Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Bowers & Wilkins P7 Headphones

Anmeldelse: Bowers & Wilkins P7 Headphones

I al min erfaring at eje og gennemgå hovedtelefoner og andre audio gear, I & rsquo; ve kommer til at finde, at nogle af de bedste gaming hovedtelefoner weren & rsquo; t designet med spil i tankerne overhovedet. Nogle af de bedste kvalitet hovedtelefoner fra mærker dedikeret til musik lytning tjene som udmærkede aflytningsudstyr til at spille videospil.
Bowers & amp; Wilkins & rsquo; flagskib hovedtelefon, P7, er en sådan hovedtelefon. Designet til alle omkring high-fidelity lyd med lydentusiaster i tankerne, P7 er fantastisk til spil. P7 er Bowers & amp; Wilkins & rsquo; fuld størrelse hovedtelefon. Det blev udgivet i slutningen af ​​2013, og følger den mindre P3 og P5 i B & amp; W & rsquo; s lineup af audiophile-grade dåser.
siges at være den bedste i klassen for sin prisklasse (det retails for $ 399), var jeg meget spændt på at gennemgå P7.
have fjernet det ud af emballagen, den første ting jeg bemærkede om P7 var ørekopper, som er dækket i høj kvalitet fåreskind læder. De føler yderst behagelig på huden og don & rsquo; t afhente gunk fra bag ørerne eller få dig til at svede. Det & rsquo; s helt kontrast til den billige protein læder-lignende materiale, du kan finde på andre par af high-end hovedtelefoner. I betragtning af den kvalitet, jeg don & rsquo; t forventer materialet til at rive fra hinanden efter seks måneder.
P7 kommer med aftagelige ørepuder, der klæber til chaufførerne med stærke magneter holde dem fast på plads. Skulle du nogensinde beskadige puder, kan du altid købe en erstatning for $ 22. De er designet til at være let at udskifte. Jeg havde ikke noget problem at trække dem ud for at erstatte kablerne nedenunder. Taler som, den P7 leveres med to kabler & mdash; en med en mikrofon og volumen controller, der arbejder med PlayStation 4, Apple og mobile enheder, og en anden uden.
første jeg gjorde efter at tage den ud af kassen var sætte den ind i min gaming PC, der er udstyret med en Creative Sound Blaster Zx. Enhver musik jeg lyttede til med P7 lød frodige og indbydende, med markante mellemtone og diskant, og solid, klar bas. Ligeledes de spil jeg spillede lød yderst tilfredsstillende på hovedtelefonerne. Eksplosioner og skyderi i spil som Battlefield 4 havde en ordentlig spark til deres lyde.
Jeg tog også mulighed for at bruge P7 med PlayStation 4. I modsætning til andre audiofile hovedtelefoner I & rsquo; ve slidt, P7 har noget problem at blive drevet af DualShock 4 controller på PS4. I & rsquo; er glad for at rapportere, at kvaliteten af ​​lyden var skarpe og klare, og mængden højt. Mange andre hovedtelefoner kræver en dedikeret hovedtelefon amp til magten højttalerne, men P7 er i stand til at køre fint på lave drevne enheder & mdash; der burde ikke komme som nogen overraskelse, da den er designet til at arbejde med mobile og håndholdte enheder som iPhone og iPad uden forstærkning.
Med sine afrundet rektangel formet øre kopper, B & amp; W P7 er behagelig at have (selv med et par briller på) i længere perioder, og dens klar lyd gør ikke & rsquo; t lyde trættende & ndash; så jeg havde ingen problemer at lytte til musik eller spille Dragon Age: inkvisitionen
på PS4 i timevis uden at tage den af.
Mere end bare en dedikeret par dåser af høj kvalitet, det P7 er udstyret med en mikrofon, som er beregnet til Skyping på en MacBook eller besvare telefonopkald, gør det muligt at fungere som en ordentlig gaming headset & ndash; i det mindste på PlayStation 4, hvor det kan sætte direkte ind i DualShock 4 controller. Jeg testede mikrofonen i multiplayer spil som Call of Duty: Advanced Warfare
, Far Cry 4
og Destiny
og kom i højt og klart. Det lød så godt som enhver high-end dedikerede gaming ville headset. Brug det som en PC-headset kræver en Y-splitter, som du kan samle op fra et vilkårligt antal online-forhandlere eller lyd specialister & ndash; som disse eller disse. Desværre er der ingen aktiv støjreduktion på P7 s, så du kan have problemer med at blive hørt af dine venner og modstandere, hvis du er beliggende i et højt miljø.
sidste ende, hvis du har et par hundrede dollars til at bruge på et par hovedtelefoner og ønsker en top af linjen par, der virker for både musik at lytte og spille videospil, at Bowers & amp; Wilkins P7 vandt & rsquo; t lade dig ned.