Anmeldelse: Game of Thrones S1E1: Iron Fra Ice

Anmeldelse: Game of Thrones S1E1: "Iron Fra Ice"

Game of Thrones
gør en masse mening for Telltale . En interessant verden moden med den moralske dilemmaer deres spil er blevet kendt for siden 2012 er The Walking Dead
, er det også en ideel ejendom til at trække i nye spillere som Telltale formel for adventure spil fungerer bedst, når oplevede for første tid. Som en veteran fra The Walking Dead
The Wolf Among Us
, er jeg begyndt at se strengene, og revner.

Fans af showet og bøger vil få mest ud af "Iron fra Ice", kan jeg ikke forstå slippe ind i midten af ​​dette univers og ikke være helt overvældet. Baseret specifikt i kanon af showet, "Jern Fra Ice" foregår i kølvandet på sæson tre Red Wedding og følger de Forresters, en mindre nordlig hus, der er bannermen til Starks. The Forresters også gøre for en overbevisende kopi af Starks; en stoisk leder, modig første søn, Kongens Landing bundet, ordentlig første datter, og en mere excentrisk gruppe af yngre børn. At være både en Telltale spil og et Song of Ice and Fire
historie, de også lider masser af de prøvelser og tragedie, vi kommer til at forvente fra begge.

"Iron fra Ice "bruger en masse tid at lade spillerne kender lå på jorden, mens snigende i nogle overraskelser og drama. Det meste af episoden finder sted i Forresters hjem Ironrath, hvor de venter på angst besøg af Ramsay Snow. Deres baggrund med rivaliserende hus Whitehill er etableret, karakterer introduceres og gæsteoptrædener er lavet af en række forskellige show figurer som Tyrion, Cersei og Margaery Tyrell. Nogle af redegørelsen er lidt langsom, men de store øjeblikke gøre op for det og de qte sektioner er kort, men godt gået. Det følger Telltale formel til det brev, det meste af spillet foregår i dialog valg (jeg fandt mulighed for at sige noget overhovedet mere nyttigt her end i andre Telltale Games) med nogle korte vandrer rundt og actionscener afbrudt. Det tager ikke nogen risiko eller foretage nogen nyskabelser, bygger på indstillingen og tegn til at køre spillet. Telltale er trofast både til Game of Thrones og deres egen formel, for bedre og værre.

Dette er meget en Telltale Games, dine valg noget mere til din egen personlige følelse af figurerne, end de påvirker historien. Der er et par scener, der er forskellige eller du kan ikke se, afhængigt af dine valg, og nogle vil have forgreninger ned linjen, men de store øjeblikke vil ske uanset dit input. Første gang spillere vil blive fejet op i den tro at de kunne have gjort tingene anderledes, men veteraner fra Telltale indlæg The Walking Dead
spil vil se gennem formel lige væk, og det vil være op til deres evne til at acceptere illusionen af ​​valg hvor meget de kan få ud af spillet. "Iron fra Ice"
smider også nogle tricks i med sin »husker at" tidskoder, de kan ikke påberåbes for at angive vigtige øjeblikke som de gjorde i The Walking Dead
, men de gør tilføje nogle tekstur til interaktionerne.

Telltale motor kan ikke længere undskyldes for sine tekniske mangler. Dette er et stort studie jonglerer en masse projekter, der bør være i stand til at gøre det bedre. Her figuranimationer spænder fra opstyltet til latterlig, motoren gør et godt stykke arbejde med udtryksfulde øjne, men tegn køre ligesom deres ankler er bundet sammen med en meter reb og animation overgange i samtale ofte skurrende. Undertekster og talt dialog ofte ikke stemmer overens, med subs til tider hurtigt springe gennem tekstlinjer, der aldrig talt. Filteret bruges til at give grafikken deres malede stil gør ofte selv indlysende som tegn gang fra baggrunden til forgrunden eller som kameraet panorerer end natur. Overgange mellem scener kan føle pludselige, selv om dette er ofte lige så meget den retning som motoren. Mens stemmen arbejde er i top, og håndmalet ser en interessant tage på Telltale varemærke stil, er den tekniske pakke mangler og hvad vi kunne tilgive i The Walking Dead Season En
er ikke acceptabelt to år senere. Jeg også stødt på nogle mindre framerate problemer på Xbox One, og på trods af at knytte en Telltale konto og spille gennem spillet to gange, jeg fik aldrig at se den "hvilke valg gjorde folk gør" skærm indlæg spilstatistikker.

Men "Iron fra Ice" var sutte mig, og jeg ser frem til at se, hvor sæsonen går. Det store øjeblik fik den samme reaktion ud af mig nogle af de bedste øjeblikke i showet gør, og jeg nyder Telltale formel nok ønsker at holde ud. Der er tekniske problemer i deres spil, at Telltale nødt til at løse snarere før end senere, men i "Iron fra Ice" større historie bedre end dem

Game of Thrones Sæson 1 Episode 1:. "Iron Fra Ice "
blev revideret ved hjælp af en detail kopi af spillet på Xbox One, købt af korrekturlæseren
anmeldelse:. game of Thrones S1E1: 'Iron fra Ice'