Spil Guider > videospil > alle video game > Far Cry 3: Blood Drage anmeldelse: A Neon 80s Acid Trip

Far Cry 3: Blood Drage anmeldelse: A Neon 80s Acid Trip

Det er et nyt koncept, der tager et spil skabelon og gøre noget helt nyt og anderledes ud af det. Man skulle tro, at når du er bogstaveligt talt genbruge for rammerne af et spil til en anden du ville få noget lignende til det oprindelige. Men i tilfælde af Far Cry 3: Blood Drage
, godt, resultatet er temmelig enestående

Blood Drage
er på sit hjerte Far Cry. 3
oplevelse. Du er på en ø. Du kan strejfe rundt øen efter behag. At øen er fyldt med fjendtlige forposter, som du kan tage over. Hver af disse forposter har en dusør bestyrelse slags, der lancerer sidequests.

Ud over dette, Blood Drage
har intet at gøre med Far Cry 3
eller dens plot. Dette spil handler ikke om Jason Brody. Det er ikke super Serious Art forsøger at gøre nogle Gennemgribende erklæring. Det er i stedet at et videospil version af, hvad Ubisoft mener være en 80'er-ish vision for nuværende, én, hvor Nordamerika er en nuklear ødemark i 2007 efter USA nuked Canada for at forhindre, at en sovjetisk invasion. Også Michael Biehn er helten. Selvfølgelig.

Men Blood Dragon er helt sikkert dagens vision om en 80'er version af i dag, og det er aldrig mere tydeligt end i farvepaletten, som er alle neon blå og grønne og pink. Selv fjende blod er en lyseblå farve. Det hele er ganske smuk, og det håndværk en præsentation, der er ganske tiltalende, især i dets modsætning til normale spil farvepaletter. Selvom alle Blood Drage finder sted om natten, det er alle lyse og farverige.

Dette spil er først og fremmest, en vittighed. Ved starten af ​​spillet, bliver du præsenteret for denne prompt:

Jeg ved ikke, hvordan nogen spil kunne sætte en tone mere tydeligt end det, og alt hvad der følger forbliver tro mod at. Der er ikke en alvorlig knogle i dette spil krop; hele fortællingen af ​​denne enlige cybercommando tage på en frafalden soldat forsøger at lancere missiler lastet med blodet af licenshaverens Blood Dragons (hvilket kuld øen) er positivt dækket i blink og nikker. Og Michael Biehn helten formår at være en endnu bedre macho tegneserie helten end Duke Nukem eller Serious Sam nogensinde var. Jeg siger, at som et bevis på Biehn præstation og linjerne skrevet til ham mere end en svag mod disse ikoniske figurer.

Selvom under gameplay ingen vil forveksle Blood Drage for et spil bygget på Doom motor, det gør aksjer et meget vigtigt aspekt med sine forebear Star Wars: Mørke kræfter og mange andre tidlige 90'erne historie spil & ndash; plottet er fortalt gennem rudimentære semistatic tegninger med voice overs. Enhver med en 20 + år gaming historien vil se disse primitive cutscenes og føle sig hjemme.

Da Blood Drage
er et spil, der er kun $ 15, bør du holde dine forventninger i overensstemmelse så langt som, hvor meget indhold dette spil vil give. Hvis du er opsat på at befri alle forposter og færdiggøre alle de sidemissioner at tjene alle de våben modifikationer, har du masser at holde dig besat. Men hvis du holder dig til den vigtigste vej, vil du opdage historien kun indeholder syv missioner, og du bør være i stand til at slå dem i omkring tre timer. Men jeg kan ikke få mig selv til at klage over, at se hvordan erfaringerne er bemærkelsesværdigt underholdende, så meget, at jeg faktisk kunne spille skid igen.

Men det er klart i nogle pletter, at udviklingen hold arbejdede inden nogle strenge budget og tidsbegrænsninger, og denne omstændighed er aldrig mere indlysende end i Blood Drage
's slutning. Dette er et spil, der er ganske direkte om en soldat tager på en anden, men der er ingen klimaks kamp, ​​som den endelige konfrontation finder sted i cutscenes. Den sidste mission bygger sit momentum til en vild peak, kun at ikke betale det ud. Gameplay bare ender temmelig brat.

Alligevel Blood Dragon er en fin, poleret, aldeles underholdende stykke arbejde, og det ikke slides sin velkomst i det mindste. Jeg vil sige, ja, at resultatet her er i sidste ende mere tilfredsstillende end det oprindelige spil

Far Cry 3:. Blood Drage: 8 /10