Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Assassins Creed Unity

Anmeldelse: Assassins Creed Unity

Assassin & rsquo; s Creed Unity Hotel (AC: U fra dette punkt på) er Ubisoft & rsquo; s flagskib serie første fulde razzia i næste generations territorium. Det er en ædel forsøg på at puste nyt liv i, hvad der kan betragtes som en gentagen IP. Meget passende i en serie om at dykke ned i og genopdage fortiden, Enhedslisten forsøger sit bedste for at ryste støvet af gamle mekanik og puste nyt liv i sig selv. Faktisk, bortset fra et par nik er der ikke meget at forbinde dette arbejde tidligere. Dette går langt i retning af at gøre Unity
lyst til dens eget spil. På overfladen, hver post er mere eller mindre det samme som alle andre spil. Du har alle de samme generelle stykker: En historie, der foregår i en tidligere æra af nogle anseelse, en, der finder sted i den nuværende (godt i nær-fremtid), en masse stikkende mennesker i hemmelighed, en masse hale sekvenser , og en masse stikkende mennesker temmelig åbent

AC:. U er ikke summen af ​​dens dele. Unity
til tider føles mindre som et spil og mere ligesom flere forskellige eksperimenter bliver sidder fast sammen. Stort set alt i dette spil er en omarbejdet udgave af tidligere elementer: kamp, ​​stealth og gratis-kører. De tre grundlæggende søjler i serien & rsquo; gameplay er blevet re-manipuleret. Assassin & rsquo; s Creed
er reforged.

Revolutionerende France gengives smukt. I hvert fald når det uhyre afmatning gør ikke & rsquo; t forårsage kameraet at stamme grueligt eller når skarer af generiske mennesker fylde hele den plads. Fordelen her er Paris i sig selv er gigantisk. Når du klatre op til toppen af ​​Notre Dame eller et andet synspunkt får du en fornemmelse af, hvor meget af byen er explorable. Det hele er explorable. Og det er enorme. Det er let at bruge timer kravle gennem de mange områder og blive fanget gør crowd begivenheder. Enkelte områder i det mindste er altid fyldt med skarer dette nummer i hundreder. Et par sekvenser ligne de bryder ind i tusindvis. Dette er den første Assassin & rsquo; s Creed
til virkelig at give følelsen af ​​en levende by

En af de største grafiske ændringer er også den mindste umiddelbart mærkbar.. Tidligere karakterer som Connor eller Ezio alle følte nogenlunde det samme. Dette kan være hånd vinkede væk ved at sige, at som forfædrene til Desmond Miles kunne det forventes, at de alle ville have lignende bygger og bevægelse stilarter. Mere rimelighed dette kunne forklares ved udviklere genbruge ressourcer. Arno flytter dog meget anderledes end andre spilbare snigmordere. Han har mere blomstre, mere variation i klatring metode. Arno & rsquo; s bekæmpe animationer også er blevet opdateret væsentligt. Han har ikke krydse spilleområde helt ligesom Edward Kenway gjorde. Arno & rsquo; s flow på tværs af tagene har vibe af en stalking kat.

Playing som Arno har en meget tydelig fornemmelse. Han er meget lettere at miste overblikket over for en anden. Dette er især mærkbar, når kameraet trækker lidt tilbage, fordi du er i en menneskemængde af hundredvis af mennesker protesterer. Han gør ikke & rsquo; t har den samme følelse af magt som tidligere hovedpersoner har. Han & rsquo; s spinklere, mindre elastisk, men meget mobile. Kameraet gør ikke & rsquo; t helt center på ham. Du får en meget større dybdeskarphed og som et resultat dine øjne fokuserer ud over ham, da snublende rundt i byen. Combat frarådes i dette spil. Et par af fjender er nemme at sende direkte kamp, ​​hvis du fange dem på sengen, men som du tilføjer kombattanter, spillernes odds betydeligt falde. Det bliver hurtigt standard drift, når opdaget at køre og skjule. I tidligere spil kunne man nemt kæmpe hver vagt, der ankom og faktisk hvert spil vil understrege kamp. Dette er til trods for, at serien skulle være om snigende krigere forsvinder efter at deres mål. Borte fra spillet er den nemme counter dræbe. Når bekæmpe bliver åben, hver fjende bliver en levedygtig trussel. Tager et hit, især tidligt, efterlader dig åben for at blive dræbt meget hurtigt. Dette er en velkommen ændring fra den næsten slog & rsquo; em up atmosfære af serien

Stealth i dette spil er blevet fuldstændig moderniseret.. I tidligere spil, du skulle bo helt ude af syne af fjender eller en alarm hæves. Valget bliver så du enten tage sig tid til at bekæmpe dem ud eller skjule, indtil de stopper efter dig. Ny til serien er et dække mekaniker. Du kan nu snige af vagter i stedet for detouring omkring dem. Dette ændrer strømmen i sekvenser, hvor du skal finde en person i en bygning.

Disse ændringer synes meget mindre på overfladen. Alle placeret sammen bliver det en meget interessant spil i sin vorden. Det giver AC: U for at være den slags åben verden spil var det altid beregnet til at være. Men dette er slags hvor spillet går af sporet

AC:. U er en masse gode ideer, der fik dårligt syet sammen. Selv historien føles som en eftertanke. Jeg vandt & rsquo; t spilde for meget af historien, men det var ganske ligetil og temmelig tør. Der er én begivenhed mellem hvad der bør være fjender, der viser sig at være faktiske altruisme i stedet for hvad der virker som en udspil for fremtiden. Alt i alt, plottet er stort set ligegyldig. Det gør ikke & rsquo; t virkelig bruge den form for tid eller energi som tidligere spil i om et tema, hvilket er en skam, da Revolutionary France er fyldt med potentielle emner og begreber til at illustrere. I stedet spillet fokuserer på en stjerne-krydset romance, der udfolder sig frygtelig forudsigeligt.

Resten af ​​spillet er lidt ligesom dette. Alle de enkelte elementer i spillet, når kigget på er stor og fungerer godt, sætte dem sammen og det hele bliver mindre interessant. Klatring bygninger er stor, indtil det pludselig får buggy og du hopper væk fra væggen i stedet for at hoppe til en anden hånd hold. Combat er stor, indtil du prøver at undvige eller parere og spillet forsinker dit input på grund af fejlbehæftet lag og du får stukket indtil desync. Stealth er stor indtil mængden hakker spillet, og du finder dig selv at støde ind i en vagt, der formår at advare alle vagterne i området trods du stadig at blive fanget i en lav frame rate verden.

< p> Co-op var en anden del af spillet, at når man arbejder korrekt var en masse sjov. Hver co-op mission føles fuldt realiserede ideer og ikke ligesom udvandet side tilbud. Den omstændighed, at multiplayer opretholder følelsen af ​​AC universet er faktisk ret imponerende. Men jeg havde en masse problemer med matchmaking den det punkt, hvor jeg kun formået at afslutte et par missioner. Med venner vil det sandsynligvis være en meget glattere og langt mindre besværlig. Dem jeg har spillet var temmelig interessant og krævede en masse omsorg fra hver spiller. Med et solidt team arbejder sammen, jeg har ingen tvivl om, at spillerne vil få en god fornemmelse af, hvad et velfungerende broderskab ville føles.

co-op funktion er også grunden til, at der ikke er nogen kvindelige spilbare snigmordere i dette spil. Hver spiller er Arno i co-op. Det & rsquo; s lidt over toppen til at foreslå, at de gjorde det for at gøre nogle meta-punkt, men dens næppe rettet og noget ignoreret. Det & rsquo; s en bekvem måde at afvise tanken om, at de burde have investeret tid og ressourcer i at skabe en kvindelig karakter. De stadig komme til at have deres multiplayer element, men uden at skulle gøre noget ekstra.

Helix, booster packs og følgesvend app er alle ekstra funktioner i spillet. De er unødvendigt at nyde historien i spillet. Men for at låse alt indhold i det spil, du har brug for at downloade app og deltage i en online tracking system. ( Assassin & rsquo; s Creed: Starter
)

Det & rsquo; s værd at nævne, at i spillet er der tre typer af kister: den første er den normale bryst du er vant til, det andet kræver brugen af ​​følgesvend app til at låse op, og den tredje kræver, at du deltage i tidligere nævnte Indviede. Helix er en buyable valuta, som gør det muligt at omgå nogle elementer normal indkøbspris og også gøre køb øger muligt. Øger er blot, at midlertidige boosts til din karakter & rsquo; s statistik varighed tre minutter

AC: U har sine problemer.. Nogle er uløseligt forbundet med design, nogle kan afhjælpes ved patches og nogle vil få meget bedre i den næste iteration. Dette spil lavet fed ændringer en etableret formel og ikke alt arbejdet. Det ser ud som Enhedslisten vil være en stor relancering punkt, ligesom det oprindelige Assassin & rsquo; s Creed
var. Men for nu, det & rsquo; s ikke hvad det kunne have været. Dette vil være både en velsignelse og en forbandelse til serien fremover.

6/10
< p> En kopi af spillet blev købt af korrekturlæseren.