■ Nyheder
■ Anmeldelser
■ Strategi
af WiNGSPANTT - 8. jun 201110 2324 Revelations ikke tilbyder den samme slags mandig dræven at BROTHERHOOD gør, men det er stadig sjovt.

jeg kan ikke være den største Assassins Creed Brotherhood spiller i verden, men jeg er langt
de mest ydmyge. Og i den ånd, jeg ydmygt til stede for dig mine tanker efter at spille Assassins Creed Revelations på Ubisoft E3 2011 booth i dag.

I den mest grundlæggende følelse, lidt har ændret sig, i hvert fald i den version jeg spillede i dag. Blanding, kører, og brugen dygtighed forblev den samme, selvom naturligvis mange elementer havde et par lag af ekstra polish. Brugerfladen især oplevede de fleste revisioner, med meget mindre ikoner i hvert hjørne (optage mindre fast ejendom) og mere nyttige pop op beskrivelser. Mens den samlede effekt kan være en mindre stiliseret, endnu mindre mærkevarer tilgang, jeg tror ændringerne gøre spillet lettere at spille på, at mindre af dit perifere er blokeret med ikoner, der er generelt lidet formålstjenligt det meste af tiden.

selvfølgelig var der en masse interessante ændringer, men ikke mange var særligt drastisk ...

i denne demonstration, jeg fik ikke lov til at vælge en persona, selvom jeg så omkring halvdelen et dusin var til rådighed, og jeg fik at vide, at der ville være væsentligt flere tilpasningsmuligheder end i Brotherhood. Marker det som en stor "meh" i min bog, da tilpasning er temmelig meningsløs, når hver NPC ser ud præcis som du (som det skal være, selvfølgelig), men det lød som den generelle progression system vil tilbyde flere muligheder i almindelighed, som er velkommen.

Apropos progression, lærte jeg (selvom det blev nævnt tidligere i Game Informer), som denne gang vil multiplayer komponent i Assassins Creed omfatte flere historieelementer, så spillerne vil lære om Abstergo og dets indre funktioner når de bevæger sig op Templar Pyramid, eller hvad tilsvarende i Revelations vil blive. Dette er helt sikkert spil for øje eller game-breaking, men interessant for lore nørder som mig.

Som for evner går, var jeg ikke i stand til at se på nogen af ​​de færdigheder, spillerne vil frigøre, selv om demo runde af Manhunt featured 2-1 velkendt og én ny. Den gamle dygtighed, Morph, arbejdet nøjagtigt som Morph arbejder i Brotherhood, om end med en anden og meget højere lydeffekt. Jeg ved ikke, om mine modstandere kunne høre denne lyd, men da de var kategorisk forfærdelige, havde jeg ingen mulighed for at konstatere dets virkning (hvis nogen). Det burde være en selvfølge, at dens eksistens ville være bekymrende, hvis det er faktisk høres af fjender.

Den anden færdighed givet var en landmine, en form for fælde. Dybest set, når du bruger den dygtighed, din persona planter minen i jorden, hvor det bliver usynlig for fjender. Hvis de træder på det, det frigiver en røg bombe med en fantastisk effekt, der svarer til Smoke Bomb. Den Ubisoft rep var ikke i stand til at fortælle mig, hvis denne færdighed vil erstatte den bedste færdighed i Brotherhood, selvom jeg ville personligt foretrække, hvis det gjorde, da som det står Smoke Bomb er lidt for dominerende i hvert spil-mode. En udløst røg effekt synes en smule mere afbalanceret, tilbyde nye strategiske muligheder og samtidig begrænser den dygtighed magt. Denne fælde kunne også give en taktisk fordel i spilmodes med capture points, meget-omtvistede ruter til taget, eller VIP-baserede tilstande. Vi vil se.
Klik for at embiggen.

Controls for Assassins Creed Revelations er næsten identiske med dem af Brotherhood, selvom en ny sag om "håne" (a la singleplayer AC) blev opført. Jeg var ikke i stand til at få det til at virke, så jeg ved ikke, om det var en tastefejl fremført fra det single player element eller hvis det skal være kontekstuelt udløst. Hvis det er sidstnævnte, dog kan du satse jeg vil ansætte det på en regelmæssig basis. Jeg var interesseret i at se, at jægere nu kan "genoplive" holdkammerater, hvilket betyder at de kan plukke bedøvet holdkammerater fra gulvet. Jeg har ikke personligt komme til at gøre dette, men det syntes velafbalanceret baseret ud, hvad jeg så, og det bør gøre stun fælder lidt mindre kraftfuld samlet.

Grafisk, tegnet modeller er på niveau med Broderskabs cast af voldelige skurke. Igen, dette er svært at pin ned i en kort demonstration, men jeg tror ikke, nogen Assassins Creed fans kommer til at skide sig selv en eller anden måde.

Tale til rep, lærte jeg, at en stor " enhancement "foretaget multiplayer gameplay var at lave i almindelighed. Punkt værdier er acceptabelt for at tilskynde til et tættere samarbejde, og nye bonusser er blevet tilføjet til at gøre det samme. Jeg hader at være middelværdi, men mine boothmates var ikke frygtelig godt, så jeg var ikke i stand til at verificere denne påstand, selvom jeg kunne se andre spillere optjene bonus jeg har aldrig set før.
En mindre UI for mere fokuseret drab.

et cool "bonus" jeg så blev kaldt "anfægtede" selvom jeg ikke kunne sige, om det var en bonus eller en skade. Dybest set, i Assassins Creed Brotherhood, når en spiller forsøgte at bedøve en person på samme tid som den anden spiller forsøgte at dræbe ham eller hende, at myrde spiller altid vandt. Dette er stadig tilfældet, men i Assassins Creed Revelations, spiller en særlig animation, og drabet spiller får en "anfægtede" kill efter at vinde. For at gentage, morderen vinder stadig altid, men kill fremhæves på en særlig måde. Det lignede mig, at kill var mindre værd, og deservingly så, da det er dybest set siger "dit mål vidste, hvem du var, så kinda fucked up, selvom du got'em." Lyder godt til mig.

Selv om det var ganske vist meget højt på E3 gulvet, var jeg temmelig sikker på, "hvisker" lyd, der i øjeblikket betegner dine forfølgere tilstedeværelse var anderledes. Der var stadig absolut en slags afdæmpet musik spiller når mine mordere var rundt om hjørnet, men det var mere musikalsk og mindre beslægtet med en LOST plothole. Igen, en velkommen tilføjelse, selvom en, der vil tage at vænne sig til.

Men ud over det gode, der er nogle ting, jeg gerne vil se eller lære for visse. Har noget blevet gjort for at afholde konstante tag narrestreger? Jeg klatrede rundt på taget ofte i løbet af demoen for at teste det, og selv om en prompt kom op at fortælle mig, at være på taget was't snigende, det ikke synes at direkte påvirke min score eller incognito meter. Det ville også være interessant at lære, hvordan evner og frynsegoder har ændret sig, hvis overhovedet, og hvilken betydning sådanne opdateringer vil have på gameplay. Men selvfølgelig, det er alt en given; Vi vil simpelthen ikke vide mere, før flere oplysninger frigives, eller indtil Ubisoft giver mig ubegrænset adgang, efter at de kommer til den erkendelse, at jeg én hånd solgt tusindvis af kopier af Brotherhood for dem (og gav en væk)!

jeg er i færd med at uploade levende optagelser af afsløringer 'multiplayer gameplay til min YouTube-kanal, som jeg taler, men filen er gigantisk, så det stadig vil tage et stykke tid at behandle. Absolut Tjek tilbage efter mere E3 og Assassins Creed information; Jeg vil opdatere dette indlæg med hvad jeg kan få så jeg kan få det!