombat
. Jeg har ikke gjort mig igennem det hele, men det synes at gå glip af følelsen af ​​munter goofiness der præget MK Challenge Tower. Et af de vigtigste drivkræfter i denne tilstand var mulighed for at låse op for en ny efterbehandling flytte, noget Uretfærdighed
helt mangler. Alligevel er jeg stadig tvunget holde ud. Sandsynligt dette skyldes til dels håb om at få I njustice
's version af Superman til at ligne den, jeg voksede op med. I sidste ende, er det ikke tilbyde den slags replay værdi, som jeg forventede eller håber på, men på samme tid, har den ultra tilgængelige gameplay af MK blevet gjort alle bedre med en gør af kaos, på et vist niveau svarende dybde . Kun tiden vil vise, om jeg vil bemærke spillets ubalancer og bliver frustrerede. Men jeg er også overbevist om udviklerne vil blive på toppen af ​​tingene og anvende patches som nødvendigt, som de gjorde med den sidste udgivelse. Det er bare forskellig fra de fleste af de andre kampspil derude; t studie fortjener ros for at prøve noget anderledes og tage en risiko. Hvis du er slået fra af de over afhængighed af komplicerede combos i Marvel vs. Capcom 3
eller er bare træt af Street Fighter 4
(eller dælen, Capcom krigere i almindelighed), < em> uretfærdighed: guder blandt os
vil hjælpe med at udfylde det tomrum. I mit tilfælde, ville det være tiden mellem nu og frigivelse af Mortal Kombat 10

uretfærdighed:. Gods Among Us
8 ud af 10

uretfærdighed: guder blandt os blev udviklet af NetherRealm Studios og udgivet af WB Games. Det blev udgivet den 16. april 2013 for Xbox 360 og PlayStation 3 Nordamerika, på MSRP på $ 59,99. En kopi blev leveret af udgiveren med henblik på revision.