Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Kings Quest - Kapitel 1: En ridder at huske

Anmeldelse: Kings Quest - Kapitel 1: En ridder at huske

King & rsquo; s Quest
er den seneste episodisk spil udgivet af Sierra Entertainment og udviklet af The Odd Gentlemen. Det har alle de samme fortrolighed med den oprindelige King & rsquo; s Quest
serie, men er mere en genstart af franchisen og ikke King & rsquo; s Quest IX. Chapter One
blev udgivet 28. juli og jeg endelig hentet min kopi af det til PS3 i sidste uge. Jeg indrømmer, at dette var ikke & rsquo; t et spil jeg hoppe at få, men efter at have set Danny Sexbang og Ross Donovan af GameGrumps spille de første 15 minutter af spillet, jeg havde brug for at have det så dårligt, at jeg har købt det den aften.
Efter at have spillet spillet, følte jeg mig inspireret & ndash; nej, kaldet & ndash; at skrive min første ægte video game review. Kunsten! Musikken! Det sjove! Alt grebet mig! & Hellip; men lad & rsquo; s komme til historien og gameplayet først
Gameplay
For at undgå spoilers, I & rsquo;! ll giver en enkel gennemgang af historien. Du er nu en meget ældre kong Graham, deling historier om dine eventyr til din barnebarn, Gwendolyn. Som du flette din fortælling om tapperhed og magi, spejlet ved din seng shimmers, giver liv til din historie. Det ændrer kanonen lidt fra nogle begivenheder i King & rsquo; s Quest jeg
, men jeg don & rsquo; t ønsker at dykke ned i det i frygt for spoilere. Personligt fandt jeg ændringerne ikke rigtig noget, men hvem ved? Andre fans kan have forskellige meninger om det.
Spillet isn & rsquo; t din sædvanlige peg og klik eventyr, vi & rsquo; re alle bekendt med i den oprindelige King & rsquo; s Quest
serie. Det føles meget lig Telltale & rsquo; s stil af spil, der er mere som grafisk adventure spil, hvor du styrer karakteren og udforske områder for at finde ting til fremskridt historien med. Jeg glædede denne ændring, da det gjorde tingene meget hurtigere end at skulle vente på kong Graham at gå til at et område, du klikkede på (uden at skulle fremskynde ham op til det punkt, hvor han ligner han bare tog et hit af heroin, da han ture). Selv med evnen til at kontrollere Graham tilføjet til spillet, de stadig holdt den grundlæggende idé om den oprindelige serie: gå op til de ting, du ønsker at se på, trykke på X, gjort.
Men de tilføjede også hurtige gang begivenheder i spillet. Dette er virkelig kommer ikke som nogen overraskelse dog, i betragtning af hvor meget & ldquo; større & rdquo; verden er nu, at du rent faktisk styrer Graham forbi 2D & ldquo; klik her, gå her & rdquo; aspekt. Jeg didn & rsquo; t finde de begivenheder (eller spillet, virkelig) at være vanskeligt, og de giver dig et vink eller advarsel, når noget, der kræver det handler om at dukke op. Den tutorial niveau bruger den hurtige gang begivenheder mere end selve den faktiske kapitel. Samlet set det & rsquo; s virkelig ikke så irriterende som nogle hurtige gang begivenheder tendens til at være, så jeg don & rsquo; t virkelig overveje dette for at være en dårlig ting.
Hvis du spiller første kapitel fra start til slut, uden at bekymre dig, hvad slags moralsk sti, du & rsquo; re at tage (tapperhed, medfølelse, eller visdom), spillet vil sandsynligvis tage dig et par timer at afslutte. Hvis du ønsker at tage en meget specifik sti i spillet, er du nødt til at sørge for, de ting du gør for at komme videre er den måde, du ønsker at gå, så det bliver en meget længere spil, som du udforske alle dine muligheder, før du foretager en endelig beslutning . Stien du tager bestemmer de lektioner du underviser til Gwendolyn, og ikke kun afspejler i slutter du får, men kan ændre historien og figurer så godt. Dette, på toppen af ​​at finde alle mulige måder at dø i spillet for sjov og resultater, kan slå en 3-4 timers spil i tæt på en 6-8 timers spil, og dette er blot det første kapitel.
Mens finde nye veje og forskellige muligheder for at tage giver dig en stor replay værdi, bliver det temmelig irriterende, at spillet gør ikke & rsquo; t har mulighed for at gemme, før du gør noget, der kunne gøre en indvirkning på spillet. Spillet har kun en autosave funktion, så hvis du ved et uheld klikker noget, der forårsager en begivenhed til at ske dig didn & rsquo; t vil have ske, du & rsquo; re skruet. Hver gang du ændrer noget, eller få et nyt element i din beholdning, det at gemme automatisk. Så hvis du har en UPS, der & rsquo; s ingen hurtig genstart at gøre løbet. Jeg ærligt didn & rsquo; t som dette overhovedet. I de tidligere spil i serien, kan du spare overalt du ønskede og genindlæse tilbage til det bagefter. Jeg endte genstarte mit spil to gange, fordi jeg ville ende med at gøre noget helt dumt at ødelægge min moralske sti efter et par timers spil. Hvis der var en måde at slukke for autosave og gemme på din egen, ville jeg have været mindre paranoid, hvis jeg gjorde det rigtige for min sti eller ikke
Desværre bekymre sig om, hvilken vej at tage var ikke & rsquo;. T virkelige ting, der havde mig mindre afslappet, når man spiller spillet efter et par timer. I Playstation 3-versionen, der & rsquo; s en fejl, der vil forårsage spillet, og PS3 selv, for at låse op og blive helt afvisende. Ikke engang ikke to gange, men fire gange i en span på tre til fire timer, min PS3 låst enten på lastning skærmen eller ved flytning til en anden skærm over. I grand alt hele min gameplay, den låst op seks gange. Jeg befandt mig anspændt efter et par timer, og derefter bange næsten hver gang jeg ville flytte fra et sted til et andet. Adskillige grafiske fejl, der ville have Graham & rsquo; s kappe spinding over hele skærmen didn & rsquo; t hjælpe med det, enten. Heldigvis er disse er de eneste to bugs jeg oplevede, og spillet kørte uden andre problemer.
Kunst og Soundtrack
I & rsquo; m en kunstner, og da jeg så den førnævnte episode af Steam Train gennemspilning, jeg følte, jeg var ikke & rsquo; t få den fulde oplevelse af den smukke kunst og animation, der normalt tages for givet i de fleste spil der ligner dette. Kunsten er betagende. Tegnet modeller er unikke, hvis ikke finurlig, og landskabet er bare fantastisk. På et tidspunkt, du & rsquo; re gå ned ad en sti, og du & rsquo; re pludselig mødtes med denne fantastiske bjerglandskab, der faktisk malet i stedet for en 3D-model. (Hvis I & rsquo; m forkert om dette, og det & rsquo; s. Faktisk 3D modelleret, så wow, rekvisitter der) vandet krusninger, stænk, og andre effekter er animerede til at ligne en tegneserie og ikke for realistisk. Det var en ny oplevelse, som jeg ser frem til at se mere i de kommende kapitler.
det er sagt, havde jeg stadig nogle klager over rendering. Under nogle nærbilleder af kong Graham i sin seng, puden tekstur kiggede meget pixeleret. Men når det zoomer ud, ser det bedre. Det gik også til mange andre teksturer så godt. Jeg følte mig lidt snydt, når det kom til det. Når du har en bemærkelsesværdigt smukt spil, ting som dårligt tekstureret sten, træer og selv vand på et tidspunkt, den skiller sig ud og ligner en skamplet for byen.
Ja, det er et rent teknisk spørgsmål. De teksturer simpelthen weren & rsquo; t beregnet til at blive set, at up-close. Sikkert, men de kunne have fundet en måde omkring dette. For et spil, der kom ud på PS3, jeg følte jeg spillede en Wii spil & hellip; og jeg kan lide Wii
Heldigvis soundtracket til spillet gør ikke & rsquo;. t lider andre end at være temmelig stille, selv efter at skrue op for musikken hele vejen mangler. Når Graham gør noget heroisk, musikken opfanger og giver dig den følelse af eventyr. Det gav absolut en hilsen til musikken fra tidligere spil, og jeg håber, at de slipper den for at lytte til på min fritid.
Afsluttende tanker
Trods spil-breaking bugs, og mærkeligt ud af sted, dårligt afsmeltet teksturer, fandt jeg King & rsquo; s Quest
at være en yderst dejlig spil. Det cliffhanger til Chapter One har mig i tårer, og jeg & rsquo; m på pinde og nåle venter på kapitel to til at komme ud & hellip; som desværre ikke har en udgivelsesdato som jeg skriver dette. For at være ærlig, ville jeg snarere har ventet længere for en komplet spil med lidt at ingen fejl til at komme ud, end vente måneder på en episode på et tidspunkt, der konstant fryser på mig.
Er det pengene værd? Ja. Har det replay værdi? Definitivt. Forhåbentlig pc og andre konsol-versioner don & rsquo; t har fryse bug!
Disclosure: Jeg har en pige crush på ranglede teenager Graham.