Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Call of Duty: Avanceret Warfare

Anmeldelse: Call of Duty: Avanceret Warfare

Call of Duty
er et videospil hæftning, takket være serien & rsquo; evne til at trække i massiv salg år efter år. Serien har, for bedre eller værre, forblevet den samme siden sin fjerde iteration: Call of Duty 4: Modern Warfare
.
Avanceret Warfare
lover at ændre alt dette, ved at tilbyde en kampagne med innovative nye funktioner og en multiplayer mode, der gør fuld brug af spillet & rsquo; s nyligt tilføjede mobilitet. Sledgehammer Games har taget tøjlerne i serien og anses, at deres første indrejse i franchisen needn & rsquo; t gå i fodsporene på sine forgængere ved at tilbyde de samme gamle ting.
Kampagnen
Front og centrum til Call of Duty: Avanceret Warfare
erfaring er dens lange og overraskende velskrevet single-player kampagne grubetæring spillere i rollen som en soldat-for-hire opkaldt Mitchell. Spillet og gav udtryk for (dog ikke in-game) af Troy Baker, der kan lide mange af de andre karakterer i spillet har deres ansigter næsten perfekt replikeres i spillet & rsquo; s filmiske sekvenser, Mitchell befinder sig fanget som en brik i en krig, der føres af Call of Duty
serien & rsquo; bedst skriftlig skurk til dato: administrerende direktør for Atlas Corporation, Jonathan Irons, som & rsquo; s spillet af Oscar-vindende skuespiller Kevin Spacey. Spacey vender sig i en fantastisk præstation. Jeg var personligt bange for, at han simpelthen ville telefon den i & ndash; men Spacey er til stede og fængslende. Den kraftige levering af hans velskrevne monologer wouldn & rsquo; t lyd ud af sted, hvis der tales af Spacey & rsquo; s egen karakter i House of Cards
.
Hvis du kan lide ham i House of Cards
, du & rsquo; ll elske Spacey & rsquo; s skildring af Irons.
De andre tre hovedpersoner, Cormack, Gideon, og Ilona ved Adetokumboh M & rsquo spillede, Cormack, Gideon Emery, og Angela Gots henholdsvis give lige så god dialog og låne stærke, individuelle skildringer til deres karakterer. Jeg var lidt skuffet over ikke at høre mere af Troy Baker & rsquo; s Jack Mitchell, som hovedperson kun udtryk under filmscener og ikke i løbet af spillet korrekt. Jeg ville have haft nogle vitser og side bemærkninger, men heldigvis spillet altid fundet en måde at holde mig selskab med støtte fra Cormack, Gideon, og Ilona, ​​der tjener som spilleren & rsquo; s holdkammerater på forskellige punkter i historien. Der & rsquo; s en tydelig & ldquo; bånd af brødre & rdquo; føler til spillet i denne forbindelse hensyn, og de fire figurer, som er uadskillelige til tider føles som spilleren & rsquo;. familie
Ligesom andre Call of Duty
spil, Advanced Warfare
& rsquo; s kampagne spænder globalt og tager spillerne til forskellige hjørner af verden, der tjener som mere end simple legepladser til spilleren & rsquo; s destruktive tendenser. Sæt flere årtier ind i fremtiden, miljø føles & ldquo; levede i & rdquo; og dens forskellige dødbolde, som omfatter et specielt mindeværdig fangelejr, er godt konstrueret.
Hvis der & rsquo; s noget at sige om Avanceret Warfare
& rsquo; s kampagne, det & rsquo; s, at det gør ikke & rsquo; t forherlige krig, fokuserer i stedet på sin afsky for emnet. Trods en krig spil og et first person shooter, spillet & rsquo; s fortælling giver ingen skrupler om decrying krig faktisk for, hvad det er & ndash; en dårlig ting. Det & rsquo; s slags forfriskende betragtning hvordan de tidligere spil i serien fejrede krig i en chauvinistisk måde.
Og endelig, spillet giver stærkt incitament for spillere at gå gennem kampagnen på hårdere vanskeligheder og søge efter samleobjekter poster i form af militær intel spredt i hele hver af spillet & rsquo; s missioner gennem en unlock system, der giver ikke bare opgraderer til spilleren & rsquo; s medfødte evner (såsom ladning hurtigere og blinke mindre, når skud), men også belønner spilleren med forfængelighed elementer til brug i spillet & rsquo;. s multiplayer mode
Multiplayer

spillet & rsquo; s multiplayer-mode er nok kød af spillet, i det mindste til spillere, der køber det udtrykkeligt med henblik på at spille med deres venner. Der & rsquo; s et væld af regelmæssige multiplayer afspilningslister herunder Capture the Flag, Dominans, Momentum (en virtuel tovtrækning, hvor spillerne kæmper løbet kontrolpunkter), Hardpoint, og et væld af andre hæfteklammer fra serien.
Mens spillelister forbliver meget det samme som tidligere spil, hvad & rsquo; s ændret i multiplayer er optagelsen af ​​Exo-suit, som selv har kraftig brug i single-player kampagne. Mere end en gimmick, det Exo-suit ændrer tingene op ved at tilføje en god grad af vertikalitet i sagen. Spillere kan øge sig til højere jorden, streg til venstre, højre, frem eller tilbage i midten af ​​flyvningen og maskingeværild at undgå fjendtlig beskydning, smække jorden med et ødelæggende angreb, eller udnytte en bred vifte af specielle funktioner, herunder en tilsløring enhed og evnen til at køre på næsten det dobbelte af den hastighed, der sætter Crysis
& rsquo; multiplayer til skamme.
Den nye Exo-suit funktioner giver selv de mest hærdede spillere incitamentet til at mestre alle nye tricks.
Kombineret med givende tilpasningsmuligheder, spillerne er i stand til at klæde deres karakterer op (både mandlige og kvindelige) med våben og forfængelighed gear ulåst blot ved at spille spillet. Hvert så ofte, spillere får Supply Dråber, der indeholder redskaber for spillere at udstyre eller bjærgning for erfaringspoint. Dem, der spiller en masse af spillet vil utvivlsomt finde sig udstyret ud med virkelig cool ting.
Ud over de regelmæssige afspilningslister, spillet kommer med en kooperativ multiplayer-mode kaldet Exo Survival der ser spillerne går op mod bølger af fjender i forskellige formationer, mens du udfylder unikke mål under hver bølge. Afspilning nok af tilstanden selv låser forfængelighed elementer til brug i almindelig multiplayer, så der & rsquo; s det.
10 ud af 10
Call of Duty: Avanceret Warfare
tilbyder nogle af de største og mest interessante ændringer til serien, da Modern Warfare
, og lover hundredvis af timer af sjov i sin fantastiske multiplayer mode og gribende single-player kampagne, & rsquo; s den bedste i serien til dato. Don & rsquo; t glip af det.
Call of Duty: Advanced Warfare er udviklet af Sledgehammer Games og udgivet af Activision. Spillet retails for $ 59,95. En PS4 kopi af spillet blev leveret af udgiveren med henblik på denne anmeldelse.